Ik zit er ook veel op maar zelfs ik ken hem nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus wat zitten jullie toch ook teringveel op dat altijd achterlijke twitter.
Proficiat met je 60e verjaardag, vanaf nu mag je niet meer uit je hok en krijg je elke week een voedselpakket voor je deur, of zoietsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen die bEwEgInGsVrIjHeId voor jongeren willen invoeren en ouderen achter de geraniums willen houden en dat controleren en denken dat jongeren geen last krijgen van het virus huisufsnfilges
Al die ellende en dommigheid, daar word je toch niet goed van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze dagen even wat minder hoor haha. Iedereen is na zondag en maandag en dinsdag weer als opportunist gestorven en dan krijg ik knallende koppijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig heb je altijd nog WLR achter de hand haha.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze dagen even wat minder hoor haha. Iedereen is na zondag en maandag en dinsdag weer als opportunist gestorven en dan krijg ik knallende koppijn.
In WLR blijven we altijd met beide benen op de grond.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig heb je altijd nog WLR achter de hand haha.
Twitter is genieten op z'n tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, uh, oké.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twitter is genieten op z'n tijd
[ twitter ]
Immerdebestebob.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Slobeend is de meest onbegrepen WLR-user.
Ik denk dat Bob die titel toch heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wowquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had je wel wat jonger ingeschat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Over twitter gesproken, ik ben de moeder van Hugo schijnbaar![]()
Tering trouwens wat voor een debielen zon tweet aantrekt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Over twitter gesproken, ik ben de moeder van Hugo schijnbaar![]()
Tering trouwens wat voor een debielen zon tweet aantrekt
Jouw favoriete band als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bohhhh er is een nieuwe van The Antlers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |