Heet jij toevallig Rimmer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wat hebben WE in Friesland toch prachtige voornamen.
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
Nee, en ik zou die naam ook geen eer aan doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Rimmer?
En Loltje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en ik zou die naam ook geen eer aan doen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wat hebben WE in Friesland toch prachtige voornamen.
https://www.lc.nl/friesla(...)rnamen-26082715.html
quote:
Het is wel een trend dat de wat minder kansarme types nu ook ineens op dit soort paden terechtkomen. Slecht voorbeeld doet slecht volgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die was destijds ook al totaal koekoek. De aftakeling is wel doorgezet zo te zien.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:44 schreef Momo het volgende:
WLR / [KOERS] Brabantse Pijl + Gent-Wevelgem #1
Factor eigenbelang is zeker niet te onderschatten. Al lijkt me dat niet in dit geval.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel een trend dat de wat minder kansarme types nu ook ineens op dit soort paden terechtkomen. Slecht voorbeeld doet slecht volgen?
Labiele mensen heb je overal en zodra zo iemand eenmaal op een absurde hypetrain gesprongen is, is het hek van de dam en wordt elke volgende actie absurder en extremer. Neem ook zo'n Ybeltje Berckmoes dan, die is van onzichtbare grijze muis in de VVD-fractie verworden tot geflipte wichelroedelezer op een youtubekanaal voor zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is wel een trend dat de wat minder kansarme types nu ook ineens op dit soort paden terechtkomen. Slecht voorbeeld doet slecht volgen?
Klopt, maar voor mn gevoel waren dit vroeger altijd kansloze BNW-types die werkloos thuis zaten en de reden voor hun ellende dan maar achter complotten zochten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Labiele mensen heb je overal en zodra zo iemand eenmaal op een absurde hypetrain gesprongen is, is het hek van de dam en wordt elke volgende actie absurder en extremer. Neem ook zo'n Ybeltje Berckmoes dan, die is van onzichtbare grijze muis in de VVD-fractie verworden tot geflipte wichelroedelezer op een youtubekanaal voor zwakzinnigen.
Het is daarom een wonder dat Ronald Koeman de boel na zijn voorbijkomende trein nog op de rit heeft gekregen.
Hij gaat naar de Vuelta. Misschien is hij vergeten dat ze daar al een aantal jaar geen gouden leiderstrui meer hebben?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:32 schreef showtimer het volgende:
Steef uit Kleef![]()
Nieuwe huisstijl aanstaande met al dat goud?
Geen vaste lasten en miljoenen pageviews, je zou zeggen dat Steef zich niet druk hoeft te maken over de financiën.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht dat ie altijd klaagde dat ie geen geld had.
Valt dan ook wel wat mee, lijkt me niet dat iemand dit sponsort.
Steef heeft gouden kranen, daar slaat dat goud ook op natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen vaste lasten en miljoenen pageviews, je zou zeggen dat Steef zich niet druk hoeft te maken over de financiën.
Jammer van Ganna. (en Kontrad) Had nog wel wat beter gekund.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:31 schreef Slobeend het volgende:
@:maxi-mus kan zijn slag slaan vandaag.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zet lekker het dartsen aan en doe ondertussen dingen die me beter uitkomen haha.
Wat ga jij doen?quote:
quote:
Interlandvoetbal, een oefenwedstrijd en Frank de Boer. Dat is echt driedubbel kut.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal geen zin om Nederland v Mexico te kijken vanavond.
Ik ga lekker m'n kutblogje tikkenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interlandvoetbal, een oefenwedstrijd en Frank de Boer. Dat is echt driedubbel kut.
Terwijl ik nog een redelijk groot fan ben van interlandvoetbal. De kijkcijfers zullen wel dramatisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |