Nee joh, dat draait ie nooit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je alles in 1080p op ultra low zet kan dat best kloppen toch?
Zou leuk zijn als we TBC weer oppakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet meer. Ik speelde op een gegeven moment alleen nog, tot aan level 59,5. Maar geen idee of zij daarna nog doorgegaan zijn.
Gaat vast gebeuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als we TBC weer oppakken
Ik speel ook weinig shooters meer. Sowieso blijf ik een zwak houden voor CS:Goquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shooters vind ik sowieso niet meer leuk.
Tactical shooters zijn nog wel oke, waar je niet binnen 1 milliseconde hoeft te reageren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Shooters vind ik sowieso niet meer leuk.
Verhaal van een pedofiel dus. Had je beter een boek over @GGMM kunnen kopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)A.1_4.5.ProductTitle
Binnenkort in de bus.
@:lenny_leonard
Waarom?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Verhaal van een pedofiel dus. Had je beter een boek over @:ggmm kunnen kopen.
@:lambiekje @:izzy73 @:charrell check deze grap
Wat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook een pedofiel. Wel een leuke trouwens
Maar waarom kan ik dan beter een boek van @GGMM kopen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook een pedofiel. Wel een leuke trouwens
LAAT OOK MAARquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik dan beter een boek van @:GGMM kopen?
quote:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Tactical shooters zijn nog wel oke, waar je niet binnen 1 milliseconde hoeft te reageren.
*per ongeluk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ging perongeluk bedoel gewoon die website
Ik vind zelf Rainbow Six Siege een topspel. Oh, en als je van CS:GO houdt, dan zou ik ook zeker kijken naar Valorant. Bijna hetzelfde als CS:GO (qua feeling en looks), maar elk character heeft dan unieke abilities.quote:
Wat een god.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Gommers hep Instagram.
https://www.instagram.com/diederikgommers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |