Dat kan wel een leuk gevecht worden idd. Moet hij alleen eerst wel langs poirierquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:10 schreef InsomniaCoins het volgende:
Conholio vs geathje lijkt me wel sappig.
Hij gaat gewoon doen wat zijn vader deed, al die gasten coachen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die zien we helaas niet meer terug. Wat een beest
Ja idd, maar ik denk toch dat veel mensen conor onderschatten en dit weer een easy fight voor hem wordt. Ook al heb ik diamond wat hoger staan als voorheen. Kan goed dat in de lente mr sock in underwear weer koning is. Jammer dat ie zo walgelijk is geworden maar van zn gevechten kan je genieten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan wel een leuk gevecht worden idd. Moet hij alleen eerst wel langs poirier
Mini-scheurtje dan anders lijkt het me sterkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:23 schreef Nober het volgende:
Khabib had een gebroken voet en tenen een paar weken geleden.
- Dana
Gratis MMA promotie van iemand met tig miljoen volgers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:24 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Wat moeten wij met dat plaatje van die stranssexuele voetballer? Niet indrukwekkend.
Je schreef GOAT verkeerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:24 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Wat moeten wij met dat plaatje van die stranssexuele voetballer? Niet indrukwekkend.
wel de korste post presser ooit gezienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon doen wat zijn vader deed, al die gasten coachen.
zoals Tonyquote:Op zondag 25 oktober 2020 07:00 schreef Sebbeszweet het volgende:
Jammer dat hij stopt, maar de divisie ligt wel weer helemaal open. Zijn meerdere kandidaten.
Yes sir. Helemaal eens. Continue druk zetten en die tikken (zaten een paar stevige tussen) incasseren alsof het niets is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:34 schreef Atta-boy het volgende:
Indrukwekkend hoe gemakkelijk khabib incasseerde ook. Die gast blijft gewoon rechtdoor lopen zonder te flinchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |