En bij Los Lost Het Op BV?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij waterontharder bedrijf waar je net een site van zag tussen 1000-1300 euro incl montage.
Ja das weer een nadeel, het is schijnbaar zonder mineralen niet zo gezond om te drinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende: is dat ontkalkte water te vergelijken met fleswater dan?
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaarquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja das weer een nadeel, het is schijnbaar zonder mineralen niet zo gezond om te drinken.
Foei!quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik postte door het slotje. Bal was de echte lapo.
Prioriteiten hequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaar
Probeer het eens en post de fotos. Dan beoordelen wij het resultaat welquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik mijn haar nat maak met een fles spa heb ik dan het zelfde effect als met die demi water?
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Een waterontharder laten installeren
Of je haar wassen met mineraalwater
Spa zit heel laag in mineralen dus dat komt in de buurtquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik mijn haar nat maak met een fles spa heb ik dan het zelfde effect als met die demi water?
Demiwater is niet echt duur als je het uit wil proberen. Ik haal het bij de Kruidvat, want ik kan het niet meer vinden bij de Jumbo.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Hey prut arts, mineraal vrij water is niet kankerverwekkend. Alleen zacht en dus niet heel lekker, en elke vrouw drinkt flessenwater, of je sluit de leiding vd keuken aan voor de ontharder, dus op normaal leidingwater.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maagkanker maar heeeyyyy maar mooi geen Afrikaans pluishaar
Zappen is zinloosquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.
Is her niet op RTL 4-5 of SBS6.. dan beginnen ze op fok wel :/
Amper tv kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er gaat godver geen zondag voorbij zonder geconfronteerd te worden met Fucking waterontharders.
is het zo populair dan? Lees/hoor er vrijwel niets overquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die rukker betaalt gewoon zoveel aan product placementquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het zo populair dan? Lees/hoor er vrijwel niets over
Ik heb er nog niets over gezien.quote:
Los?quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die rukker betaald gewoon zoveel aan product placement
Wie nietquote:
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets over gezien.
Ok, ik heb alleen Cartoon Network aangehad vandaag.
Je verwart het met Corona misschien nog nooit iets gelezen over ontharders hier.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Demiwater is niet echt duur als je het uit wil proberen. Ik haal het bij de Kruidvat, want ik kan het niet meer vinden bij de Jumbo.![]()
Is voor een plant, overigens.
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zondagochtend bestaat niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..
Kijk je een reisprogramma. Oh we have a present for you, to thank you for your effort. It’s a waterontharder..
Julio of hoe ie ook heetquote:
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterdan krijg je van die smaakloze troep als Spa alleen dan uit je eigen kraan
![]()
![]()
Gelukkig heb je het Hour of Power. Dan word je iets anders opgedrongen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zet een random programma op rtl aan op zondagochtend..
Kijk je een reisprogramma. Oh we have a present for you, to thank you for your effort. It’s a waterontharder..
Ik vind m'n kraanwater lekkerder.quote:
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die waterontharders gebruiken bij Nederlands drinkwaterdan krijg je van die smaakloze troep als Spa alleen dan uit je eigen kraan
![]()
![]()
Lees mijn post, je “drinkkraan” sluit je niet aan op de ontharder. Opgelost.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nooit last van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel als je om 3.30 uit je kooi moet..
chaudfontaine als ik kan kiezen. Zonder bubbels.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.
Bij de bouwmarkt kannetje á 5 liter halen, kost amper 2 euro kun je haar echt mee spoelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Water is van zichzelf redelijk smaakloos maar bij Spa hebben ze het voor elkaar gekregen om er nog minder smaak aan te krijgenquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die niet van Spa houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |