Zekers, zo'n diepe minimale heavyhitter kan ik wel waarderen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
space muziek, lekker met een blowtje of paddo
Deze is goed hquote:
jerneyberneyquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hou zo van dat nummer, puzziewuzzie!
Wat een fijne versie was dat
Liedje voor jou
quote:
@UitStraling bedoel je?quote:
Ahhhhh lekker aan het trollen dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:UitStraling bedoel je?in de KSC
Ach ja zijn eigen Mnchhausen zelf aan het zijn he. Best lief jong im Grnde hoorquote:
Weet ik toch, wilde bijna met hem trouwen hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja zijn eigen Mnchhausen zelf aan het zijn he. Best lief jong im Grnde hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou 10 jaar? Hopelijk niet zeg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef cosmosis het volgende:
Shit zin in Koningsdag... Dat zal er de komende 10 jaar wel niet meer in zitten...
Die ging wel lekker losquote:
Jaa wat een koning hee! Check ook dat hij het tempo van de hele straat bepaaldquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die ging wel lekker los![]()
![]()
Er is zelfs een docu over hem![]()
https://vimeo.com/subrealic/technoviking
Geweldig!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaa wat een koning hee! Check ook dat hij het tempo van de hele straat bepaald
Inderdaad, mooie tijden! Ik vraag me af of ik zo'n nacht nu nog vol zou houden haha. Toch maar eens proberen als alles weer normaal is. Super psyparties op het strand van Scheveningen in de zomer. Echter wordt je daar bijna platgereden door schoonmaakwagens als je in slaap valt, dus toen maar gestoptquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geweldig!!
Helemaal losDie tijd was ook erg leuk
Mooie opening van de avond!quote:
Ik ging tot 2 jaar geleden regelmatig naar dat soort feestjesquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad, mooie tijden! Ik vraag me af of ik zo'n nacht nu nog vol zou houden haha. Toch maar eens proberen als alles weer normaal is. Super psyparties op het strand van Scheveningen in de zomer. Echter wordt je daar bijna platgereden door schoonmaakwagens als je in slaap valt, dus toen maar gestopt
Jah ik ben ook al een 5 jaar geleden gestopt met de echte 12 uur durende feesten. Niet echt doenbaar als je maandagochtend weer redelijk normaal moet zijn. In NL zijn de underground parties sowieso wel redelijk klein en was het zelden meer dan 500 man, wel super gezellig, maar ook de illegale parties zijn helaas zeer gereguleert en komen weinig meer voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ging tot 2 jaar geleden regelmatig naar dat soort feestjes(wel wat kleinschaliger , ik heb het niet zo op dat massale
Maar zodra ik muziek hoorde ging ik los.
![]()
Zelfs zonder drugs want die tijd heb ik wel gehad![]()
![]()
\Minder leuk is dat je de hele week na zo'n feest helemaal gesloopt bent ,spierpijn all overmaar dat heb ik er graag voor over
![]()
Ja joh, spreek even de neurie in je swoelste stem in en upload het hier, anders komen we geen steek verder met je te helpen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
Deze bedoel ik niet, hele dag een liedje in mijn hoofd, lopen neurin zelfs. Pfff, kom er niet op.
Ok, tudu..........tudu.........tudduuu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja joh, spreek even de neurie in je swoelste stem in en upload het hier, anders komen we geen steek verder met je te helpen!
Nice!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jah ik ben ook al een 5 jaar geleden gestopt met de echte 12 uur durende feesten. Niet echt doenbaar als je maandagochtend weer redelijk normaal moet zijn. In NL zijn de underground parties sowieso wel redelijk klein en was het zelden meer dan 500 man, wel super gezellig, maar ook de illegale parties zijn helaas zeer gereguleert en komen weinig meer voor.
Als de wereld het weer toelaat wil ik nog wel eens Full Moon in Duitsland, Boom festival in Portugal of uiteraard Burning man in de US meemaken.
Ik bedoel neurien inspreken (met video mag ook) en dan hier posten. Zoals ditquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, tudu..........tudu.........tudduuu.
Ja, laat maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik bedoel neurien inspreken (met video mag ook) en dan hier posten. Zoals dit
Maar dan waarschijnlijk echte muziek ipv de bongo song.
Dan zijn we er zo uit!
Naja in dat geval moeten we het doen met tudu..........tudu.........tudduuu.quote:
Nee joh, het is een fout liedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja in dat geval moeten we het doen met tudu..........tudu.........tudduuu.
Kom ik uit op
In de buurt?
Ah meteen duidelijk, heerlijk en fout! Met veel tuduu erin.quote:
Ik moet zeggen, voor het eerst in mn leven in Zoutelande geweest deze zomer, bij gebrek aan buitenlandse vakantie.quote:
Heeeeeyyyyyyyyy Jerney (hoop y's)quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeyyyyyyyyy Jerney (hoop y's)
Ahhh mooiquote:
puzziemuisjequote:
Oo-ee-oo-ee...quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oo-ee-oo-ee...
I am Jane, and I love
To ride an elephant![]()
Dat is wel een lekkere chickquote:
quote:
Oei oei dat is pas echt een geile videoquote:
Ja ja ik weet wel waar Abraham zijn mosterd haaltquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei oei dat is pas echt een geile video![]()
Ja vastquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ja ik weet wel waar Abraham zijn mosterd haalt![]()
![]()
Ik geloof je ook nogquote:
Daar ben ik zelf ook nog niet achterquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog![]()
![]()
Is dat goed of is dat slecht
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook nog niet achter
Hoiquote:
Heya! Was ff met mijn zoon een mannenmaaltijd van biefstuk en friet naar binnen aan het werkenquote:
Lekkahh!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heya! Was ff met mijn zoon een mannenmaaltijd van biefstuk en friet naar binnen aan het werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |