Dierendag genot.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vandaag komt @:jancees terug van zijn zeer onterechte ban.
Wat een toewijding! Lekker bezig maatquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net 1.5 uur gesport
Gvd kloteweer
Hij heeft wel een geslaagde coronaparty gehouden.quote:
Pfff, eindelijk. Ik hoop dat ze hem voortaan een beetje normaal behandelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Vandaag komt @:jancees terug van zijn zeer onterechte ban.
quote:
Uh goeiequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:19 schreef Tjacka het volgende:
Vechain to the moon![]()
@:wereldgozer @:onlogisch
3 vechten en 1 gaat er mee heen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
De Luik-Bastenaken-Luik finish![]()
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dit is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Als dit het hoogtepunt van je dag is, concludeer ik dat je een ongelofelijke kut dag moet hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Hoogtepunt van de dag.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Spaghetti.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Broodje met iets erop wat ik nog niet weet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zit nu bij mij in de oven:quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shepherds pie at ik vroeger thuis bij mijn ouders vaak. Is lekker met appelmoes of piccalilly!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zit nu bij mij in de oven:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-shepherds-pie
Het is koolhydraatarm natuurlijk, dus geen appelmoes of piccalilly erbijquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Shepherds pie at ik vroeger thuis bij mijn ouders vaak. Is lekker met appelmoes of piccalilly!
Ok Andreasquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het is koolhydraatarm natuurlijk, dus geen appelmoes of piccalilly erbij
Wel een zelfgemaakt sausje erbij gemaakt op basis van Griekse yoghurt.
Walgelijk zwijnquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit het hoogtepunt van je dag is, concludeer ik dat je een ongelofelijke kut dag moet hebben.
"Wij hebben echter de aardappelpuree vervangen door bloemkoolpuree."quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit zit nu bij mij in de oven:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/koolhydraatarme-shepherds-pie
Het is eigenlijk gewoon allemaal kut op het moment in de eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die uitslag was wel 1 van de hoogtepunten ja
Ik klaag niet (meer).quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon allemaal kut op het moment in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |