quote:Zwaarbeveiligde operatie: DNB verhuist vanavond goudvoorraad onder politie-begeleiding naar Haarlem
De voorraad goud en bankbiljetten van De Nederlandsche Bank (DNB) wordt vanavond vanuit het kantoor in Amsterdam verhuisd naar Haarlem.
Vanwege de verbouwing van het pand in het centrum van Amsterdam worden de 200 ton aan goudbaren en de strategische voorraad geldbiljetten overgebracht naar Haarlem, waar ze in de kluizen van de voormalige drukkerij van Joh. Enschedé worden opgeslagen.
Nieuw gebouw
Bij de verhuizing zijn defensie, de marechaussee en de politie betrokken. DNB laat weten dat voor de verhuizing tijdelijk straten zullen worden afgesloten, maar welke dat zijn, wordt uit veiligheidsoogpunt niet bekendgemaakt.
Het goud en de bankbiljetten keren niet meer terug naar Amsterdam. DNB laat in Zeist een nieuw gebouw met kluis bouwen, waar de spullen op zullen worden geslagen vanaf 2023.
https://www.gelderlander.(...)ar-haarlem~a9cd9ae6/
Denk eerder de rest van je leven achterom moeten kijken. Men zal dat goud terug gaan vinden al duurt het 40 jaar. Kan je beter een juwelier overvallen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Een avondje werken, de rest van je leven rentenieren![]()
@Naardegallemiezen bied jij je wrakkige Honda aan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:05 schreef phoenyx het volgende:
Nou kom op FOK! oceans 12. Ik ben de leider, wie gaat met autopech de weg blokkeren?
Die nieuwe locatie is nog niet afquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:25 schreef Starhopper het volgende:
Ze zouden het toch verhuizen naar een oude vliegbasis?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Ook weer zo lekker Nederlands dat zoiets vooraf uitgebreid in het nieuws komt
Niet zo leuk dat je mijn trouwe scheurbak als een wrak bestempeld, maar lees dat het voor een goed doel is dus ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
@:naardegallemiezen bied jij je wrakkige Honda aan?
Mooie stelling.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Heb zelf ook een aantal jaar in Zeist gewoond, maar ik noem dit geen Zeist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
Wel leuk dat we in Zeist ons eigen Fort Knox krijgen.
Gewoon omsmelten tot nieuwe goudstaven met een Fok! logoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:00 schreef Speekselklier het volgende:
er zit op de goudstaven vast en stickertje met de herkomst en daardoor onverkoopbaar...
Zelfs als het mislukt heb je een paar jaar gratis onderdak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |