abonnement Unibet Coolblue
pi_199209983
Covid-21 gaat blijkbaar ook nog komen volgens dit vaccinatie paspoort van de EU:



https://www.welt.de/polit(...)U-Kopfschmerzen.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199227078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 03:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, het wereldberoemde "Foreign Affairs Intelligence Council" ..... punt WordPress.com. _O-

Bron? Red News Paper .. een naam waar ook nooit iemand van heeft gehoord, maar die zelf ook niet van de bron heeft gehoord, want de pagina kan niet gevonden worden. Om nog maar te zwijgen over de grammaticale fout in de naam. Een knap staaltje journalistiek weer van @:koosbasterd :')
:') kneusje delusions vergeet z'n pillen weer in te nemen.
pi_199442559
Monopoly - Follow The Money

Exposing the Monopoly of the whole world


kopie

https://odysee.com/@Docuteca:5/Monopoly---Follow-The-Money:5
pi_199445080
At Fake White House, Kamala Harris Tells Staffers, “Call me President Harris.”

.....
Asked why the Biden administration holds press briefings at a soundstage instead of, well, the actual White House Briefing Room, our source said the real White House has essentially “gone dark” ever since Trump vacated the Oval Office on January 20, and that the Biden administration has been operating from “other venues made to look official” so foreign nations and the U.S. citizenry would not suspect that an enormous vacuum of power currently exists in the United States. He admitted that Biden is president in title only, a marionette manipulated by Harris and other Deep State figures, sinister people who are desperately trying to prevent Donald J. Trump from returning to power.

en

“Why do you think the White House and much of D.C. have been partitioned from the rest of the nation? Truth is Biden can’t even get in there. Military has control of it, and they seem to be holding it, as it were, for Trump. There have been rumors circulating around the administration for a while that Trump will be inaugurated on July 4 and move back into the White House. I was fired in March for asking too many questions, so I don’t know what’s been going on since then,” our source said.

spannend :P

gaat verder;

https://realrawnews.com/2(...)me-president-harris/
pi_199598002
Premier van Nieuw-Zeeland, Jacinda Ardern, is mogelijk een communist?

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199598060
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Premier van Nieuw-Zeeland, Jacinda Ardern, is mogelijk een communist?

McCarthy, u hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199650618
https://www.dailymail.co.(...)jab-family-says.html

BBC Radio Newcastle presenter Lisa Shaw died aged 44 after suffering blood clots following Covid AstraZeneca jab, her family reveal

Is toeval en de aantallen vallen mee.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_199689591
Walt Disney Makes Cartoon For Covid-19 Lethal Injection For Kids And More Plandemic News

This video will show you people suffering and dying while Disney makes a cute cartoon to maim and kill our children. I also cover other topics concerning this fake plandemic which is none other than a plan to exterminate the entire human race. Subscribe to my live shows on YouTube which will be deleted after the show for obvious reasons.

https://www.bitchute.com/video/oIZuFZxJ1OXn/

[ Bericht 40% gewijzigd door koosbasterd op 31-05-2021 00:10:00 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 02:18:56 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199689965
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:02 schreef koosbasterd het volgende:
Walt Disney Makes Cartoon For Covid-19 Lethal Injection For Kids And More Plandemic News

This video will show you people suffering and dying while Disney makes a cute cartoon to maim and kill our children. I also cover other topics concerning this fake plandemic which is none other than a plan to exterminate the entire human race. Subscribe to my live shows on YouTube which will be deleted after the show for obvious reasons.

https://www.bitchute.com/video/oIZuFZxJ1OXn/
Lekker betrouwbare site ook weer, staat bekend om zijn complottheorieën. Wil je een lijstje met leugens van deze site? Kunnen we kijken wie de meeste bewijzen voor of tegen kunnen vinden.

Laten we eerst eens beginnen met te kijken of dit filmpje echt van Disney is. Ik geef je 24 uur en dan laten wij elkaar zien wat wij erover hebben gevonden. Lijkt jou dat ook interessant? Of ga je liever uit van dat de site de waarheid vertelt? In dat geval kunnen we ook artikelen erbij pakken en die samen checken op waarheid. Jij bent een echte kritische zelfonderzoeker, dus je kunt ons vast de juist richting op duwen.

Alvast bedankt!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199690007
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 02:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Lekker betrouwbare site ook weer, staat bekend om zijn complottheorieën. Wil je een lijstje met leugens van deze site? Kunnen we kijken wie de meeste bewijzen voor of tegen kunnen vinden.

Laten we eerst eens beginnen met te kijken of dit filmpje echt van Disney is. Ik geef je 24 uur en dan laten wij elkaar zien wat wij erover hebben gevonden. Lijkt jou dat ook interessant? Of ga je liever uit van dat de site de waarheid vertelt? In dat geval kunnen we ook artikelen erbij pakken en die samen checken op waarheid. Jij bent een echte kritische zelfonderzoeker, dus je kunt ons vast de juist richting op duwen.

Alvast bedankt!
weet ik..verder...kom ik je hier ook weer tegen. ga eens weg man. wat zoek je op bnw?

[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 31-05-2021 02:55:44 ]
  maandag 31 mei 2021 @ 10:23:25 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199691729
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 02:44 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

weet ik..verder...kom ik je hier ook weer tegen. ga eens weg man. wat zoek je op bnw?
Als je leugens post, kun je erop wachten dat mensen je erop aanspreken. Frappant dat jij geen enkele post met bewering kunt onderbouwen of bewijzen. Het is niet eens een Disney-filmpje. Je volgt dus fake news. Laat me raden: je bent gestopt met lezen van 'MSM' omdat ze zo onbetrouwbaar zijn, en dit geloof je zonder het even te checken? _O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 31 mei 2021 @ 16:01:51 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199695804
twitter


Je zal maar op het sekreet gestemd hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199695936
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Je zal maar op het sekreet gestemd hebben.
Ik heb erop gestemd. Wil je het er over hebben?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 31 mei 2021 @ 16:17:20 #264
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199695973
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Je zal maar op het sekreet gestemd hebben.
Leuk voor Lucas... Denk dat de politie ook hartelijk heeft gelachen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199813577
Goh, verrassend :')

Elon Musk
The fake genius to help lead humanity into the abyss.

https://www.bitchute.com/video/ALpVprTPdsVo/
pi_199891247
U.N. FORCES INSIDE CANADA GROWING IN NUMBERS - SET FOR DOOR TO DOOR VACCINATION? - ABSOLUTE DISGUST

excuse the language
https://www.bitchute.com/video/EIYLZPyy7SuE/ (7 min)
  maandag 21 juni 2021 @ 21:37:00 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199999483
twitter


Koningin Kaq met regeringsvliegtuig
Onze toekomstige Koningin Sigrid kaag, niet te verwarren Siegfried van Roy, het beroemde duo magische dompteurs moest naar een bijeenkomst voor ministers, óók demissionair van buitenlandse zaken. Naar Luxemburg op zo’n 3,5 uur rijden met de dienstauto ad kosten 100 euro of voor hetzelfde geld met de trein wat gezien de plannen van D’66 natuurlijk helemaal geweldig zou zijn. Is D’66 niet voorstander om korte vliegreizen te verbieden? Wat een fraai toonbeeld van ‘nieuw leiderschap’ zou dat zijn. Onze Koningin Kaq koos er voor om met het regeringsvliegtuig te gaan ad 52.000 euro. Hypocrisie kan dus altijd weer een graadje erger!


Van Ed Bokt, Ermelo Nieuws.nl :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200036976
This explains all, COVID19, mRNA vaccine, Fauci, Bill Gates, Brainwashing, PCR test, Media & more!

https://www.bitchute.com/video/R2WFJHoDmAON/
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:14:14 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200038312
“U betrapt mij niet. U ziet mijn macht.”

Ik verbied ú nog te vliegen.

Uw vluchten kan niet meer.

Mijn vlucht moet.

Ik doe belangrijk werk.

Graag solitair, zonder grauwe pottenkijkers.

Of nutteloze air breathers.

Zo kan ik me beter concentreren op het lege blaadje,

waar ik mijn leesbril voor heb afgezet.

En nu ik toch van 10 kilometer hoogte op u neerkijk.

Ik verbied ú nog langer vlees te eten.

Dat is slecht voor het klimaat.

Ik moet dat wel.

Want ík moet gezond blijven.

Want ik doe belangrijk werk.

Op deze vlucht is net genoeg tijd,

om een Chateaubriand naar binnen te spoelen

met een mooie Meursault.

Ik verbied u op aardgas te stoken.

Uw ouders te knuffelen.

In benzineauto’s te rijden.

Van uw land te houden, uw uiterlijk en cultuur, uw feestdagen.

Ik verbied u hinderlijk oud te worden

of geboren met een gebrek.

Ik verbied u een huisdier te hebben.

Geen hond of poes meer voor u.

Ik verbied u uw kinderen zelf op te voeden

en leid ze met zachte hand

naar een spuitje.

Realiseert u zich alstublieft…

Ik heb hier niet om gevraagd.

Ik ben hier speciaal voor ingevlogen.

Omdat ik belangrijk werk doe.

Ik knip met mijn gemanicuurde vingers.

En mijn taxi naar Luxembourg, taxiet zacht gierend naderbij

en komt vlak voor mijn Louboutins tot stilstand.

Maar u mag ook wat.

U mag mij betalen.

Ook mijn schoenen.

U mag ze zelfs voor me poetsen.

Buigen doet maar een beetje pijn.

Ik ben zo belangrijk dat ik dit regeringstoestel leeg terug kan laten vliegen,

vol roomijs, mest of kippen; 4 keer, 10 keer, via Mozambique of op zijn kop.

Een kwestie van met mijn koele vingers knippen.

En weet u wat ik doe als u nog langer zeurt?

Dan stuur ik dit toestel met één blikje Whiskas naar Gaza.

En voer het aan de straatkatten.

U betrapt mij niet.

U ziet mijn macht.

:Y)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200050470
Thierry Baudet exposes the Rockefeller Foundation in parliament

https://lbry.tv/@QuantumR(...)tion-in-parliament:2
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 22:57:09 #271
236264 crew  capricia
pi_200064876
Het lang verwachte UFO rapport van de Amerikaanse inlichtingendiensten:
https://www.dni.gov/index(...)s-2021/item/2223-UAP
Definitely not CIA
pi_200143625
n/m
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:34:59 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200262587
Hoe gaslighting je laat denken wat je niet denkt

Gaslighting is een manipulatietechniek, een vorm van psychische mishandeling, met als doel macht en controle over mensen te krijgen. En hoe verder mensen daardoor uit balans raken en verder van zichzelf af komen te staan, des te makkelijker zij gaan twijfelen aan zichzelf en afhankelijk worden van de manipulator.

De overheid doet ook mee aan deze mindf*ck. Het was eerst een meerderheid aan mannen die je gaslighting zag gebruiken, maar sinds er meer vrouwen op machtsposities komen neemt ook het aantal vrouwen toe. Liegen is slechts het kleine broertje van gaslighting.

Ook het argumentum ad hominem wordt hier vaak bij gebruikt. Je insinueert dat de tegenstander een voordeel heeft bij diens standpunt en onmiddellijk kleef je hem of haar de zweem van partijdigheid of persoonlijk winstbejag aan, zodat het argument niet meer inhoudelijk behandeld hoeft te worden. Een poging om, al dan niet middels een drogreden, een opponent in diskrediet te brengen. Je ziet dat men “op de man speelt”, men laat de tegenwerping betrekking hebben op de persoon die een bewering doet, niet op de bewering zelf en probeert zo de opponent te overtreffen en diegene monddood te maken. De intimidator verheft de stem, vertoont kleinerend gedrag, praat schuldgevoelens aan en sluit mensen buiten. Wanneer men van iemand probeert te ‘winnen’ zonder daarbij redelijke tegenargumenten te hebben, komt dat juist zwak en kinderlijk over.

Het is belangrijk kennis te hebben van deze vorm van manipulatie, dat je je geen ziekte of angst laat aanpraten en je jezelf niet laat meetrekken in de verhalen van de manipulator.


Zie je hier ook vaak toegepast worden mn. door de vaccinatiefanclub en hugolovers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:41:29 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200264051
DR. REINER FÜLLMICH PROSECUTING DEEP STATE FOR CRIMES AGAINST HUMANITY

https://www.bitchute.com/video/ZbXvLUv3GdNH/

( Ook wel Nuremberg 2.0 genoemd )

In de komende internationale rechtzaken word o.a de pcr test aangepakt omdat daar alle maatregelen op zijn gebaseerd . , is er een pandemie of is er een frauduleuze positieve pcr test pandemie ...

Het expres angst zaaien van politici en main stream media , het verplaatsen van zieke ouderen naar verpleegtehuizen die vervolgens iedereen besmetten om plaats te maken voor patienten in ziekenhuizen die nooit overbezet bleek .

Het bestempelen van mensen die overleden waren aan iets anders dan covid maar er toch covid werd opgeschreven op de overlijdingsakte . Dat kwam naar boven door autopsies en de meerderheid bleek niet aan covid te zijn overleden .

Covid is niet erger dan de jaarlijkse griep maar door misleiding opgeblazen .

enz enz word vervolgd ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 08-07-2021 11:23:29 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:06:36 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200266256
De website van de Stichting Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 (BPOC 2020)

https://bpoc2020.nl/

quote:
Doel buitenparlementair onderzoek
BPOC 2020 is een commissie opgezet door burgers en staat volledig los van de overheid, bedrijfsleven en politiek.

De commissie is opgezet door Drs. Pieter Kuit en zijn dochter Jade Kuit.

De commissie onderzoekt de proportionaliteit van het beleid en de maatregelen t.a.v. COVID-19 en onderzoekt tevens of de overheid zich aan de wet houdt.

De commissie doet daartoe middels het horen van getuigen onderzoek naar deze door de overheid getroffen maatregelen in het kader van Covid-19.

De commissie hoort hiertoe deskundigen zoals artsen, wetenschappers, juristen en hoogleraren waarbij de volgende vraag centraal staat:

“Waarom zijn sinds 15 maart 2020 vanwege Covid19 beperkende maatregelen in ons land opgelegd, zijn deze maatregelen effectief en staan de opgelegde maatregelen in verhouding tot de ziekte die veroorzaakt wordt door het door het SARS-CoV-2 virus?”

De verhoren zijn openbaar, worden gefilmd en gestreamd. Van de verhoren wordt een schriftelijk verslag gemaakt. Naar aanleiding van de verhoren worden tussenrapporten en uiteindelijk een eindrapport met bevindingen en conclusies opgesteld dat wordt aangeboden aan de Tweede Kamer en alle relevante maatschappelijke instanties zoals Jeugdzorg, vakbonden en de Nationale Ombudsman.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:38:40 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200266788
BPOC2020 bundelt krachten met advocaten in Noorwegen, Denemarken, Polen, Zweden, Slowakije, het Verenigd Koninkrijk en de VS in aanklacht bij ICC
jun 25, 2021 | Aanklacht ICC


https://bpoc2020.nl/2021/(...)n-aanklacht-bij-icc/

quote:
De aanklacht betreft foltering en misdaden tegen de menselijkheid in vereniging gepleegd.

Het Internationaal Strafhof is een permanent hof voor het vervolgen van personen die verdacht worden van genocide, misdaden tegen de menselijkheid of oorlogsmisdaden, zoals deze zijn omschreven in het Statuut van Rome.

De aanklacht is ingediend tegen ieder afzonderlijk lid van het (demissionaire) kabinet en tegen de afzonderlijke bewindspersonen van de landen waar mee wordt samengewerkt.

Indien een nieuwe regering het beleid voortzet, zal ook tegen elke afzonderlijke bewindspersoon van het nieuwe kabinet een aanklacht worden ingediend.

Inmiddels is er door het ICC een zaaknummer en een investigator (onderzoeker) toegewezen. Ook Noorwegen, Denemarken, het VK en Slowakijke hebben een zaaknummer en investigator toegewezen gekregen, Polen en de VS volgen vermoedelijk snel.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200266858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:38 schreef Summers het volgende:
BPOC2020 bundelt krachten met advocaten in Noorwegen, Denemarken, Polen, Zweden, Slowakije, het Verenigd Koninkrijk en de VS in aanklacht bij ICC
jun 25, 2021 | Aanklacht ICC


https://bpoc2020.nl/2021/(...)n-aanklacht-bij-icc/
[..]

quote:
De aanklacht is ingediend tegen ieder afzonderlijk lid van het (demissionaire) kabinet en tegen de afzonderlijke bewindspersonen van de landen waar mee wordt samengewerkt.
quote:
De aanklacht betreft foltering en misdaden tegen de menselijkheid in vereniging gepleegd.
Wie van het het (demissionaire) kabinet heeft wie gefolterd dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:19:56 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200269454
quote:
5s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wie van het het (demissionaire) kabinet heeft wie gefolterd dan?
De gehele nederlandse bevolking door de regering met mondkapjes , angstpropaganda 24/7 , 1,5 meter en avondklok , Alle kinderen angstig gemaakt hebben en verantwoordelijkheid op ze hebben gelegd door te doen alsof ze hun opa en oma's vermoorden door zich niet aan de maatregelen te houden . Daar komt nog bij dat alle 10 nurembergcodes zijn geschonden en andere mensenrechten zoals vrijheid van informatie , elk tegengeluid (ook van artsen en wetenschappers) worden gecensureerd om maar in angst te blijven . Zo'n typische zwarte bladzijde in de geschiedenis die zich blijft herhalen :N

THE NUREMBERG CODE ( 1947)
https://www.bitchute.com/video/WWhEh66qZUoK/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200269901
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:19 schreef Summers het volgende:

[..]

De gehele nederlandse bevolking door de regering met mondkapjes , angstpropaganda 24/7 , 1,5 meter en avondklok , Alle kinderen angstig gemaakt hebben en verantwoordelijkheid op ze hebben gelegd door te doen alsof ze hun opa en oma's vermoorden door zich niet aan de maatregelen te houden . Daar komt nog bij dat alle 10 nurembergcodes zijn geschonden en andere mensenrechten zoals vrijheid van informatie , elk tegengeluid (ook van artsen en wetenschappers) worden gecensureerd om maar in angst te blijven . Zo'n typische zwarte bladzijde in de geschiedenis die zich blijft herhalen :N

THE NUREMBERG CODE ( 1947)
https://www.bitchute.com/video/WWhEh66qZUoK/
Hoe zijn die precies geschonden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200270062
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:38 schreef Summers het volgende:
BPOC2020 bundelt krachten met advocaten in Noorwegen, Denemarken, Polen, Zweden, Slowakije, het Verenigd Koninkrijk en de VS in aanklacht bij ICC
jun 25, 2021 | Aanklacht ICC


https://bpoc2020.nl/2021/(...)n-aanklacht-bij-icc/
[..]

_O- bpoc... Leuk verdienmodel voor die dominee en zijn dochter. Stelletje leugenaars

Hoeveel heb je al gedoneerd?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:06:09 #282
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200270383
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoe zijn die precies geschonden?
lees anders wat op hun site als je het zelf niet kan bedenken n.a.v de voorbeelden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:06:52 #283
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200270395
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

_O- bpoc... Leuk verdienmodel voor die dominee en zijn dochter. Stelletje leugenaars

Hoeveel heb je al gedoneerd?
Natuurlijk is dat je reactie :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200270427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

lees anders wat op hun site als je het zelf niet kan bedenken n.a.v de voorbeelden .
Gedaan en staat alleen maar onzin.was benieuwd of jij nog een andere mening had, maar helaas
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200270434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat je reactie :O
Nou hoeveel heb je gedoneerd?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200272191
Interessante stuk van sociale geschiedenis:
National Anti-Vaccination League History
https://www.antivaccinationleague.com/our-history/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 17 juli 2021 @ 09:59:10 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200405182
Pinokkio in Limburg


en zo reist deze corrupte rutte af naar limburg, als een boer met kiespijn!!, wat zal ik nu eens voor zielig onbegrijpelijk politiek praatje houden!! blijf toch thuis,daar zitten de mensen echt niet op te wachten, je bent een ramp zonder water!!!!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 12:34:56 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200407117
twitter


Heeft u de onderste steen al gevonden !?

Nee hij is vergeten dat hij die moest zoeken.

Ramp?? Het was een aanslag!!

7 jaar geleden en nog geen zicht op gerechtigheid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200407407
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Heeft u de onderste steen al gevonden !?

Nee hij is vergeten dat hij die moest zoeken.

Ramp?? Het was een aanslag!!

7 jaar geleden en nog geen zicht op gerechtigheid.

Ben je nu de dode slachtoffers van een ramp aan het bagatelliseren?
  zaterdag 17 juli 2021 @ 13:01:18 #290
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200407465
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Ben je nu de dode slachtoffers van een ramp aan het bagatelliseren?
Alleen als je dat er in wilt lezen , anders niet . Quiz vraag wie deed de uitspraak "de onderste steen moet boven " :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200407522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:06 schreef Summers het volgende:

[..]

lees anders wat op hun site als je het zelf niet kan bedenken n.a.v de voorbeelden .
Die slaan nergens op. Dus nogmaals hoe zijn ze geschonden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200411872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Heeft u de onderste steen al gevonden !?

Nee hij is vergeten dat hij die moest zoeken.

Ramp?? Het was een aanslag!!

7 jaar geleden en nog geen zicht op gerechtigheid.

Ahum:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)vier-mh17-verdachten

Men is druk bezig om te achterhalen wie o.a. de knop heeft ingedrukt.

Maar goed wappie held Putin is zo eerlijk dat we het wel snel zullen weten.. oh wacht...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200431285
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die slaan nergens op. Dus nogmaals hoe zijn ze geschonden
De Neurenberg codes gaan over experimenten, dit naar aanleiding van wat de nazi's met de joden en andere mensen deden.. Maar een vaccin is geen experiment, dus het zal geen zoden aan de dijk zetten. En die "advocaten" maar lachen om de mensen die doneren... Willem Engel lachte al net zo..

Dit is echt de tijd om rijk te worden over de hoofden van de onwetenden en "ik ben wakker" types.
pi_200431355
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Heeft u de onderste steen al gevonden !?

Nee hij is vergeten dat hij die moest zoeken.

Ramp?? Het was een aanslag!!

7 jaar geleden en nog geen zicht op gerechtigheid.

Oei, dat komt er nou van als je geen MSM meer kijkt. Ik geloof dat men op de NOS nog eens had gezegd dat er al rechtszaken tegen bepaalde Russen liep.

https://www.courtmh17.com/actueel/

Hier kun je het nog allemaal lezen. Dus je liegt enorm als je zegt dat Rutte en co er niet meer mee bezig zijn.. Rusland wil alleen niet meewerken, anders was het allang voorbij.

Echt, je mag kritisch zijn wat je wilt. Maar wordt je niet enorm moe om overal maar kritiek op te moeten uiten? Ook als de kritiek zelf nergens op slaat?
  zondag 18 juli 2021 @ 21:32:43 #295
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200431533
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

De Neurenberg codes gaan over experimenten, dit naar aanleiding van wat de nazi's met de joden en andere mensen deden.. Maar een vaccin is geen experiment, dus het zal geen zoden aan de dijk zetten. En die "advocaten" maar lachen om de mensen die doneren... Willem Engel lachte al net zo..

Dit is echt de tijd om rijk te worden over de hoofden van de onwetenden en "ik ben wakker" types.
Zal je zo wel DMen. Eens kijken hoe we nog meer geld uit de zakken van CAD, Summers en co kunnen kloppen.

Mijn dennennaaldenthee loopt aardig maar is nog niet wat het kan zijn.
Wellicht kunnen we talkpoeder tegen magnetisme verpatsen

Ik weet zeker dat we rijk kunnen worden zo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200435937
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Berjan3 het volgende:
Dit is echt de tijd om rijk te worden over de hoofden van de onwetenden en "ik ben wakker" types.
Mja het grote geld wordt nu verdiend door de miljarden spuitjes in de armen van de onwetenden en "goedgelovige" types.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:33:24 #297
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200435951
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Mja het grote geld wordt nu verdiend door de miljarden spuitjes in de armen van de onwetenden en "goedgelovige" types.
Ach ik ben al tevreden met een leuk stukje land in Spanje ofzo hoor.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200435982
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:33 schreef devlinmr het volgende:
Ach ik ben al tevreden met een leuk stukje land in Spanje ofzo hoor.
Ik vermoed dat er voor jou nog wel een stukje grond beschikbaar. 2 vierkante meter en 1,5 m diep met zicht op zee :M
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:43:39 #299
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200436016
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er voor jou nog wel een stukje grond beschikbaar. 2 vierkante meter en 1,5 m diep met zicht op zee :M
Ik wil gecremeerd worden later dus nee laat maar.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200449541
In this video, Icke explains the hexagram and sigil of Saturn starting at 10:45, at 13:25 he says that "Satanism is Saturn-ism"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')