Misschien roept hij je, ja hij roept je!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie weet wie weet zie je de prins
Als hij de heuvel op klimt?
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben er ook erg blij mee, het past ook echt bij ons. Wij hebben sowieso dezelfde smaak qua namen, Y. vind ik ook heel leuk!Ik ben ook nog steeds blij met Y! Daar was ik stiekem toch wel bang voor, aangezien ik echt over alles twijfel. Maar tot nu toe gelukkig geen spijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pff gaat hetquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:59 schreef Mrmime het volgende:
De kinderen van Florentijn Hofman (kunstenaar / WIDM) heten Das, Dit (jongens) en Zij en Mini (meisjes). Het moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:59 schreef Mrmime het volgende:
De kinderen van Florentijn Hofman (kunstenaar / WIDM) heten Das, Dit (jongens) en Zij en Mini (meisjes). Het moet niet gekker worden.
quote:Op zondag 10 januari 2021 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds blij met Y! Daar was ik stiekem toch wel bang voor, aangezien ik echt over alles twijfel. Maar tot nu toe gelukkig geen spijtNu wil ik wel weten waar de Y voor staat en wat je eigen naam is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, dat is wel een bijzondere versie ja. Ik ken alleen het Ierse Niamh en het verengelste Neve (spreek je hetzelfde uit).quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef Burdie het volgende:
Op school zit een Nev.
Ik kwam er laatst achter dat je de uitspreekt als "nief". Nooit eerder van gehoord.
Ik denk niet snel dat een naam geestelijk belastend voor een kind kan zijn, maar "Dit" "Zij" en "Mini" zijn echt niet leuk als namen (Das kan ik nog handelen).quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:59 schreef Mrmime het volgende:
Misschien vernoemd naar deze nevquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef Burdie het volgende:
Op school zit een Nev.
Ik kwam er laatst achter dat je de uitspreekt als "nief". Nooit eerder van gehoord.
Dat verwoord je goed inderdaad, het ontkennen van persoonlijkheid.. alsof het voorwerpen zijnquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet snel dat een naam geestelijk belastend voor een kind kan zijn, maar "Dit" "Zij" en "Mini" zijn echt niet leuk als namen (Das kan ik nog handelen).
Wie heeft dat gedaan? Dit hier.
Wie gaat er met je mee? Zij daar.
Wie is die vrouw van 1 meter 85 en 120 kilo? Oh, dat is Mini....
Het is een soort van ontkennen van een persoonlijkheid.
Ik hou al niet van "je" en "ke" achtervoegsels omdat het verkleinend is, maar Mini is wel next level verkleinend.
Ja idiote namen. Ik ken toevallig twee oude omaatjes en die heten allebei Mini, afgeleid van van Wilhelmina. Dus Mini kan ik nog enigszins handelen, maar die andere drie pffffquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Mini zou je eventueel nog kunnen afkorten tot Min. Nog altijd niet veel maar beter dan Zij.
Het enige positieve is dat hij geen van zijn kinderen voortrekt. Ze hebben alle vier rotnamen.
Ik zou daar Mina van maken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:52 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja idiote namen. Ik ken toevallig twee oude omaatjes en die heten allebei Mini, afgeleid van van Wilhelmina. Dus Mini kan ik nog enigszins handelen, maar die andere drie pffff
Zus is wel als naam gegeven in het verleden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zou daar Mina van maken.
Zus en broer komt bij oudere ook voor. Maar ik verwacht dat die eigenlijk een andere naam hebben maar zo genoemd worden
Oh Y is nummer 8 in de top 10 van 2020, haha! Yara.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:28 schreef F_r het volgende:
[..]
Nu wil ik wel weten waar de Y voor staat en wat je eigen naam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh Y is nummer 8 in de top 10 van 2020, haha! Yara.Ik ga straks even zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het me niet voorstellenquote:Ze dragen markante namen, zoons Das (13) en Dit (12) en dochters Zij (8) en Mini (6). ,,Maar ik krijg daar alleen maar toffe reacties op”, stelt Hofman.
Ik ken een m. erci en p. romissquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen![]()
Ik klaag hier weleens over de namen van de kinderen van Angela Schijf, drie dochters genaamd Zus, Mensje en Bloem en dat vond ik al vreemd genoeg maar blijkbaar valt het wel mee![]()
Het is wachten tot iemand z'n kind God noemt, of Iemand, of Ik.
Er zijn een paar namen die niet mogen inderdaad. Heb t even opgezocht omdat ik benieuwd was of er en vast lijstje was, dat is er kennelijk niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij mag je je kind geen God noemen in Nederland.
Jammer dat "jansen de vries" niet magquote:Voorbeelden van ongepaste voornamen
bespottelijke namen;
scheldwoorden;
naam die bestaat uit heel veel namen;
bestaande achternaam, tenzij dat ook een bestaande voornaam is, bijvoorbeeld ‘Roos’.
Ik heb meer het idee dat niemand hem recht in zijn gezicht durft te vertellen wat ze van die namen vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen![]()
Ik klaag hier weleens over de namen van de kinderen van Angela Schijf, drie dochters genaamd Zus, Mensje en Bloem en dat vond ik al vreemd genoeg maar blijkbaar valt het wel mee![]()
Het is wachten tot iemand z'n kind God noemt, of Iemand, of Ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |