Een documentaire over Team NTT, maar vooral over Doug Ryder eigenlijk.quote:
Barnabas?quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn we allemaal naar PEAK aan het kijken?
Als ik daar kijk voel ik me heel normaal.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:43 schreef Steven184 het volgende:
Je mag toch hopen dat het twitter account van Tonny de Jong gehacked is.
Jeetje. Hoop dat er weer iets komt van het kaliber Icarus, of zelfs maar die show van Movistar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een documentaire over Team NTT, maar vooral over Doug Ryder eigenlijk.
Enorm oppervlakkig en weer een uur van m'n leven weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
https://twitter.com/TonnydeJongKnolquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:43 schreef Steven184 het volgende:
Je mag toch hopen dat het twitter account van Tonny de Jong gehacked is.
Zo zou mijn account er denk ik uitzien als ik iets actiever was geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://twitter.com/TonnydeJongKnol
W T F
Mooi he. Doping is niet goed voor de hersenen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik daar kijk voel ik me heel normaal.
Wow. Haar carrière is voor mijn tijd. Was ze al dom of beïnvloedbaar vroeger?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://twitter.com/TonnydeJongKnol
W T F
Zelfs geen noemenswaardige scenes?quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een documentaire over Team NTT, maar vooral over Doug Ryder eigenlijk.
Enorm oppervlakkig en weer een uur van m'n leven weg.
Nul.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs geen noemenswaardige scenes?
Jammer. Was dit eerbetoon dan snel in elkaar gezet naar aanleiding van de dreigende ineenstorting of is er echt jaren aan gewerkt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nul.
Doug gaf in de teambus een toespraak tijdens Mandela Day en daarom won Cummings op die dag, dat soort werk weet je wel. Zelfpijperij van de hoogste orde. Vrouw Ryder mocht ook opdraven om een aantal keer te vertellen dat Doug een enorm bijzondere man is die nooit opgeeft.
Er is wel daadwerkelijk jaren aan gewerkt. Zo zit er een heel dramatisch shot tussen van een op het asfalt zittende Doug die met een verdrietig gezicht voor zich uit zit te staren nadat Cav buiten tijd binnen is in de Tour van 2018. De camera zoomt langzaam in en dan stellen ze een obligaat vraagje aan Doug waarna Doug met een obligaat antwoordje komt. Altijd tegen ons, een beetje die teneur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jammer. Was dit eerbetoon dan snel in elkaar gezet naar aanleiding van de dreigende ineenstorting of is er echt jaren aan gewerkt?
Ze zit wel aan de goede kant van de grens, of heb je in Canada ook veel wappies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te lang aan de verkeerde kant van de plas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |