Hij is geflopt bij Watford, misschien heeft dat er wat mee te maken. Berghuis zelf wil ook niet per se weg geloof ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat niemand Berghuis haalt.
Oh dat wordt wel interessant ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer gewoon het treffen onderling.
Ja maar dan zou ik hem als Spaanse of Italiaanse subtopper/middenmoter nog wel durven te halen, hele andere competitie. Luuk de Jong kon ook naar Sevilla terwijl hij overal in het buitenland mislukt was, en die kan alleen koppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij is geflopt bij Watford, misschien heeft dat er wat mee te maken. Berghuis zelf wil ook niet per se weg geloof ik.
Om dan een paar dagen ‘rust’ te nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marieke maakt liever ruzie op Twitter.
Marieke drinktquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Om dan een paar dagen ‘rust’ te nemen.
Marieke vs fc ‘politiek correct’ afkickenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marieke maakt liever ruzie op Twitter.
Nee dit wil John juist, hij is fan van het programma, die geniet nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meneer John zit te trillen op zijn stoel nu![]()
Die Televisiekijktrut van het AD ja, die bolle. Ook zo'n roeptoeteraarster die zichzelf heel bijzonder vind.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:47 schreef koemleit het volgende:
"ja de chemie is weg, het programma zal nooit meer hetzelfde zijn".
er is echt niks veranderd.
prima showtje.
Nou, dit ga ik zeker niet onthouden!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:49 schreef koemleit het volgende:
Over niet al te lang zit Marieke ergens in een programmaatje, de roem van de TV kan ze niet weerstaan.
Je las het hier als eerst.
wat zeg jequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Gaan jullie ook met een gehoorapparaat de dierentuin in?
~@:monkyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |