Echt iets voor de goat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Meet heel veel REGEN!
(volgens een aantal weerdiensten....andere weer droog)
Gruwelijk nat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Meet heel veel REGEN!
(volgens een aantal weerdiensten....andere weer droog)
Albon en Norrisquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Wie gunnen we een onverwachte winst.
Ik ga voor Norris.
Russellquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Wie gunnen we een onverwachte winst.
Ik ga voor Norris.
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdequote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En een podium voor Riccardo (gewoon voor de Tattoo van Abiteboul
Ook om de grootheidswaanzin van Renault nog even beteugeld te laten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdeputain!"
Maar dan kan’ie hem niet meteen laten zetten. Er zijn geen tattoo shops in de VAE.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoop zo hard dat dat pas op Abu Dhabi gebeurt. Gewoon zodat Abiteboul een heel seizoen zich veilig waande, en dan op het allerlaatste moment "merdeputain!"
Beter we in Duitsland, meteen laten zetten en dan een bestraffing krijgen waardoor Ric van het podium pleurt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ook om de grootheidswaanzin van Renault nog even beteugeld te laten.
YESquote:
Geen shops, maar je kan er prima een tattoo krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:56 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar dan kan’ie hem niet meteen laten zetten. Er zijn geen tattoo shops in de VAE.
Dè minde gij nie.quote:
Bordelen ook niet maar toch kun je er prima hoerensnoerenquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Geen shops, maar je kan er prima een tattoo krijgen.
Er zijn ook geen kroegen in de VAE
Alhoewel het vergezocht klinkt sluit ik dat soort constructies toch niet uit. Zo'n constructie zou wel "des Red Bull's" zijn. En Honda was destijds met Brawn GP ook wel bereid tot allerlei gekke deals.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie Honda de F1 motoren afdeling wel verkopen aan een andere leveracier en dat Red Bull gewoon met rebadged Honda torretjes rond gaat rijden.
wordt wel een stuk kostbaarder dan het partnership dat ze nu hebben maar ook kostbaarder dan klantenmotorenquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alhoewel het vergezocht klinkt sluit ik dat soort constructies toch niet uit. Zo'n constructie zou wel "des Red Bull's" zijn. En Honda was destijds met Brawn GP ook wel bereid tot allerlei gekke deals.
Dat ze met Mercedes een deal zouden sluiten wil ik trouwens ook niet perse uitsluiten. Er zijn gekkere dingen gebeurd.
Maar als het titels oplevert is het mischien een acceptable kostprijs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt wel een stuk kostbaarder dan het partnership dat ze nu hebben maar ook kostbaarder dan klantenmotoren
Zolang Aston Martin, Williams, McLaren en Merc zelf met Mercs blijven rijden kun je dat wel uit sluiten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat ze met Mercedes een deal zouden sluiten wil ik trouwens ook niet perse uitsluiten. Er zijn gekkere dingen gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
dan krijg je A1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Echt het allerbeste met die motoren zou zijn om over te gaan op een vaste motorenleverancier.
Dan wordt de F1 sowieso een stuk leuker en goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |