Nee eerder andersomquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je pot zachtjes begint te spinnen en zijn armpjes om je heen slaat.
Thuis vind ik altijd wel prima, het is meer alles er omheen wat dan zo tegenvaltquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat altijd, ben je even heel blij dat je thuis bent en na een uur denk je kut wat doe ik hier.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies. Als je op je eigen pot hebt gezeten is het wel weer leuk geweest
Ook erg herkenbaar, onvriendelijke horken zijn we.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Thuis vind ik altijd wel prima, het is meer alles er omheen wat dan zo tegenvalt. Heb dat altijd als ik uit de VS terug kom, dat het hier in Nederland echt overal dan weer zo teringdruk is en hoe een lomp volk we eigenlijk zijn
Beetje zoals mijn zusje leeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik ooit de loterij win, wil ik minimaal een vol jaar reizen. Paar weekjes hier, maandje daar.
als je daar op gaat wachten gebeurt het nooitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik ooit de loterij win, wil ik minimaal een vol jaar reizen. Paar weekjes hier, maandje daar.
Ja minus het hebben van eigen huizen overal. Ik zou gewoon wat willen huren. En weer opkrassen als ik het zat ben.quote:
Ik heb gisteren de Staatsloterij gewonnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
O, dat zal ook wel nooit gebeuren, maar een mens mag toch dromenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
als je daar op gaat wachten gebeurt het nooit
Ik had vorige maand een tientje of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Staatsloterij gewonnen24,50
Ze verkoopt die huizen even snel weer dan dat ze ze koopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja minus het hebben van eigen huizen overal. Ik zou gewoon wat willen huren. En weer opkrassen als ik het zat ben.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vorige maand een tientje of zo.
Als je veel geld hebt, heb je daar waarschijnlijk zelf geen sores van. Dan doen anderen het werk voor je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verkoopt die huizen even snel weer dan dat ze ze koopt.
Het is op de lange duur onprettig om niet je eigen nestje te hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt, heb je daar waarschijnlijk zelf geen sores van. Dan doen anderen het werk voor je.
Via via ken ik iemand die werkt als house sitter, dat lijkt me ook wel tof
Ik ben zo vaak verhuisd dat ik daar wat minder last van hebquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is op de lange duur onprettig om niet je eigen nestje te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |