Begon hier met een uitzendkracht die het bleek te hebben en zich niet getest had. Toen ging het mis. Ondanks al het afstand houden etc. Staan ook sancties op als mensen daarmee onzorgvuldig omgaan op het werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Hier loopt ook alles uit de klauwen. Gaat hard. Mensen die contact hebben gehad met mensen met corona mogen hier nog steeds komen. Ook lui die hun testresultaten afwachten.
Groot deel van die mensen wordt onder druk gezet om te komen van hogerop... Ik en een aantal anderen hebben dit aangekaart.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij werkt tussen verstandelijk gehandicapten? De regels zijn hier toch wel duidelijk over...
Lekker dan, dat je bedrijf wordt gesloten omdat er een haard is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Groot deel van die mensen wordt onder druk gezet om te komen van hogerop... Ik en een aantal anderen hebben dit aangekaart.
Zit je in een essentiële tak of juist commercieel bedrijf?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Groot deel van die mensen wordt onder druk gezet om te komen van hogerop... Ik en een aantal anderen hebben dit aangekaart.
quote:Ik geloof dat er een poosje terug ook een hele goede Deense wielersite was en die vond ik ook bizar goed op bepaalde vlakken.
Laatste.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit je in een essentiële tak of juist commercieel bedrijf?
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er komt nooit meer een elfstedentocht
Kasseienmannen kunnen paar dagen eerder op vakantiequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:35 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Stel het was midden in 2019, je had dit gezien voor 2020, wat zou je denken dat er gebeurd zou zijn in 2020....
Lekker naar een landal greenparks huisje in eigen landquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kasseienmannen kunnen paar dagen eerder op vakantie
Hele wachtrij enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:55 schreef Fretwork het volgende:
De Rapha en Palace shirts gaan over 5 minuten in de verkoop op rapha.cc.
Voor de eckte eckte fanboys
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:55 schreef Fretwork het volgende:
Damnquote:Your estimated wait time is:
MORE THAN AN HOUR
Ja iddquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:55 schreef Fretwork het volgende:
Ik ga ervoor hoor, en dan lekker op je koffiemolentje de Posbank op kruipen terwijl het zweet uit je naat op je achterband drupt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:01 schreef Momo het volgende:
Hier ook meer dan een uur. Al twijfel ik eigenlijk, zal best wat kosten. En ik heb al een paar grote uitgaven gedaan recent
Dit is een grap toch? Gooi gewoon een emmer verf en een eendenplakplaatje op een Decathlon shirtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:01 schreef Momo het volgende:
Hier ook meer dan een uur. Al twijfel ik eigenlijk, zal best wat kosten. En ik heb al een paar grote uitgaven gedaan recent
Is niet bekend geloof ik. Maar ga maar uit van godsgruwelijk duur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:07 schreef Mansjester het volgende:
Die Rapha eend shirts zijn waarschijnlijk toch ongelofelijk duur? Of zijn ze goedkoper dan pak em beet 120,-?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |