Als jij je er niet fijn bij voelt, dan kan je daar verandering in brengen. Is het wel best zo? Dan is toch ook goed..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:46 schreef osodevo het volgende:
Soms voel ik me best onzeker omdat ik het gevoel heb één van de weinige jongvolwassene te zijn die op een gemiddelde vrijdag, zaterdagavond thuiszit. Maar in hoeverre ben ik daarin afwijkend, of klopt mijn perceptie niet dat bijna iedereen op deze dagen uitgaat of met anderen sociale dingen doet?
Hoe denken jullie hierover?
Wat is er mis met thuis zitten op een vrijdag- of zaterdagavond? Net als dat er niks mis is met ieder weekend op stap willen zijn, is het maar net waar jij je prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:46 schreef osodevo het volgende:
Soms voel ik me best onzeker omdat ik het gevoel heb één van de weinige jongvolwassene te zijn die op een gemiddelde vrijdag, zaterdagavond thuiszit. Maar in hoeverre ben ik daarin afwijkend, of klopt mijn perceptie niet dat bijna iedereen op deze dagen uitgaat of met anderen sociale dingen doet?
Dit advies heeft TS al in al zijn ‘ik ben zo zielig en alleen’ topics gekregen en hij doet er geen fuck mee. Dus verspilde moeite.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:53 schreef possetje het volgende:
Ligt eraan of je je lekker voelt bij de eenzaamheid,
zoja dan bestaat de kans dat je later een partner vind die ook graag lekker rustig thuis zit
als je baalt dat je in je eentje thuis zit kan wel een reden zijn dat je jezelf moet dwingen om wat meer activiteiten buiten te ondernemen, bijv cafe of groeps sport of kerk of ummm een hobbie cursus
Hoezo, 'waar je mee bezig bent'? Dat is omdat je dan denkt van 'weer een dag qua mogelijkheden weg' of zo? Of iets in die richting? Tenminste, ik neem aan dat dit te maken heeft met vrouwen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:32 schreef Ciclon het volgende:
Ik herken het wel. Vrijdag avond heb ik meestal zaalvoetbal met een 2/3e helft. Ben dan rond 22:00 thuis, even VI kijken en dan rond half 1 naar bed. Voldaan gevoel, nergens spijt van. Zaterdag echter, als ik s'middags en s'avonds geen plannen heb en/of niemand is beschikbaar om iets te ondernemen, krijg ik ook zo'n naar gevoel en vraag ik me af waar ik nou mee bezig ben. Helemaal kut.
Vind ik ook. Eigenlijk is het best fijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit sinds corona vaak genoeg alleen thuis op zaterdag. Dacht voor corona altijd dat ik dat echt niet zou kunnen maar eigenlijk is het soms best lekker.
Je aanname klopt grotendeels ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo, 'waar je mee bezig bent'? Dat is omdat je dan denkt van 'weer een dag qua mogelijkheden weg' of zo? Of iets in die richting? Tenminste, ik neem aan dat dit te maken heeft met vrouwen?
Naja ik herken het wel van mezelf vroeger hoor. Maar dat gevoel heb je neem ik aan al langer dan afgelopen februari toen dit gedoe (voor ons) zo ongeveer allemaal al begon?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:13 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Je aanname klopt grotendeels ja.Maar ook kwa uitlaatklep even lekker de deur uit.
Klopt. Maar minder. Ik had altijd wel wat te doen in het weekend of kon uitkijken naar mijn reisjes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja ik herken het wel van mezelf vroeger hoor. Maar dat gevoel heb je neem ik aan al langer dan afgelopen februari toen dit gedoe (voor ons) zo ongeveer allemaal al begon?
Ja, het gevoel dat je nu gewoon niets kunt is in dat opzicht vervelender, maar ik doe nu even de aanname dat je voor corona ook niets dan wel weinig scoorde maar je jezelf toen kon voorhouden dat dat 'altijd volgende week wel weer kan' na je actuele te ondernemen reisje?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:56 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Klopt. Maar minder. Ik had altijd wel wat te doen in het weekend of kon uitkijken naar mijn reisjes.
In het buitenland had ik altijd vrij veel succes. Hier in Nederland buiten eigen dorp ook. Tinder was ook eventjes leuk in dat opzicht. Maar verder klopt het wat je zegt. Hoe is het bij jou veranderd?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, het gevoel dat je nu gewoon niets kunt is in dat opzicht vervelender, maar ik doe nu even de aanname dat je voor corona ook niets dan wel weinig scoorde maar je jezelf toen kon voorhouden dat dat 'altijd volgende week wel weer kan' na je actuele te ondernemen reisje?
Tenminste, zo was het bij mij dan een beetje en ik vermoed dat ik niet de enige was daarmee
Nou, dat is een vrij lang verhaal en het is ook offtopic een beetje, maar in het kort kwam het er op neer dat ik op een gegeven moment accepteerde dat wat ik deed gewoon mezelf voor de gek houden was, en daar toen actief iets mee gedaan heb, en ik heb ook geaccepteerd dat verandering niet van vandaag op morgen gerealiseerd zou worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:12 schreef Ciclon het volgende:
[..]
In het buitenland had ik altijd vrij veel succes. Hier in Nederland buiten eigen dorp ook. Tinder was ook eventjes leuk in dat opzicht. Maar verder klopt het wat je zegt. Hoe is het bij jou veranderd?
Je zou haast gaan denken dat verschillende mensen verschillende meningen, ervaringen en behoeftes hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:10 schreef osodevo het volgende:
Niet echt, moeilijk om een conclusie te trekken. Want het maakt nogal uit of je reeds voorzien bent met vrienden of contacten of je in een sociaal isolement begeef.
War is jouw situatie? Dat helpt om een antwoord te kunnen gevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:10 schreef osodevo het volgende:
Niet echt, moeilijk om een conclusie te trekken. Want het maakt nogal uit of je reeds voorzien bent met vrienden of contacten of je in een sociaal isolement begeef.
Hoezo? Ik heb vrienden, maar ben de meeste zaterdagavonden in mijn eentje thuis. Zit ik dan in een sociaal isolement?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:10 schreef osodevo het volgende:
Ik denk dat in mijn geval, Corona of geen Corona, ik op zaterdagavond toch thuis zou zitten. Er is altijd wel wat werk te doen dat af moet op dezelfde dag. Los daarvan is wat ik wil niet voorhanden helaas...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:46 schreef osodevo het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
In deze coronatijden kan dat toch prima online?
Moet je ook niet elke zaterdag doen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:15 schreef Tattoorose het volgende:
Ik spreek best veel af met mensen, omdat ik denk ook iets te missen. Maar elke keer als ik er zo zit, wil ik het liefst in mijn bed liggen met kop thee en zak chips. Dat afspreken, uitgaan..gaat allemaal uiteindelijk nergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |