Volgens mij is het nu maar gewoon kamikaze geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:45 schreef TheArt het volgende:
Dit is ook weer zo typisch Ajax he. Als het kut loopt, weet je werkelijk waar ook nooit door wat opportunistischer te gaan spelen nog wat grote kansen af te dwingen. Het voetbal van Feyenoord en PSV is vaak ook niet om aan te zien, maar die krijgen dat wel regelmatig voor elkaar.
Ten Hag out!quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:45 schreef TheArt het volgende:
Dit is ook weer zo typisch Ajax he. Als het kut loopt, weet je werkelijk waar ook nooit door wat opportunistischer te gaan spelen nog wat grote kansen af te dwingen. Het voetbal van Feyenoord en PSV is vaak ook niet om aan te zien, maar die krijgen dat wel regelmatig voor elkaar.
Het niveau is al laag genoeg vind je niet?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom is Lang er niet bij eigenlijk?
Er zit vaak gewoon geen enkele gedachte meer achter. Het is dan altijd maar ‘kom we gooien er een paar centrumspitsen in en gaan lange ballen erin gooien vanuit de verdediging de laatste 10 a 15 minuten’ en het lukt werkelijk waar nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu maar gewoon kamikaze geworden.
Die had beter kunnen starten op de plek van alvarezquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:49 schreef wimderon het volgende:
Martinez centraal achterin, dat wordt lachen.
Aan de andere kant vrees ik dat ten Hag dan de conclusie had getrokken dat Neres voor Antony de oplossing is voor het matige spel.quote:
precies. en daarom nu minimaal gelijk spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:54 schreef TheArt het volgende:
Ik heb toch al vrij veel Eredivisiewedstrijden gezien dit seizoen en dit was misschien wel de slechtste vertoning die ik dit seizoen al heb gezien. Dit kan echt wedijveren met de slechtste wedstrijden van VVV, ADO, RKC en Sparta.
Tot we uit Europa liggen en geen kampioen meer kunnen worden. En de selectie alleen nog uit niveau Klaiber en labyad bestaatquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, hoe lang mag ten Hag blijven zitten?
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die had beter kunnen starten op de plek van alvarez
Ach, nu krijgt Ajax wel wat kansen.quote:
Dat Labyad daar staat zegt alles.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:04 schreef Dejannn het volgende:
Ajax mist een spits, die Traoré is ook zeer matig.
Ajax mist vooral een middenveld wat functioneert. Promes doet het daar niet best vind ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:04 schreef Dejannn het volgende:
Ajax mist een spits, die Traoré is ook zeer matig.
Ik zie EtH dit niet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:04 schreef peaceman het volgende:
Promes gaat op de bank belanden in deze vorm en terecht!
Bergkamp, van Basten, Kluivert, Suarez, labyadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |