Krijgen we dit weer, de maatregelen zijn niet voor iedereen normaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:27 schreef Hamzoef het volgende: [..] Waar heb jij het nou weer over?
In NL?
Massabijeenkomsten liggen nu even lastig, maar voor de rest kan je vrijwel alles gewoon doen. Wat niet kan, zou je met common sense toch al niet doen in deze tijd.
wat wil je dan ? er is een pandemie gaande he.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je mag je familie eigenlijk niet meer zien, maximaal 3 vrienden in huis hebben. Discotheek en festival heb ik geen problemen mee, daar kwam ik al nooit. Je mag niet op kantoor werken, veel van het vermaak is verdwenen.
nou en, fucking big deal, echt de mensheid kan NIKS meer handelenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer, de maatregelen zijn niet voor iedereen normaal.
Je mag niet eens een voetbalwedstrijdje van je zoontje bijwonen.
Heeft dat te maken met Corona? Of gaat deze vergelijking ook mank? en ja ik maak er zeker beste van , maar daarom mag ik toch wel balen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat wil je dan ? er is een pandemie gaande he.....
er is in deze tijden zoveel vermaak !
komop zeg, mijn vrouw kan niet meer lopen/staan en zelf wat pakken uit de koelkast
en die loopt ook niet elke dag te janken erom, die maakt gewoon het beste ervan !
Dat is niet per se een vrijbrief om effecten van maatregelen - zoals mensen ze persoonlijk ervaren - maar te bagatelliseren. Net zo goed als dat het onterecht is om corona af te doen als een griepje, omdat velen dat zo ervaren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat wil je dan ? er is een pandemie gaande he.....
er is in deze tijden zoveel vermaak !
komop zeg, mijn vrouw kan niet meer lopen/staan en zelf wat pakken uit de koelkast
en die loopt ook niet elke dag te janken erom, die maakt gewoon het beste ervan !
De maatregelen zijn voor niemand normaal, natuurlijk, iedereen heeft er last van maar Nederland zit niet op slot zoals dat in Italie of Spanje het geval is geweest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:34 schreef groenen het volgende:
[..]
het is niet bagatelliseren maar relativeren.....quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat is niet per se een vrijbrief om effecten van maatregelen - zoals mensen ze persoonlijk ervaren - maar te bagatelliseren. Net zo goed als dat het onterecht is om corona af te doen als een griepje, omdat velen dat zo ervaren.
iets met een pandemie, niemand vind dit leuk hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:41 schreef mir1986 het volgende:
Het lijkt wel alsof je alles maar normaal moet vinden en niet mag klagen. Bizar, dat jij wellicht geen sociaal leven hiervoor had, hoeft niet te betekenen dat ik dat ook niet had. Veel vrienden zie ik niet meer, omdat zij de deur niet uit durven.
Ik heb het trouwens niet alleen over mezelf, maar ook over alle ondernemers die hun bedrijf in rook zien opgaan.
Hoe wrang dat ook is voor jullie, dan helpt dat toch. Als ik ellende zie of lees van elders op de wereld, is het voor mij ook weer veel gemakkelijker relativeren. Soms heb ik dat besef ook niet, en baal ik slechts als een stekker omdat ik mijn 'hobby's' niet meer kan uitoefenen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is niet bagatelliseren maar relativeren.....
maar voor ons is dat wat makkelijker dan voor anderen....mijn vrouw kan al bijna 10 jaar niet meer lopen
Blijkbaar mag je daar niks meer over zeggen, treurig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Even ademhalen, mensen, niet zo aangebrand reageren aub, niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten[/modbreak]
vertrouw mij, het helpt echt niks en je gaat je alleen maar kutter voelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Hoe wrang dat ook is voor jullie, dan helpt dat toch. Als ik ellende zie of lees van elders op de wereld, is het voor mij ook weer veel gemakkelijker relativeren. Soms heb ik dat besef ook niet, en baal ik slechts als een stekker omdat ik mijn 'hobby's' niet meer kan uitoefenen.
Het is hoe je het zegt, he? En dat is niet treurig, dat is nodig om de boel niet uit te laten lopen op een free for all.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je daar niks meer over zeggen, treurig.
Dat gaat niet met opzet hè. Als je gevoel te sturen was dan was iedereen altijd gelukkig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vertrouw mij, het helpt echt niks en je gaat je alleen maar kutter voelen.
maar dat zal voor iedereen wel anders zijn dan
Nou...daar zijn wel drugs voor, natuurlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:47 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat gaat niet met opzet hè. Als je gevoel te sturen was dan was iedereen altijd gelukkig.
Ach, sommige mensen hebben gewoon niks voor een ander over. Laat ze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je daar niks meer over zeggen, treurig.
waarom denk je dat ik drank heb gehaald netquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...daar zijn wel drugs voor, natuurlijk
dat is wel heel erg pijnlijk duidelijk geworden de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:48 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben gewoon niks voor een ander over. Laat ze.
Kan ook, kan ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik drank heb gehaald net
Kom op man. Natuurlijk, dat is niet leuk. Dat begrijp ik heus wel. Maar we zitten midden in een pandemie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:34 schreef groenen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |