quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De "oplossing" is trouwens ook briljant
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk een mooie quickfixquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:43 schreef Tijn het volgende:
De "oplossing" is trouwens ook briljant
[ afbeelding ]
Ik ken nog steeds niemand die Corona heeft of heeft gehad, en mijn vrienden/kennissen kring is niet echt klein.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Toch een hoop besmettingen om me heen nu. Vooral veel via via mensen en hoop die getest worden.
Supermarkt ook steeds meer mondkapjes.
Misschien als je een dolle hont bent jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht, je laat je toch niet muilkorven.
Ik ook niet maar met dagelijks nog geen handvol besmettingen in de provincie wil het ook niet erg rap gaanquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds niemand die Corona heeft of heeft gehad, en mijn vrienden/kennissen kring is niet echt klein.
(en ik woon in de randstad)
Toevallig dit weekend de eerste 'echt in de buurt'.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ken nog steeds niemand die Corona heeft of heeft gehad, en mijn vrienden/kennissen kring is niet echt klein.
Herkenbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik kende er 3 uit mijn (in)directe omgeving. Allen zijn overleden in de eerste golfquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
3 meer dan de dag ervoor:quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:09 schreef _serial_ het volgende:
Op de IC liggen 177 covidpatiënten, 14 meer dan de dag ervoor.
164 nieuwe ziekenhuisopnames op 1 dag?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef Benny het volgende:
Update van 5 oktober:
- 164 nieuwe ziekenhuisopnames
- 26 nieuwe IC-opnames
De cijfers van het RIVM zijn nog niet geüpdatet vandaag.
#COVID19NL
Nee verspreid over vorige dagen maar vandaag pas binnengekomen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
164 nieuwe ziekenhuisopnames op 1 dag?
Nee dat is dus niet zo.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als dat echt waar is dan zijn we aardig fucked vrees ik
Jij vergelijkt nu LCPS met NICE... lekker selectief. Volgens NICE liggen er al 200. Een stijging van 26 tov gisteren, volgens mij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef Za het volgende:
[..]
3 meer dan de dag ervoor:
Zondag 4 oktober
Opgenomen op IC*: 17
Huidig: 174
Is het weekend effect alsnog een ding of is dit toch een slecht signaal?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee verspreid over vorige dagen maar vandaag pas binnengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |