SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.disclaimer
ah, jij bent van die generatie. Dat verklaartquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:00 schreef jameshond7 het volgende:
Woont Lorelei in Loreland? Samen met karbonkel ofzo?
ik ken een watzequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:05 schreef CaVaBien het volgende:
Een mannelijke collega van mij heet Roze.ma.rijn. en ken ook nog een Wiet.ze.
Maar dat is Lorelai (eeuwige irritatie als de Net5-ondertitelaar zich er weer zonder check vanaf maakte en Lorelei schreefquote:
Ik ken er ook 1 van vroeger. Voluit heet ze Bibiane.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
Nieuwe collega van me heet BibiEcht, dan moeten je ouders je niet gewild hebben toch?
Oh, oepsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Maar dat is Lorelai (eeuwige irritatie als de Net5-ondertitelaar zich er weer zonder check vanaf maakte en Lorelei schreef)
Vorig jaar nog hier in de buurt een Dex geboren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:37 schreef mousemicky het volgende:
Da’s onze kledingkast van Ikea![]()
In J’s klas een D.ex en een D.ax.
Ik denk dat ik de X-trend gemist heb 7-8 jaar geleden. Niet mijn ding Iig.
Lisaquote:Op zondag 1 november 2020 22:41 schreef Gogo83 het volgende:
Wij hadden een meisjesnaam, maar nu twijfel ik. Met andere woorden: ik heb input nodig! Het moet bij T.imo passen, niet beginnen met een T en niet eindigen op een O. Vanwege achternaam is de K ook geen fijne beginletter, ik ben gek op alliteratie, maar niet in namen.![]()
Namen die op mijn lijstje staan:
Janne
Lenne
Jette
Laurie
Marit
Andere ideeën?
Bettequote:Op zondag 1 november 2020 22:41 schreef Gogo83 het volgende:
Wij hadden een meisjesnaam, maar nu twijfel ik. Met andere woorden: ik heb input nodig! Het moet bij T.imo passen, niet beginnen met een T en niet eindigen op een O. Vanwege achternaam is de K ook geen fijne beginletter, ik ben gek op alliteratie, maar niet in namen.![]()
Namen die op mijn lijstje staan:
Janne
Lenne
Jette
Laurie
Marit
Andere ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |