En bij Los Lost Het Op BV?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij waterontharder bedrijf waar je net een site van zag tussen 1000-1300 euro incl montage.
Ja das weer een nadeel, het is schijnbaar zonder mineralen niet zo gezond om te drinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende: is dat ontkalkte water te vergelijken met fleswater dan?
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaarquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja das weer een nadeel, het is schijnbaar zonder mineralen niet zo gezond om te drinken.
Foei!quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje. Bal was de echte lapo.
Prioriteiten hequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaar
Probeer het eens en post de fotos. Dan beoordelen wij het resultaat welquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik mijn haar nat maak met een fles spa heb ik dan het zelfde effect als met die demi water?
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Een waterontharder laten installeren
Of je haar wassen met mineraalwater
Spa zit heel laag in mineralen dus dat komt in de buurtquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik mijn haar nat maak met een fles spa heb ik dan het zelfde effect als met die demi water?
Demiwater is niet echt duur als je het uit wil proberen. Ik haal het bij de Kruidvat, want ik kan het niet meer vinden bij de Jumbo.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Hey prut arts, mineraal vrij water is niet kankerverwekkend. Alleen zacht en dus niet heel lekker, en elke vrouw drinkt flessenwater, of je sluit de leiding vd keuken aan voor de ontharder, dus op normaal leidingwater.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaar
Zappen is zinloosquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.
Is her niet op RTL 4-5 of SBS6.. dan beginnen ze op fok wel :/
Amper tv kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.
is het zo populair dan? Lees/hoor er vrijwel niets overquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die rukker betaalt gewoon zoveel aan product placementquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het zo populair dan? Lees/hoor er vrijwel niets over
Ik heb er nog niets over gezien.quote:
Los?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die rukker betaald gewoon zoveel aan product placement
Wie nietquote:
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gezien.
Ok, ik heb alleen Cartoon Network aangehad vandaag.
Je verwart het met Corona misschien nog nooit iets gelezen over ontharders hier.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Demiwater is niet echt duur als je het uit wil proberen. Ik haal het bij de Kruidvat, want ik kan het niet meer vinden bij de Jumbo.![]()
Is voor een plant, overigens.
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zondagochtend bestaat niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..
Kijk je een reisprogramma. Oh we have a present for you, to thank you for your effort. It’s a waterontharder..
Julio of hoe ie ook heetquote:
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterdan krijg je van die smaakloze troep als Spa alleen dan uit je eigen kraan
![]()
![]()
Gelukkig heb je het Hour of Power. Dan word je iets anders opgedrongen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..
Kijk je een reisprogramma. Oh we have a present for you, to thank you for your effort. It’s a waterontharder..
Ik vind m'n kraanwater lekkerder.quote:
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterdan krijg je van die smaakloze troep als Spa alleen dan uit je eigen kraan
![]()
![]()
Lees mijn post, je “drinkkraan” sluit je niet aan op de ontharder. Opgelost.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nooit last van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel als je om 3.30 uit je kooi moet..
chaudfontaine als ik kan kiezen. Zonder bubbels.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.
Bij de bouwmarkt kannetje á 5 liter halen, kost amper 2 euro kun je haar echt mee spoelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Water is van zichzelf redelijk smaakloos maar bij Spa hebben ze het voor elkaar gekregen om er nog minder smaak aan te krijgenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.
ah... hmm ja het kan dat ik nog koperen leidingen hebquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij de bouwmarkt kannetje á 5 liter halen, kost amper 2 euro kun je haar echt mee spoelen![]()
Demi water is trouwens niet alleen niet lekker, het is ook ongezond.![]()
Alleen als het mineralen tekort is vervangen door andere stoffen (koffie,thee,siroop) mag je het drinken.
Het is trouwens ook agressief op metalen als koper en aluminium dus let op met de leidingen.
Normaal worden voor demi water kunststof leidingen gebruikt.
Je mist de zilte smaak van oestrogeen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Water is van zichzelf redelijk smaakloos maar bij Spa hebben ze het voor elkaar gekregen om er nog minder smaak aan te krijgen
Ja mijn schuld weer, sorry. Ik probeer m'n haar te laten afkicken van de shampoo.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom gaat het eigenlijk over water, heb niet echt teruggelezen?
wij mochten absoluut geen koper gebruiken voor Demi waterquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ah daarom maken wij demi water en stroomt her door alle technische waterleidingen van metaal beneden.
voor mijn gepluisquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Maar waarom gaat het eigenlijk over water, heb niet echt teruggelezen?
Das geen probleem, er komt een bypass ventiel bij die een heel klein beetje hard water doorlaat zodat je hardheid op 2dh uitkomt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah... hmm ja het kan dat ik nog koperen leidingen heb
Als er geen zuurstof in die leidingen zit, kan het geen kwaad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ah daarom maken wij demi water en stroomt het probleemloos door alle technische waterleidingen van metaal beneden.
neequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal, vraagje, gebruik je helemaal niets voor je haar?
In plaats van droogshampoo: talkpoeder.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn schuld weer, sorry. Ik probeer m'n haar te laten afkicken van de shampoo.
Stroomt hier door allerhande soorten metalen zonder problemen naar toch wel dure en gevoelige machineriequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wij mochten absoluut geen koper gebruiken voor Demi water
Oh dat is een goede keuze, eerste paar weekjes is het een beetje afzien en is het vettig en vies, daarna hersteld het zich weer en is met shampoo wassen nauwelijks nodig, gewoon 1 keer per week ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn schuld weer, sorry. Ik probeer m'n haar te laten afkicken van de shampoo.
Demi water is niet hetzelfde als onthard water.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wij mochten absoluut geen koper gebruiken voor Demi water
Das een utopiequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er geen zuurstof in die leidingen zit, kan het geen kwaad.
Gewoon een handig ééntweetje met Los om zijn waar te promoten. Hoeveel commissie krijg je?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu ben ik de draad kwijtquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Demi water is niet hetzelfde als onthard water.
Pluizenballetjequote:
Je zou ook een appelazijnspoeling kunnen proberen, tegen de kalk.quote:
Ja heb ik net iets over gelezen/ ff googelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou ook een appelazijnspoeling kunnen proberen, tegen de kalk.
M'n kussen meurt ook wel aardigquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat is een goede keuze, eerste paar weekjes is het een beetje afzien en is het vettig en vies, daarna hersteld het zich weer en is met shampoo wassen nauwelijks nodig, gewoon 1 keer per week ofzo.
Satijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kussen meurt ook wel aardigMisschien even extra slopen halen.
waar koop ik dat?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou ook een appelazijnspoeling kunnen proberen, tegen de kalk.
Das van het gekwijl..quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik ze niet ken. Zoete drop is niet mijn ding.quote:
Ja ik heb waarschijnlijk ook wat korter haar, daar is het misschien wat makkelijk meequote:Op zondag 4 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom een tennisbalquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Das van het gekwijl..
En kussens kan je perfect wassen. Ff een tennisbal er bij in doen in de droger.
Moeilijk verhaal.quote:
Badedasquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar welke shampoo kan ik dan het beste gebruiken?
Supermarkt of drogist.quote:
Ik kan het gelukkig gewoon in een staart knallen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb waarschijnlijk ook wat korter haar, daar is het misschien wat makkelijk mee
Houdt ze fluffyquote:
Oh apartquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Slaat de vezels los en voorkomt klontering
oh bij de glutenproducten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of de reformafdeling van een supermarkt.
Hangt van je huid af.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Maar welke shampoo kan ik dan het beste gebruiken?
Reformafdeling klinkt meer als iets in Staphorstquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of de reformafdeling van een supermarkt.
ja vind ik ook wat ver voor dat spulquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reformafdeling klinkt meer als iets in Staphorst
Ik was m’n hoofdkussens iedere maandquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh apartIk koop meestal gewoon nieuwe als ik ze te vies en oud vind
600 in een kerkquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reformafdeling klinkt meer als iets in Staphorst
Is er drank aan boord?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit hier al 5 weken hé. Als ik t mee heb is t binnen 5 dagen op..
Zo vaak niet, maar wel regelmatig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was m’n hoofdkussens iedere maand
Glutenvrij spul.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De afdeling gezonde doch oneetbare waren. Althans, daar heb ik het ooit aangetroffen.
Mja ach ik was mn beddengoed ook zowat om de dag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo vaak niet, maar wel regelmatig.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glutenvrij spul.
Zo blij dat ik dáár geen last van heb.
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ach ik was mn beddengoed ook zowat om de dag.
Nog steeds nachtmerries van die keer dat Joop per ongeluk glutenvrije pasta mee had. Of een glutenvrije pizza. Bordkarton verdorie.quote:
Maar duurt dat dan niet 6 dagen om te drogen? Heb ook wel eens een keer een dekbed in de droger gedaan maar dat werd niet droog, dat is meestal pas droog na de halve dag buiten in de zon liggenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was m’n hoofdkussens iedere maand
Nee das badjakquote:
Anders ben je stuk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ach ik was mn beddengoed ook zowat om de dag.
Gewoon meerdere kussens in omloop dan maar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar duurt dat dan niet 6 dagen om te drogen? Heb ook wel eens een keer een dekbed in de droger gedaan maar dat werd niet droog, dat is meestal pas droog na de halve dag buiten in de zon liggen
Zelfde ervaring met glutenvrije koekjesquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds nachtmerries van die keer dat Joop per ongeluk glutenvrije pasta mee had. Of een glutenvrije pizza. Bordkarton verdorie.
Nee? Nooit last van..quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar duurt dat dan niet 6 dagen om te drogen? Heb ook wel eens een keer een dekbed in de droger gedaan maar dat werd niet droog, dat is meestal pas droog na de halve dag buiten in de zon liggen
Ik gebruik er al 4 in mijn eentjequote:Op zondag 4 oktober 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon meerdere kussens in omloop dan maar.
I knowquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:10 schreef Fogel het volgende:
Frantic, kijk richting noorden.
Groene wolken.
Meer dan drie is me nog niet gelukt.quote:
Het is wel snel vol ja, als je dat uit moet hangen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen droger dus zou er niet blij van worden als ik om de dag het bed verschoonde.
Morgen rij ik naar een plek zonder lichtvervuilingquote:
Ik heb dat probleem nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dan drie is me nog niet gelukt.
Lees: dan trekt Joop het bij me weg.
Waarheen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen rij ik naar een plek zonder lichtvervuiling
Het echte probleem is dat ik nooit degene ben met koude voeten.quote:
Maar is dat niet teringveel werk dan, kost me meestal wel een kwartier om mijn bed op te makenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet per se.
Vind her gewoon frisser. Zeker in de zomer.
Eh, ik ben er te lui voor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet per se.
Vind her gewoon frisser. Zeker in de zomer.
Stuk ten noorden van Hammerfest.quote:
Heb nu zo'n rekje aan de muur in de badkamer, dat je kunt uittrekken, maar daar kan niet zo heel veel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel snel vol ja, als je dat uit moet hangen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen rij ik naar een plek zonder lichtvervuiling
Ik vind alles op m'n ruime zolder al veel ruimte innemen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu zo'n rekje aan de muur in de badkamer, dat je kunt uittrekken, maar daar kan niet zo heel veel aan.
Ik heb er ook zo'n ziekelijke hekel aan. Vooral m'n zomerdekbed is een stroef hoerending dat ik maar moeilijk in de hoes krijg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is dat niet teringveel werk dan, kost me meestal wel een kwartier om mijn bed op te maken
5 minuten hooguit?quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is dat niet teringveel werk dan, kost me meestal wel een kwartier om mijn bed op te maken
Zekers, prima weer! Mars is ook goed zichtbaar met het blote oog.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werden opgelopen door een Russisch bootje wat nogal licht gaf :’)
Sowieso kraakhelder met sterren enzo.
Mars/Venus/Uranusquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers, prima weer! Mars is ook goed zichtbaar met het blote oog.
Die gebruik ik dan ook nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben de meeste tijd kwijt met die kutknoopjes op mijn Ikea dekbedovertrek
Mja kussens en laken is zo gedaan, maar voordat het dekbed in zijn hoes zitquote:
Is dat mooi Hammerfest? Het klinkt wel stoer iig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers, prima weer! Mars is ook goed zichtbaar met het blote oog.
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja kussens en laken is zo gedaan, maar voordat het dekbed in zijn hoes zit![]()
Succes!quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
Zou beter slapen. Om 3.30 kraait de haan weer.
Krijg die hoesjes er ook altijd maar slecht omlangsquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
En dan die hoes om het matras heen. Dat gaat ook nooit. En honderd keer opkloppen. Als van de winter m'n sprei er weer op gaat duurt het helemaal lang.
En dan steeds weer ergens een klont dekbed die zich niet gedraagt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
En dan die hoes om het matras heen. Dat gaat ook nooit. En honderd keer opkloppen. Als van de winter m'n sprei er weer op gaat duurt het helemaal lang.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg die hoesjes er ook altijd maar slecht omlangs
En dan nog meer eens van alle kanten de hoeken pakken en schudden en dat zes keer en dan wil het nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan steeds weer ergens een klont dekbed die zich niet gedraagt.
Check zo’n dekbed in overtrek rol filmpje op YouTube danquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog meer eens van alle kanten de hoeken pakken en schudden en dat zes keer en dan wil het nog niet
Jep.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog meer eens van alle kanten de hoeken pakken en schudden en dat zes keer en dan wil het nog niet
Ja ziet er in de video leuk uit maar werkt in het echt nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Check zo’n dekbed in overtrek rol filmpje op YouTube dan
RIP mijn nagelsquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Check zo’n dekbed in overtrek rol filmpje op YouTube dan
Amateur :pquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ziet er in de video leuk uit maar werkt in het echt niet
Dat sowiesoquote:
Volle maan was al 1 oktoberquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:fogel geen last van die volle maan trouwens?
Ja, dan heb ik dus altijd een klont dekbed.quote:
Zweep eroverquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik dus altijd een klont dekbed.
Babi pangang van makenquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)xr9QKeMxnVBfXHJx5jvU
Die mag ik niet vasthouden.quote:
Klootviool.quote:
Lig ik 's nachts wakker vanquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan steeds weer ergens een klont dekbed die zich niet gedraagt.
Ik wil er met het dekbed in de hoes stoppen nog wel eens wat ziektes en andere onwelgevallige termen uitgooienquote:Op zondag 4 oktober 2020 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lig ik 's nachts wakker van
Nee dat niet, maar op het moment zelf krijg ik er wel een hoge bloeddruk van.
Ja zo doe ik het ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 23:27 schreef mschol het volgende:
ik pak een binnenstebuiten overtrek pak hoeken dekbed en schud wat.. (liefst in een trapgat)
zit er zo overheen
quote:
Copainquote:Op maandag 5 oktober 2020 04:06 schreef FranticDJ het volgende:
G
[..]
ga Toch lekker batsen met je eauma
Whehe. Al in Rusland?quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wakker en aanwezig
Maar niet van harte
Jezus wat duurt dat langquote:Op maandag 5 oktober 2020 04:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man
Komend weekend op zn vroegst
Mogen niet voor een bepaalde datum de territoriale wateren in dus varen ultra langzaam.. gekkenhuis.quote:
En dan terug als een raketquote:Op maandag 5 oktober 2020 04:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mogen niet voor een bepaalde datum de territoriale wateren in dus varen ultra langzaam.. gekkenhuis.
Spann0ndquote:Op maandag 5 oktober 2020 04:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop tkomen daar wss een paar dagen te vroeg voor aan.
En ze hebben nog geen aflosser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:56 schreef FranticDJ het volgende:
Komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 04:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]PffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 5 oktober 2020 05:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik woon op mn werkdus ik werk ook thuis :’)
Op een reddingsboot?quote:Op maandag 5 oktober 2020 05:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook hier heb je last van verdwaalde Turken en Marokkanen :’)
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was verjaardagscadeautjes in ontvangst aan het nemen
Gefeliciteerd Kwiwietjequote:Op maandag 5 oktober 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 5 oktober 2020 07:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je jwarig?
Gefeliciteeeeeerrddddddd![]()
![]()
![]()
Happy bwursdayquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meid!quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje, moet straks nog even een grote taart op het dorpsplein zetten
Nou.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal zin aan een week hard ploeteren?
3 dagen maarquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal zin aan een week hard ploeteren?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fweest!!!! Gefweliciteeeeeerdquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Makkelijk ook zo'n eiland, het viel al niet mee als je een appel of een broodje ei op had de week ervoor om Nieuw Zeeland in te komen laat staan met Corona.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
hebben het goed gedaan
07:34
Vandaag is in Nieuw-Zeeland slechts één nieuwe coronabesmetting vastgesteld en daarmee is het land weer zo goed als virusvrij. Het ging om een Nieuw-Zeelander die terugkeerde uit het buitenland. Vorige maand werden bijna alle maatregelen al ingetrokken, maar bleven die alleen gelden voor de stad Auckland. Nu de afgelopen tien dagen ook daar geen nieuwe besmettingen zijn gemeld, vervallen donderdag ook daar de virusrestricties. Het totale aantal besmettingen in Nieuw-Zeeland staat nu op 1499. 25 mensen bezweken aan de gevolgen van hun besmetting.
Drugs of een pijnlijk baarmoedermondje?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:38 schreef Amarantha het volgende:
Poeh ik heb echt heerlijk geslapen.15 uur haha.
15 uurquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:38 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik gebruikenquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:38 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een bruut ontbijtje? Een beer van een kerel die een omelet door je strot heen probeert te drukkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:44 schreef Amarantha het volgende:
Straks even ergens een bruut ontbijtje scoren.
Geen idee maar in ieder geval iets wat goed vult.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een bruut ontbijtje? Een beer van een kerel die een omelet door je strot heen probeert te drukken
400 gram pasta met ketchup?quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar in ieder geval iets wat goed vult.
gruwelijk nat.quote:
Een beer van een kerel dus.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee maar in ieder geval iets wat goed vult.
Ex van me had een ex en die was ooit mr. bodybuilding Nederland maar die zei altijd, ja dan had ik een keer zin maar dan kon ik zijn piemeltje amper vinden en zijn tong smaakte naar gekookt ei altijd, gelukkig had hij wel dikke vingers.quote:
Wat een eerquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het enige goede aan de maandag: Haags is weer terug
Gatverquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had een ex en die was ooit mr. bodybuilding Nederland maar die zei altijd, ja dan had ik een keer zin maar dan kon ik zijn piemeltje amper vinden en zijn tong smaakte naar gekookt ei altijd, gelukkig had hij wel dikke vingers.
Zeiknat huehue.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef mschol het volgende:
dit was geen lichte neerslag @:buienradar![]()
Lekkahquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo de eerste meeting van de week.
Heb je nu al de winterdeken op liggenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn nieuwe winterdekbed slaapt heerlijk
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had een ex en die was ooit mr. bodybuilding Nederland maar die zei altijd, ja dan had ik een keer zin maar dan kon ik zijn piemeltje amper vinden en zijn tong smaakte naar gekookt ei altijd, gelukkig had hij wel dikke vingers.
Jup. Ik had een dun zomerdekbed en dat werd te fris.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu al de winterdeken op liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |