SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
13 Sentinels: Aegis Rim 22-09-2020
Mafia Definitive Edition 25-09-2020
Genshin Impact 28-09-2020
Crash Bandicoot 4: It's About Time 2-10-2020
FIFA 21 9-10-2020
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Puddles waren gedowngrade voor Spiderman PS4. In de remaster waarschijnlijk weer terug. Dacht je iets vies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS5 vs PS4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Puddles waren gedowngrade voor Spiderman PS4. In de remaster waarschijnlijk weer terug. Dacht je iets vies?
PS4 puddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS5 vs PS4ziet er toch best nice uit zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
met godfall toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:04 schreef Drankster het volgende:
Over 13 uur gaan de eerste Japanse streamers hands on met de PS5.
Meer hier
Toch wel jammer dat die niet op de series X te spelen is bij release. Misschien na een jaar of zo. Anders des te meer reden om na een jaar wel een PS5 te halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wat gebeurt er dan in today's world? Ik ben al 6 maanden niet buiten geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:28 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Uhg allemaal debielen zijn het.
Veel boze mensenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan in today's world? Ik ben al 6 maanden niet buiten geweest
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat die niet op de series X te spelen is bij release. Misschien na een jaar of zo. Anders des te meer reden om na een jaar wel een PS5 te halen.
ohja, zeker waar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat die niet op de series X te spelen is bij release. Misschien na een jaar of zo. Anders des te meer reden om na een jaar wel een PS5 te halen.
Dat ding is lelijker dan de moeder vanquote:
Maar welke hebben een cutie japanse als streamer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[ twitter ]
Astro's Playroom Demo Duration: 24:14
Astro's Playroom Demo, Godfall Duration: 11:19
Astro's Playroom Demo Duration: 11:53
Astro's Playroom Demo, Devil May Cry, Bulan WonderWorld Duration: 35:15
Astro's Playroom Demo, Devil May Cry 5 Duration: 13:58
Astro's Playroom Demo Duration: 24:19
Astro's Playroom Demo Duration: 11:51
allemaal 1 dude toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Maar welke hebben een cutie japanse als streamer?
Iets meer ergonomie is niet 'xbox achtig'. De pookjes zijn nog steeds kut geplaatst.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:36 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heeft de PS5 nu Xbox achtige controllers? Ik vind het jammer.
Het is nog steeds meer een PS4-controller dan een Xbox-controller. Ben al blij zat dat we geen Dualshock 1-3 en Sixaxis-controller troep meer krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:36 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heeft de PS5 nu Xbox achtige controllers? Ik vind het jammer.
@Jimbo heeft die gespeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:46 schreef Leonos het volgende:
Dragonball Z fighter is nu 14 euro in de store, is dat nog de moeite waard?
Was dat niet die andere, Kakarot?quote:
Je hebt gelijk, dat was Kakarot.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Was dat niet die andere, Kakarot?
FighterZ heb ik gekocht in een sale maar nog niet gespeeld.
Ja. Zeer toffe fighter. Helemaal als je dbz leuk vind. Maar zelf zonder dat is het gewoon een goede fighter gamequote:Op zondag 4 oktober 2020 10:46 schreef Leonos het volgende:
Dragonball Z fighter is nu 14 euro in de store, is dat nog de moeite waard?
Dezequote:Op zondag 4 oktober 2020 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Maar welke hebben een cutie japanse als streamer?
Ik zit ook day 3quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:51 schreef DKUp het volgende:
Seattle Day 3 met onze grote vriendin
Seattle Day 2 was zo goed wow.
Ik hoop dat AC Japan gewoon een update krijgt voor de PS5, dan hoef ik niet snel door te gaan met die game.
Dat is Japansquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:15 schreef Blackst4r het volgende:
Dacht even dat ik een beroerte kreeg van die kut youtube link titels.
Ik had een andere. Ik had kakarotquote:
Je voelt gewoon de pijn van de reviewers. Niet goed, ook niet zo slecht dat het grappig is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:50 schreef DKUp het volgende:
The Avengers doet het momenteel niet erg goed.
Tja....
voor zo'n relatief grote titel is ie ook niet echt flink verkochtquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:50 schreef DKUp het volgende:
The Avengers doet het momenteel niet erg goed.
Tja....
Middelmatige game en ze hebben echt zo ontzettend veel marketing gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je voelt gewoon de pijn van de reviewers. Niet goed, ook niet zo slecht dat het grappig is.
Lachwekkend, ik had nog wel verwacht dat de naam meer zou doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor zo'n relatief grote titel is ie ook niet echt flink verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |