abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:45:35 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430666
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, mij zie je zelden in NWS posten maar men komt om de eer van Saint Bill, Bill & Hill te verdedigen alsof het eigen familie betreft, door het vuur voor die lui. Dit brengt helaas ook een vuige tong mee.
[..]

Juistem, je snapt het. Ik heb geen boodschap aan ze want ze overtuigen mij toch niet maar ze kunnen het niet laten. Als bloedhonden komen ze achter je aan. :o
What Has Been Seen Cannot Be Unseen :s)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:46:33 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195430699
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:46 schreef I-O het volgende:

[..]

Het valt me op dat linkse mensen altijd voor alle politieke onzinbeleid zijn. Alles wat Nederland ondermijnt zijn zij altijd voor. Er zit nooit een kleine afwijking in hun loyaliteit omdat ze eens het idee krijgen 'hey de overheid is zo vaak fout en nog gaan zij op diezelfde voet door met beleid a tot z. dus nu tijd voor kritiek'. Nope. Gewoon never.
Dat is je definitie van 'links'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195430787
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jehova gedrag maar een jehova gaat tenmnste nog weg als je geen interesse hebt hier houden ze hun voet tussen de deur . Zo zie je maar dat het een geloof is en ze kunnen niet verkroppen dat mensen hun geloof verlaten . In elke religie heb je mensen die niet kunnen verkroppen dat mensen hun specifieke religie verlaten .
Weet jij wat Jehova betekent?
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:52:35 #54
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430835
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet jij wat Jehova betekent?
Mensen komen hier leuren met hun msm geloof om zieltjes terug te winnen , geen interesse :W
pi_195430847
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen komen hier leuren met hun msm geloof om zieltjes terug te winnen , geen interesse :W
Dat zijn Jehova's getuigen, heel wat anders als Jehova. :')
pi_195430851
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:52 schreef I-O het volgende:

[..]

Ik ben voorstander om bepaalde users op read-only te zetten voor dit sub-forum. Een lijst kan gemaakt worden. Dan kunnen echt geinteresseerden met elkaar ideëen uitwisselen zonder dat die kindjes steeds ertussen komen en aandacht eisen. Terwijl ze nieteens serieus geinteresseerd zijn behalve om het gaslighten van andere users. Als ze niet geinsteresseerd zijn in de materie kunnen ze ook wegblijven. Maar dit doen ze dus niet uit zichzelf.
_O-
pi_195430865
quote:

[..]

Ik ben voorstander om bepaalde users op read-only te zetten voor dit sub-forum. Een lijst kan gemaakt worden. Dan kunnen echt geinteresseerden met elkaar ideëen uitwisselen zonder dat die kindjes steeds ertussen komen en aandacht eisen. Terwijl ze nieteens serieus geinteresseerd zijn behalve om het gaslighten van andere users. Als ze niet geinsteresseerd zijn in de materie kunnen ze ook wegblijven. Maar dit doen ze dus niet uit zichzelf.
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:59:02 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195430965
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zijn Jehova's getuigen, heel wat anders als Jehova. :')
Who cares de mensen die ongevraagt aan je deur komen om je ervan te overtuigen hun waarheid aan te nemen , de mensen die je ongevraagt willen redden van jezelf :r
pi_195430996
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Who cares de mensen die ongevraagt aan je deur komen om je ervan te overtuigen hun waarheid aan te nemen , de mensen die je ongevraagt willen redden van jezelf :r
Noem het beestje dan bij z'n naam. Als je mij Jehova noemt ben je me God aan het noemen, ik weet niet of dat je bedoeling is? :D
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:44 #60
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195431005
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jehova gedrag maar een jehova gaat tenmnste nog weg als je geen interesse hebt hier houden ze hun voet tussen de deur . Zo zie je maar dat het een geloof is en ze kunnen niet verkroppen dat mensen hun geloof verlaten . In elke religie heb je mensen die niet kunnen verkroppen dat mensen hun specifieke religie verlaten .
Volgens een onderzoek van de Stanford University.
Internettrollen gebruiken agressie om een emotionele reactie uit te lokken, om te provoceren, om tegenstrijdig te zijn of gewoon om andere mensen lastig te vallen. Deskundigen geloven dat mensen die zich bezig houden met trollen, narcisten zijn. Ze hebben een lage eigenwaarde. Hun motivatie is wraak of gewoon verveling.

Op onze sociale netwerken zijn er twee soorten internettrollen: de grappig, ironische trollen en de stokers die graag discussies beginnen en mensen beledigen.

Over het algemeen zijn er twee soorten internettrollen. De eerste soort handelt uit verveling. Ze proberen grappige of bedrieglijke situaties te creëren om bij iemand iets uit te lokken. De tweede soort is de stoker. Dit type trol heeft andere motivaties. Dat kunnen het verlangen naar wraak, jaloezie of het eenvoudige verlangen zijn om iemand schade te berokkenen of uit evenwicht te krijgen. Meerdere studies tonen aan dat internettrollen tot 70 uren per week online kunnen doorbrengen en mensen lastig vallen.

Stokers genoeg hier van mij krijgen ze de middelvinger >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 04-10-2020 20:05:55 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:10:03 #61
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431214
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Internettrollen gebruiken agressie om een emotionele reactie uit te lokken, om te provoceren, om tegenstrijdig te zijn of gewoon om andere mensen lastig te vallen. Deskundigen geloven dat mensen die zich bezig houden met trollen, narcisten zijn. Ze hebben een lage eigenwaarde. Hun motivatie is wraak of gewoon verveling.

Op onze sociale netwerken zijn er twee soorten internettrollen: de grappig, ironische trollen en de stokers die graag discussies beginnen en mensen beledigen.

Over het algemeen zijn er twee soorten internettrollen. De eerste soort handelt uit verveling. Ze proberen grappige of bedrieglijke situaties te creëren om bij iemand iets uit te lokken. De tweede soort is de stoker. Dit type trol heeft andere motivaties. Dat kunnen het verlangen naar wraak, jaloezie of het eenvoudige verlangen zijn om iemand schade te berokkenen of uit evenwicht te krijgen. Meerdere studies tonen aan dat internettrollen tot 70 uren per week online kunnen doorbrengen en mensen lastig vallen.

Van mij ook ik hoef niet gered te worden van mezelf ik ben tevreden met mijn wereldbeeld . Het is beyond arrogantie van mensen om die grens te overschrijden als je zegt dat je geen interesse hebt .
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:10:32 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_195431221
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo he

De eerste keer ooit in je leven dat je een bron gebruikt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:14:14 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_195431310
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Echt, waarom komen sommigen hier alleen maar posten om users weg te pesten? Dit is BNW waar andere zaken besproken worden en dit is geen nieuws. Zoveelste keer. Als je zo'n bloedhekel hebt aan BNW waarom kom je dan hier? Pesten of drammen? Blijf dan gewoon weg en maak het de users die hier wel graag komen posten het leven niet zuur.
_O- _O- _O-

Ze brengen het wel als nieuws, dat is het hele probleem. Wat snap je daar niet aan?

Prima hoor, dat jij wilt geloven dat de aarde plat is en je wilt er geen bronnen voor geven, zal mij aan mijn reet roesten, maar als je dingen gaat roepen die verwerpelijk zijn en je kunt daar geen bronnen voor geven is dat iets waar je best tegenin mag gaan.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:18:05 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431399
quote:

[..]

Ik hoop dat je de ironie van deze reactie waarin je pleit voor een soort gedachtenpolitie inziet.

Wat jij wil is een safe space om kritiekloos elkaar na te kunnen praten waarbij mensen die er andere denkbeelden op nahouden niet welkom zijn.
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:20:36 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_195431459
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat jij wil is een safe space om kritiekloos elkaar na te kunnen praten waarbij mensen die er andere denkbeelden op nahouden niet welkom zijn.
Dat is nu toch al?
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:26:01 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431592
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Graag. De actieve users hier horen zich aan te melden bij de GGZ, niet op FOK!
Jij hoort je daar aan te melden om opnieuw te leren dat je plus 7 miljard medeaardbewoners zelf de keuze hebben waar ze wel en niet in geloven en dat jij ze niet kan dwingen aan te nemen waar jij in geloofd . :W
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:27:21 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_195431618
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij hoort je daar aan te melden om opnieuw te leren dat je plus 7 miljard medeaardbewoners zelf de keuze hebben waar ze wel en niet in geloven en dat jij ze niet kan dwingen aan te nemen waar jij in geloofd . :W
Ja goed verhaal. Lekker Nederlands. Doen we niks mee.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:27:41 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431628
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:26 schreef Summers het volgende:

[..]

En al die miljarden hebben ook het recht jou aan te spreken op je nonsens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:29:47 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431668
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is nu toch al?
Welkom inderdaad niet, maar handhaving vindt (gelukkig) niet plaats op denkbeelden maar ik las een pleidooi om daar verandering in aan te brengen.

Gevaarlijke ontwikkelingen...
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:32:51 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195431728
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:24 schreef I-O het volgende:

[..]

Ha beet.
Shit. Daar heb je me even flink te pakken.
quote:
Heb je er weer eentje die voelt zich aangesproken.

Mja andere subfora en onderwerpen worden wel kritisch gemodereerd waarbij users en onwelgevallige meningen worden geweerd.
Dat heeft doorgaans niks met de mening te maken maar meer met de onderbouwing (of beter: het gebrek daaraan) en de wijze waarop die mening verkondigd wordt te maken.
quote:
Dan lees je niets over mods die miepen over censuur of whatever. Geef nou maar toe dat je zelf altijd al aan censuur deed
Ja, je hebt gelijk.
quote:
om niet-linkse meningen te deleten die jou niet bevielen. Niet zo hypocriet doen. Ik heb dit vaker bij jou gezien.
Nu gaat dit topic niet over mij, en dat wil ik graag zo houden, maar ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden. Waar heb je dat gezien? Kan je concreet wat voorbeelden benoemen?
Huilen dan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:33:53 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431752
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:32 schreef I-O het volgende:

[..]

Trump 4 jaar lang beschuldigen met laster en geen nbewijs leveren. En na 4 jaar lang aanzien er toch mee doorgaan. Dat gedrag is pas nonsense en complottheorie te noemen. Maar zelfrelativering daar doe je als narcist natuurlijk niets mee. Dus ik verdoe weer mijn tijd weereens.
Wat zeg ik nu net?

Als hier zou worden beweerd dat Trump baby's eet of allerlei ranzige perverse rituelen uitvoert om eeuwig jong te blijven en daarvoor pizzakoeriers en Griekse miljonairs nodig heeft, zal je mij net zo goed horen.

Laster = laster.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:36:09 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431807
Overigens verstaat men onder narcisme een gevoel van bijzonder zijn en een opgeblazen gevoel van belangrijkheid.

Laat dat nu net noodzakelijk zijn om jezelf als nobele, eenzame waarheidsstrijder tegen de gigantische elite, hun media en hun voetvolk te profileren, bezitter van geheime kennis en openbaring, behept met een intelligentie die maar voor een paar stervelingen is weggelegd.

Narcisme... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:37:09 #73
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431828
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:35 schreef I-O het volgende:

[..]

Begrijp je het wel echt. Of lul je maar iets om niet dom over te komen?

Dat laatste blijkt dus namelijk wel het geval. Anders zeg je dat niet. Anders zou je iets zeggen van 'goh mijn linkse denkbeelden waren toch niet zo links blijkt. dank je wel!'
Mijn linkse denkbeelden zijn altijd hetzelfde geweest: een sterke verzorgingsstaat, een gereguleerde vrije markt, werknemersrecht en sociale zekerheid.

Wat die SJW'ers van jou er mee te maken hebben is mij niet helemaal duidelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:39:38 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195431881
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens verstaat men onder narcisme een gevoel van bijzonder zijn en een opgeblazen gevoel van belangrijkheid.

Laat dat nu net noodzakelijk zijn om jezelf als nobele, eenzame waarheidsstrijder tegen de gigantische elite, hun media en hun voetvolk te profileren, bezitter van geheime kennis en openbaring, behept met een intelligentie die maar voor een paar stervelingen is weggelegd.

Narcisme... :')
Niemand stuurt je om kleingeestig te zijn daar kies je zelf voor . Niemand stuurt je om bnw met vooroordelen te betreden daar kies je zelf voor . Niemand verteld je om alleen msm bronnen voor waar aan te nemen en nooit verder te kijken daar kies je allemaal zelf voor .
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:41:50 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195431925
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand stuurt je om kleingeestig te zijn daar kies je zelf voor . Niemand stuurt je om bnw met vooroordelen te betreden daar kies je zelf voor . Niemand verteld je om alleen msm bronnen voor waar aan te nemen en nooit verder te kijken daar kies je allemaal zelf voor .
"Kleingeestig"...

Je hebt nog nooit een serieus boek gelezen, man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')