quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Justin_Case het volgende:
Bijna 4000 besmettingen erbij.
KOEKOEK
Ja, dat was op zich wel voorspeld. Maar ik ben wel benieuwd of er na een week of twee iets van stabilisering zichtbaar is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:58 schreef Justin_Case het volgende:
Gaat ni3t
[..]
Gaat nog wel even door.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was op zich wel voorspeld. Maar ik ben wel benieuwd of er na een week of twee iets van stabilisering zichtbaar is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lullige linkerhoekje is echt om het geweten te sussen
Ik heb net een uurtje geleden een omelet met gerookte kip op, ik zit nog volquote:
Dat je meer mondkapjes ziet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Merk tijdens boodschappen doen iig wel iets van verschil al.
Raar is dat altijd, ben je even heel blij dat je thuis bent en na een uur denk je kut wat doe ik hier.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat altijd, ben je even heel blij dat je thuis bent en na een uur denk je kut wat doe ik hier.
Druk bezig vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Over aardbei gesproken: waar is @:kwiwi?
Nooit last vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is dat altijd, ben je even heel blij dat je thuis bent en na een uur denk je kut wat doe ik hier.
Precies. Als je op je eigen pot hebt gezeten is het wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je pot zachtjes begint te spinnen en zijn armpjes om je heen slaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Precies. Als je op je eigen pot hebt gezeten is het wel weer leuk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |