Eurosport Belgique, Eurosport France and Eurosport UK.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke zender zend de giro uit buite eurosport? Aangezien ik een woordje Frans en Engels kan mag dit ook in jet Engels of Frans
Euro-aids heeft al jaren de exclusieve rechten, dus succes daarmee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke zender zend de giro uit buite eurosport? Aangezien ik een woordje Frans en Engels kan mag dit ook in jet Engels of Frans
Snelheden van 100 per uur in een tijdrit vind ik toch wel gevaarlijk hoor. Maar goed, hoop dat je gelijk hebt. Bochten vallen wel mee ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo gevaarlijk is het niet, om eerlijk te zijn.
Ja, het kan gevaarlijk worden door de wind, maar daar doe je weinig aan.
Als je die fietswissel van Lotto hebt gezien weet je waaromquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 08:08 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom rijden Ineos en Jumbo eigenlijk nog met velgremmen?
En: Italië heeft natuurlijk wel schitterende monumenten. Jammer dat ze niet in staat zijn het land fatsoenlijk te besturen en met de tijd mee te gaan.
Het is natuurlijk aan de renners hoeveel risico ze nemen in zo'n afdaling.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snelheden van 100 per uur in een tijdrit vind ik toch wel gevaarlijk hoor. Maar goed, hoop dat je gelijk hebt. Bochten vallen wel mee ja.
Valt mee nu, wel hoop regen en wolkenquote:
Veel meer heeft Movistar toch niet om voor te rijden deze Giroquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jeroen van Belleghem denkt dat Pedrero de bergtrui gaat winnen
Bert is de nieuwe Flegga voor Eurosport.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |