Je vergeet de belastingdienstquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
[ instagram ]
Ze ging een gym openen dus die ¤42.685,- is al op, geen idee hoe of wat.
Zie 'm nu staan 1337x.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:51 schreef THEFXR het volgende:
main card van bellator heb ik nog niet kunnen vinden van zaterdagavond, iemand weet waar die staat?
My man Bibulatovquote:
nope, bedoel Milan deel 2 main card.quote:
He wants to wreck his balls. Hahahaquote:
De vlagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Dat mmadna is een grote speler aan het worden. @:Tazmaniac
Robin Coronaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De vlagkan weer opgeborgen worden jongens! Ik zie Brian Hooi ook niet meer op de kaart staan. (Davy Gallon vs Brian Hooi)
Allemaal net als Robin corona?
You know itquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:45 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Dat mmadna is een grote speler aan het worden. @:Tazmaniac
Jup, Chinese virusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De vlagkan weer opgeborgen worden jongens! Ik zie Brian Hooi ook niet meer op de kaart staan. (Davy Gallon vs Brian Hooi)
Allemaal net als Robin corona?
was Corey niet UFC top 5?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 01:19 schreef leeroy het volgende:
Manhoef vecht tegen Corey Anderson in November
Zat vrij hoog op 205 maar zag weinig kansen om voor een belt te vechten en is recent naar Bellator gegaan. Vecht tegen Manhoef als debuut op Bellator 251quote:
klopt ja, was toen nogal ophef over, maar voor hem de beste movequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:42 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zat vrij hoog op 205 maar zag weinig kansen om voor een belt te vechten en is recent naar Bellator gegaan. Vecht tegen Manhoef als debuut op Bellator 251
https://mmajunkie.usatoda(...)manhoef-bellator-251
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |