Net zoveel als welke andere mening dan ook op het FOK!forum dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan weet iedereen even hoeveel jouw mening over Gotze waard is. (niks)
Is toch een stuk leuker allemaal dan vorig seizoen. Max is sowieso een meerwaarde. Sangare lijkt ook een klasse beter te zijn dan wat er nu loopt. Gotze is qua naam wel een stunt natuurlijk. Fein schijnt ook prima te zijn voor de toekomst, als de optie tot koop gelicht wordt. Ik ben wel tevreden hoor. So be it dat de trainer een dikke vinger in de pap had. Je bent niet goed wijs als je zo'n naam met netwerk binnenhaalt en er vervolgens geen gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nounou... Zo super is deze transferperiode ook weer niet. Voornamelijk allemaal huurspelertjes. 5.5 zou ik John max geven. en eigenlijk grootste deel is coach verantwoordelijk voor dus ben nog gul.
Nou ja er zijn vast wel mensen die hun mening baseren op argumenten of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net zoveel als welke andere mening dan ook op het FOK!forum dus.
Zeker. Ben wel heel benieuwd naar het psv met die nieuwe spelers. Op het eerste gezicht toch aardige transfers. Was ook wel nodig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In de eredivisie kan het zomaar eens iemand zijn die je kampioen maakt
Zoals jij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja er zijn vast wel mensen die hun mening baseren op argumenten of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals jij?Nou ja zo zou je statistieken kunnen noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus omdat ik volgens jou (wat weet je er nou van dan?) niet genoeg wedstrijden heb gezien, ga jij steigeren van een opmerking dat het 'volgens mij niet veel meer is'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja er zijn vast wel mensen die hun mening baseren op argumenten of zo.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus omdat ik volgens jou (wat weet je er nou van dan?) niet genoeg wedstrijden heb gezien, ga jij steigeren van een opmerking dat het 'volgens mij niet veel meer is'.
Krijg de tering en de tyfus erbij joh.
Denk aan je hartquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus omdat ik volgens jou (wat weet je er nou van dan?) niet genoeg wedstrijden heb gezien, ga jij steigeren van een opmerking dat het 'volgens mij niet veel meer is'.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende transfer van PSV.
Wel pijnlijk voor Ihattaren, Schmidt heeft daar dan duidelijk geen vertrouwen in als hij Gotze erbij wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Zocalo het volgende:
Hij speelde bij Dortmund als spits toch? Maar ik denk niet dat Zahavi en Malen eruit gaan, dus dan als aanvallende mid?
Die waren in topvorm wel 5 klassen minder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft wel potentieel een hoog Martin Jol-gehalte
Kuffourgenot kan ik me nog wel herinneren, en Atouba natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |