quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JezusIk ben in heel mijn leven welgeteld 2 keer verhuisd
Klopt! En ik heb ook op leuke en best bijzondere plekken gewoond. Dus echt spijt heb ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt nog wel en weet je wat het is, plannen heeft totaal geen zin in het leven, het loopt zoals het loopt en dat is ook het leuke van het leven
Ik de eerste keer omdat mijn ouders een groter en beter huis wilden (letterlijk in de straat erachterquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een aantal verhuizingen was om prima en positieve redenen. Maar ik ben ook wel verhuisd om vervelende en soms verkeerde redenen.
En je hebt een lekker plekje gevonden toch? Althans, ik heb de indruk dat je heel tevreden bent met je huis?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik de eerste keer omdat mijn ouders een groter en beter huis wilden (letterlijk in de straat erachter) en de tweede keer toen ik mijn eigen huis kocht
Ik ook niet, nou ja een paar jaar geleden vier keer in een jaar verhuisd, daar had ik helemaal genoeg van na die laatste keer, de tering zeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt! En ik heb ook op leuke en best bijzondere plekken gewoond. Dus echt spijt heb ik niet.
Ohja ik woon hier prima, al zou ik wel liever een vrijstaand huis met veel grond er omheen en een oprijlaan hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je hebt een lekker plekje gevonden toch? Althans, ik heb de indruk dat je heel tevreden bent met je huis?
Vier keer in een jaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet, nou ja een paar jaar geleden vier keer in een jaar verhuisd, daar had ik helemaal genoeg van na die laatste keer, de tering zeg.
Ja, vrijstaand is ook wel mijn droom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja ik woon hier prima, al zou ik wel liever een vrijstaand huis met veel grond er omheen en een oprijlaan hebben
Yeps, in Hong Kong en Guilin, iets meer dan twee jaar en een tijdje in hotels in Egypte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier keer in een jaar?
Heb jij trouwens in het buitenland gewoond?
O, tofquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, in Hong Kong en Guilin, iets meer dan twee jaar en een tijdje in hotels in Egypte.
Bangkok is wel slecht voor je lichamelijke en geestelijke gezondheid jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tofNou ja, Egypte lijkt me dan weer niks. Buitenlandse avonturen zijn leuk
Toen ik mijn baan opzegde in Boedapest, kreeg ik een baan in Bangkok aangeboden. Heb ik niet gedaan toen. Maar ik geloof niet dat ik daar spijt van heb
Die temperaturen en chaos daar zou ik niet trekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bangkok is wel slecht voor je lichamelijke en geestelijke gezondheid ja
Gore vieze stad, mentaal is het daar ook een uitdaging, of je gaat mee in het chagrijn en de morele verwerpelijkheid of je negeert het en beide opties zijn eigenlijk niet wenselijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die temperaturen en chaos daar zou ik niet trekken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
"We don't care about what you wear. You're welcome to wear a 3-piece tuxedo or even a dragon onesie, we won't judge you. Maybe a little."
Klinkt als een leuke werkgever
Weglopen van?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een aantal verhuizingen was om prima en positieve redenen. Maar ik ben ook wel verhuisd om vervelende en soms verkeerde redenen.
Werkgever naar mijn hart. Drakenonesie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
"We don't care about what you wear. You're welcome to wear a 3-piece tuxedo or even a dragon onesie, we won't judge you. Maybe a little."
Je haat het of je bent er verliefd opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, tofNou ja, Egypte lijkt me dan weer niks. Buitenlandse avonturen zijn leuk
Toen ik mijn baan opzegde in Boedapest, kreeg ik een baan in Bangkok aangeboden. Heb ik niet gedaan toen. Maar ik geloof niet dat ik daar spijt van heb
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Redenen die op dat moment juist leken, maar terugkijkend niet. Toen mijn relatie in Boedapest op de klippen liep, zat ik een maand later weer in Nederland. Achteraf was dat te snel. Ik heb een goede baan en een leuke sociale kring te gemakkelijk opgegeven.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkgever naar mijn hart. Drakenonesie.
Ik zou het hatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je haat het of je bent er verliefd op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |