Voor welke positie had jij nog iemand willen halen? Rechtsback hebben ze er een gehaald (niveau niet echt goed genoeg maar oké) en voor RCV heb je Schuurs en Timber en LCV staan Blind en Martinez al. Dan op linksback wilde toch niemand komen als Tagliafico er nog zit en Martinez en Rensch kunnen daar eventueel nog uit de voeten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon maar 1 verdediger halen terwijl je er 3 verkoopt. Hilarisch eigenlijk.
Schuurs, Timber en Rensch, laat staan Klaiber, zijn toch geen CL waardige verdedigers? Daar had je toch wel gewoon een 25 jarige routinier kunnen halen?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke positie had jij nog iemand willen halen? Rechtsback hebben ze er een gehaald (niveau niet echt goed genoeg maar oké) en voor RCV heb je Schuurs en Timber en LCV staan Blind en Martinez al. Dan op linksback wilde toch niemand komen als Tagliafico er nog zit en Martinez en Rensch kunnen daar eventueel nog uit de voeten.
Middenveld was en is een groter probleem.
hij brengt vooral dynamiek, dat ontbrak er tegen Groningen wel aan maar verder als je topspelers niet thuis geven kan je dat ook niet van de rest verwachtenquote:Op maandag 5 oktober 2020 10:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Interlandperiode komt als geroepen. De enige met een sprankje voetbal in z'n poten (Kudus) is er daarna hopelijk weer bij. Maar geen idee wat nou het ideale middenveld is met de huidige selectie. Het is allemaal zo uit verhouding... veel te veel lopers en te weinig creativiteit, techniek en defensieve kwaliteiten.
Ik begrijp wel dat ze het Schuurs en Timber willen laten uitvechten, naast Blind als de ervaren man zou dat ook wel kunnen. Denk dat je ook niet per se daarvoor moet kopen voor eventueel korte termijnsucces in de CL aangezien je daar twee talenten juist kan laten groeien. Klaiber is niks en vind ik ook een rare aankoop.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuurs, Timber en Rensch, laat staan Klaiber, zijn toch geen CL waardige verdedigers? Daar had je toch wel gewoon een 25 jarige routinier kunnen halen?
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij brengt vooral dynamiek, dat ontbrak er tegen Groningen wel aan maar verder als je topspelers niet thuis geven kan je dat ook niet van de rest verwachten
God ja, die werden anaal vernederd gisteren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.
ja had ik niet verwacht van zowel Ajax als Liverpoolquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg dat het cliché van 'ervaring zorgt voor een ondergrens' totale onzin is. Wat je altijd hoort dat er dan een leider mist als het elftal totaal verzaakt, maar we zagen het zelfs bij Liverpool hoe heftig het kan zijn.
Tadic heeft niks te zoeken als linksbuiten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
God ja, die werden anaal vernederd gisteren.
Whatsup met Tadic trouwens? Die is echt helemaal onzichtbaar sinds de start.
Van dit Ajax had ik het wel verwacht, zeker tegen een defensief Groningen. Liverpool was iets schokkender.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja had ik niet verwacht van zowel Ajax als Liverpool
zo'n zeperd kan je tegenaan lopen maar de manier waarop heb ik bij Ajax toch lang niet gezien, zelfs als ze slecht spelen wordt er nog genoeg gecreëerd, dat was nu armoe.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic heeft niks te zoeken als linksbuiten.
[..]
Van dit Ajax had ik het wel verwacht, zeker tegen een defensief Groningen. Liverpool was iets schokkender.
Voor corona was het toch ook al zo slecht, verloor Ajax ook al veel te veel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n zeperd kan je tegenaan lopen maar de manier waarop heb ik bij Ajax toch lang niet gezien, zelfs als ze slecht spelen wordt er nog genoeg gecreëerd, dat was nu armoe.
dat had wel andere oorzaken, ik zie genoeg mogelijkheden met deze selectie nationaal dan, Europees verwacht ik er weinig van al ben ik echt nieuwsgierig hoe Ajax het tegen Atalanta gaat doenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor corona was het toch ook al zo slecht, verloor Ajax ook al veel te veel.
En dit zal nog wel vaak genoeg gebeuren zo met deze samenstelling.
vond z'n uitleg ook een beetje vreemd gisteren, Tadic is geen afmaker, dat is Labyad nog minderquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
Tadic op links is weer zo'n epic trainers-blinde-vlek, op het niveau Febo op 6 en Anita niet opstellen.
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond z'n uitleg ook een beetje vreemd gisteren, Tadic is geen afmaker, dat is Labyad nog minder
ja daarom ook wel jammer dat Huntelaar die kans zo wild in schoot, die had hij kunnen plaatsenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.
Je ziet gisteren ook een paar aardige voorzetten van Tadic, maar ja, met zo'n dwerg in de spits die ook nog eens niet echt kopsterk is heb je daar niets aan.
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zegquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso was mijn idee achter Labyad in de spits eerder dat hij voor beweging moest zorgen en dus ruimte moest creëren voor anderen. Niet dat hij als afmaker fungeert. Dat maakt zo'n opmerking van ten Hag nog vreemder.
Je ziet gisteren ook een paar aardige voorzetten van Tadic, maar ja, met zo'n dwerg in de spits die ook nog eens niet echt kopsterk is heb je daar niets aan.
niet helemaal met je eens, hij is wel slim, weet goed de ruimtes te vinden al was hij gisteren ook gewoon slechtquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zeg).
Ja, maar dat staat haaks op de uitspraak van ten Hag. Sterker nog, als dat je idee is, kun je daar veel beter Tadic als aanspeelpunt hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Idee is waarschijnlijk dat Labyad en Promes elkaar afwisselen in de punt, of dat Promessi er in ieder geval overheen komt. Maar Promes krijgt geen assistjes op 4 meter meer en blijkt opeens een vrij beperkte voetballer (goh, dat zagen we echt niet aankomen zeg).
Labyad in de spits nog minderquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu Davy Klaassen terug is hoop ik maar dat Ten Hag weer terug gaat naar z'n oude formatie met Tadic in spits, Promes op links en Klaassen op 10.
Tadic op links werkt gewoon niet.
Neres op links mag ook natuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu Davy Klaassen terug is hoop ik maar dat Ten Hag weer terug gaat naar z'n oude formatie met Tadic in spits, Promes op links en Klaassen op 10.
Tadic op links werkt gewoon niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat had wel andere oorzaken, ik zie genoeg mogelijkheden met deze selectie nationaal dan, Europees verwacht ik er weinig van al ben ik echt nieuwsgierig hoe Ajax het tegen Atalanta gaat doen
ik kan daar weinig mee, je hebt de CL gehaald en nu een nieuw elftal plus nieuwe competitiequote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
hET bAYerN vAn NEdERlANdquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt pijnlijk, zes van de laatste veertien Eredivisie-wedstrijden verloren.
Je neemt hierin dus wedstrijden mee die bijna van een jaar geleden zijn? Tja, dat zegt weinig voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon geen linksbuiten, zo ingewikkeld is dat nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Tadic heeft zijn beste tijd gehad.
is ook geen 6quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:07 schreef Heeinz het volgende:
PSV huurt Van Ginkel opnieuw. Nou weet ik niet in hoeverre hij fit is (schijnbaar eindfase revalidatie) maar voor een fitte Van Ginkel ipv Alvarez zou ik m'n linkerbal geven
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je hem naast Kudus zou zetten zou je klaar zijn
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
was echt een goeie speler maar meer type Klaassen vd Beek, ik vind het echt jammer dat er geen 6 gehaald is, misschien toch een keer Martinez, Kudus, Klaassen proberen
lijkt er inderdaad op en ik vond hem vorig seizoen ook niet zo geweldig op die positie maar kan wel meer met een bal dan Alvarez.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat die Martinez niet meer ziet staan voor de 6. Alleen nog maar als back up voor Tagliafico of Blind.
Baltovenaar sinds 2015.quote:
beidenquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen bevestigd en volgens de instagrampost gehaald als #6
De vraag is dus wie er van het duo Gravenberch / Alvarez naar de bank gaat...
wie gaat er eerste worden dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
Wel bijna 5 achter elkaar gewonnen hoor!!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoeveel bij de Eredivisie?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben blij met een tweede plaats dit seizoen.
dan heb je nog weinig van die anderen gezienquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij in ieder geval niet. Pure middelmaat.
Psv is niet veel minder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je nog weinig van die anderen gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |