Het begin van Antony is hoopgevend maar een zekerheidje voor veel goals is het ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt met Antony en Kudus ook wel weer wat terug gekregen, al is die laatste er helaas niet bij vandaag. Het helpt gewoon niet dat ten Hag aan het begin van elk seizoen weer stug vasthoudt aan een waardeloze opstelling.
Nee joh, die is echt zeker goed genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het begin van Antony is hoopgevend maar een zekerheidje voor veel goals is het ook niet.
Ik moet het allemaal nog zien.
In het topjaar was het toch ook tadic oa die een keer goed met de trainer ging praten om het anders neer te zetten? Voor Bayern uit geloof ik. Daarna ging het draaien. Ten Hag laat niet zien dat hij er iets van heeft opgestokenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt met Antony en Kudus ook wel weer wat terug gekregen, al is die laatste er helaas niet bij vandaag. Het helpt gewoon niet dat ten Hag aan het begin van elk seizoen weer stug vasthoudt aan een waardeloze opstelling.
Alsof daar goede antwoorden op komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tijd voor wat kritisch vragen na afloop, maar met van die ontzettend vermoeiende figuren als Jan-Jood zal dat er wel niet inzitten.
De 34e bal en de ruckraum waren fantastisch afgedektquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof daar goede antwoorden op komen.
Als we zo winnen door een frommelgoal zal Ten Hag nog steeds zeggen dat het de perfecte wedstrijd was.
Als Ten Hag koppig vast blijft houden aan deze opstelling wel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We gaan finaal de bietenbrug op.
Klaassen komt ons wel verlossen hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:21 schreef Scorpie het volgende:
Als je dit voetbal laat zien verdien je ook niks.
Frank de Boer voetbal is er niks bij, wat een drama. Los zand, allemaal een onvoldoende.
Als het allemaal zo kut is kijk je toch lekker nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen komt ons wel verlossen hoor.
Door heel hard te schreeuwen.
Ik zal toch eerst moeten kijken om te weten wat het niveau is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het allemaal zo kut is kijk je toch lekker nietniks als negatief gezever heb ik hier van jou gelezen de afgelopen weken.
Nee het is bar slecht maar 1000 keer per dag maar blijven zeggen dat het klote is daar heb je ook niks aan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst moeten kijken om te weten wat het niveau is.
En wat een onzin, moeten we dan heel positief doen over het spel vandaag?
Mag toch aannemen dat iedereen hier Klaassen kent en weet hoe die speelt ondertussen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is bar slecht maar 1000 keer per dag maar blijven zeggen dat het klote is daar heb je ook niks aan.
Je zit al een week te zeiken over de aankoop van Klaassen en ik mag verreken als jij hem de afgelopen 2 jaar langer dan een half uur hebt zien spelen.
Staat ook vijfdubbele dekking op Antony vandaag ofzo. Als er dan ook nog eens geen snelheid in het spel zit wordt het lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een goede speler die af en toe ook een floppot kan spelen.
Klaassen zal toch niet ineens een heel ander type zijn geworden? Ik zie in hem gewoon niet de oplossing voor dit Ajax.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee het is bar slecht maar 1000 keer per dag maar blijven zeggen dat het klote is daar heb je ook niks aan.
Je zit al een week te zeiken over de aankoop van Klaassen en ik mag verreken als jij hem de afgelopen 2 jaar langer dan een half uur hebt zien spelen.
Ja controlerend bij Werder en op 10 bij Ajax nogal een verschil he.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat iedereen hier Klaassen kent en weet hoe die speelt ondertussen?
Had niemand kunnen voorspellen dit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef Ciclon het volgende:
Promes totaal onzichtbaar weer. Labyad is geen spits. Vanuit middenveld te weinig creativiteit.
Kijk naar de post na mijquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had niemand kunnen voorspellen dit.
Je gaat bijna denken aan matchfixing bij ten Hag. Zoveel tactische domme keuzes achter elkaar kan bijna geen toeval zijn.quote:
Idd 1 op 2 zou beter zijn ja. Maar ja, dan sta je met 12 manquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef TheArt het volgende:
Is dit serieus de beste wissel die je kan bedenken, 1 op 1 Neres voor Antony. Omg....
Ten Hag is een tactische onbenulquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef TheArt het volgende:
Is dit serieus de beste wissel die je kan bedenken, 1 op 1 Neres voor Antony. Omg....
Frenkie de Jong kende ik vanaf dat hij 15 jaar oud was. Echt een drama speler toen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat iedereen hier Klaassen kent en weet hoe die speelt ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |