quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
"We don't care about what you wear. You're welcome to wear a 3-piece tuxedo or even a dragon onesie, we won't judge you. Maybe a little."
Klinkt als een leuke werkgever
Redenen die op dat moment juist leken, maar terugkijkend niet. Toen mijn relatie in Boedapest op de klippen liep, zat ik een maand later weer in Nederland. Achteraf was dat te snel. Ik heb een goede baan en een leuke sociale kring te gemakkelijk opgegeven.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkgever naar mijn hart. Drakenonesie.
Ik zou het hatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je haat het of je bent er verliefd op
ik vind het ook niets. het si dat het er warm is en goedkoop eten maaaaaaaaaaaaaaaaaaar veel te drukquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het hatenZoveel verhalen gehoord van collega's die terugkwamen uit BKK. Sprak me allemaal niet aan.
lekker krokant nu?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was toch niet geschikt gekleed nee en moest naar huis lopen van cs dus brr :p
je had ook naar vlieland moeten gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het ook niets. het si dat het er warm is en goedkoop eten maaaaaaaaaaaaaaaaaaar veel te druk
Oh zondequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Redenen die op dat moment juist leken, maar terugkijkend niet. Toen mijn relatie in Boedapest op de klippen liep, zat ik een maand later weer in Nederland. Achteraf was dat te snel. Ik heb een goede baan en een leuke sociale kring te gemakkelijk opgegeven.
Druk, vies en dan nog al die goorlappen uit Europa waar ik me doorlopend aan zou ergeren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het ook niets. het si dat het er warm is en goedkoop eten maaaaaaaaaaaaaaaaaaar veel te druk
Regen en 6 graden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
je had ook naar vlieland moeten gaan
of die hoef je daar niet constant te zien hoor :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Druk, vies en dan nog al die goorlappen uit Europa waar ik me doorlopend aan zou ergeren.
Nu al?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. heb het weer gezien. ik ga weer
Stayquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. heb het weer gezien. ik ga weer
Ik zou alle westerlingen wantrouwend aankijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of die hoef je daar niet constant te zien hoor :p
Zeker!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zondeMaar ja, zulke dingen leer je ook weer van.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker dat strand en de temperatuur en hoe het er uit zag
Heb ik ook weleens last van. Maar niet na koffie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
1 slok koffie en voel hem gelijk kloppen
Ehm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van. Maar niet na koffie.
Heb je een piemel gekocht in Griekenland?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Verkeerdequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een piemel gekocht in Griekenland?
Precies de reden dat ik niet meer dan 1 kop per dag drinkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Dat is ook wel weinig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niet meer dan 1 kop per dag drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |