Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Jammer van zijn laatste post vorig topic, maar niet iedereen is perfect!
Die gaat niet meer lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekken
Ik verwacht het ook niet. Of het moet echt een niet te weigeren bod zijn.quote:
1. Thuis + kunstgrasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef yats het volgende:
En de 3-0...Hoe kan PSV zoveel moeite met dit Heracles hebben gehad?
Of PSV word overschat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
1. Thuis + kunstgras
2. Tegen een topclub kan een kleinere club meestal wat meer.
3. PSV draait (nog) niet en loopt niet over van kwaliteit
Denk dat een beetje. En misschien gewoon een offday van PSV kant.
+ 2.5 dag na een duel in Sloveniëquote:
Gehaat zelfs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
+ 2.5 dag na een duel in Slovenië
PSV wordt juist zwaar onderschat en gehaat als ik de voorspellingen van de analisten moet geloven.. die denken dat feyenoord en az boven PSV eindigen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Veronica inside en FOX.. de rest val wel mee
PSVCL ziet iedereen die PSV niet als kampioen ziet als hater ipv als realist.quote:
Feli yatsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Van Tim of Yuri?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |