RIP aan de nabestaandenquote:
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?quote:
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?
Ik heb er een hard hoofd in.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?
Ik heb er een hard hoofd in.
Bleek injecteren schijnt ook te helpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?
Hoe hij überhaupt besmet kan zijn met al die preventieve malaria pillen is het grootste raadsel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?
Ik denk zelfs dat als Trump doodziek is de democraten nooit gaan instemmen met een uitstel van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:35 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.
Alleen icm een UV lamp in je anusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bleek injecteren schijnt ook te helpen.
Nou ja together...ik weet niet of Melania daar ook zo over denkt.quote:
Ik had gedacht dat ze elk apart een vleugel hadden en enkel in publieke optredens "even" samen zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat the Donald een erg effectieve verspreider is van het virus waarbij een kort contact al fataal is!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:22 schreef Monolith het volgende:
Nou ja together...ik weet niet of Melania daar ook zo over denkt.
Nee, ik heb net bij Steve de bevestiging van zijn dokter gezien. Schriftelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:33 schreef Jojoke het volgende:
Zou dit ook nog een verkiezingsstunt kunnen zijn en dat hij het eigenlijk helemaal niet heeft?
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:35 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.
Er is ook een kans dat Biden het ook heeft. Ze zijn twee dagen geleden nog in debat geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.
Met dat geschreeuw van Trump is 10 meter afstand inderdaad niet genoeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een kans dat Biden het ook heeft. Ze zijn twee dagen geleden nog in debat geweest.
Ja, ik weet ook niet zeker of ze echt al die tijd op zo een grote afstand zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Met dat geschreeuw van Trump is 10 meter afstand inderdaad niet genoeg...
Ik denk helaas wel dat Biden meteen omvalt als hij covid krijgt. In één ding heeft Trump namelijk wel gelijk, en dat is dat Biden een fragiele gezondheid heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet zeker of ze echt al die tijd op zo een grote afstand zijn geweest.
Biden zal zich ook wel laten testen.
Ja, maar van Trump zelf weet ik het ook nog niet zo heel zeker, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk helaas wel dat Biden meteen omvalt als hij covid krijgt. In één ding heeft Trump namelijk wel gelijk, en dat is dat Biden een fragiele gezondheid heeft.
Die vent is 8 jaar lang Vice-President geweest van Obama en die hebben samen de economie na een gigantische recessie weer uit het slob getrokken en naar record hoogten weten te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.
De enige reden dat ze die baan heeft. Trump houdt van eye candy.quote:
Zelfs dat virus houdt het denk ik niet al te lang met Trump uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar van Trump zelf weet ik het ook nog niet zo heel zeker, eigenlijk.
Het zou wel wat gaan als Biden straks gaat en Trump niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs dat virus houdt het denk ik niet al te lang met Trump uit
Nu moet iedereen die eventueel ziek wordt weer opknappen en dan kunnen ze het via de verkiezingen " uitvechten."quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:33 schreef Qarrad het volgende:
Okay foto's van Hope hebben we gehad. Nog lekkere foto's van Melania? Of een willekeurig andere vrouw in yogapants?
Oh wacht, het ging over de besmetting door Corona van de president van de VS en dat is een gore, nare man. Wat nu?
Hou jij even op met ontopic doen, plaatjes van damesbillen motten we hebben!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu moet iedereen die eventueel ziek wordt weer opknappen en dan kunnen ze het via de verkiezingen " uitvechten."
Is dat van de dokter die hem de gezondste president ooit noemde of een andere?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik heb net bij Steve de bevestiging van zijn dokter gezien. Schriftelijk.
Ik geloof dat dit een andere isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Is dat van de dokter die hem de gezondste president ooit noemde of een andere?
Momenteel in ieder geval nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:04 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien dat het dan toch echt waar is.
Trump wordt wekelijks getest. Als het om een oude besmetting zou gaan dan was hij al eerder positief getest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:18 schreef CopyOK het volgende:
En dan vraag ik mij af hoe ze Covid-19 aantonen. De PCR test zal namelijk niet persé een actuele besmetting aantonen. Het kan zijn dat de patient de ziekte al heeft doorlopen.
Joh, maak je net zo druk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:19 schreef BekiekUtMoar het volgende:
De haters gaan weer lekker los.
Ik moet er van kotsen hoe iemand op basis van sentimenten en een losse opmerking wordt neergezet als de grootste griezel van onze tijd en dat dat werkelijk elke keer herhaald moet worden omdat er gewoon niets is tegen hem. Maar zetten jullie je vertrouwen maar in personen die al jaren en jaren deel uitmaken van de gevestigde politiek en er totaal geen belang bij hebben ook maar iets te veranderen in het voordeel van de bevolking omdat dat blijkbaar niet nodig is als je de media achter je hebt staan.
Oh, en wat betreft de laatste "beschuldiging" van het weinig belasting betalen, er is geen enkele zakenman die niet zijn best doet zo min mogelijk te betalen. Het is alleen maar een blijk van gezond verstand.
Hoeveel zou Soros betalen?
Trump is direct verantwoordelijk voor rampzalig covid beleid in de VS, voor het vervalensen van CDC rapporten, voor het overrulen van CDC advies over cruise schepen, van het weigeren om beschermingsmiddelen te verstekken aan wat hij noemt Democratische Staten. Hij is direct verantwoordelijk voor het aanprijzen van kwakzalverij middelen en het innenmen van bleekwater.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:19 schreef BekiekUtMoar het volgende:
De haters gaan weer lekker los.
Ik moet er van kotsen hoe iemand op basis van sentimenten en een losse opmerking wordt neergezet als de grootste griezel van onze tijd en dat dat werkelijk elke keer herhaald moet worden omdat er gewoon niets is tegen hem. Maar zetten jullie je vertrouwen maar in personen die al jaren en jaren deel uitmaken van de gevestigde politiek en er totaal geen belang bij hebben ook maar iets te veranderen in het voordeel van de bevolking omdat dat blijkbaar niet nodig is als je de media achter je hebt staan.
Oh, en wat betreft de laatste "beschuldiging" van het weinig belasting betalen, er is geen enkele zakenman die niet zijn best doet zo min mogelijk te betalen. Het is alleen maar een blijk van gezond verstand.
Hoeveel zou Soros betalen?
Dat bleekwater is complete nonsens. Nonsens die zelfs het AD vandaag nog probeerde in te masseren in hun bericht maar later toch maar schielijk gerectificeerd heeft. De rest van je genoemde zaken hangt van halve en hele leugens aan elkaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump is direct verantwoordelijk voor rampzalig covid beleid in de VS, voor het vervalensen van CDC rapporten, voor het overrulen van CDC advies over cruise schepen, van het weigeren om beschermingsmiddelen te verstekken aan wat hij noemt Democratische Staten. Hij is direct verantwoordelijk voor het aanprijzen van kwakzalverij middelen en het innenmen van bleekwater.
Heeft Trump ooit wel eens iets slechts gedaan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:33 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Dat bleekwater is complete nonsens. Nonsens die zelfs het AD vandaag nog probeerde in te masseren in hun bericht maar later toch maar schielijk gerectificeerd heeft. De rest van je genoemde zaken hangt van halve en hele leugens aan elkaar.
Verder heeft hij zo'n beetje hetzelfde gedaan als Rutte, halve maatregelen in de hoop dat het allemaal wel mee zal vallen. Rutte wordt op het schild gehesen en Trump afgemaakt.
Nonsens? Het staat op video, man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:33 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Dat bleekwater is complete nonsens. Nonsens die zelfs het AD vandaag nog probeerde in te masseren in hun bericht maar later toch maar schielijk gerectificeerd heeft. De rest van je genoemde zaken hangt van halve en hele leugens aan elkaar.
Verder heeft hij zo'n beetje hetzelfde gedaan als Rutte, halve maatregelen in de hoop dat het allemaal wel mee zal vallen. Rutte wordt op het schild gehesen en Trump afgemaakt.
quote:"So, supposing we hit the body with a tremendous - whether it's ultraviolet or just very powerful light," the president said, turning to Dr Deborah Birx, the White House coronavirus response co-ordinator, "and I think you said that hasn't been checked but you're going to test it.
"And then I said, supposing you brought the light inside of the body, which you can do either through the skin or in some other way. And I think you said you're going to test that too. Sounds interesting," the president continued.
"And then I see the disinfectant where it knocks it out in a minute. One minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning?
"So it'd be interesting to check that."
Pointing to his head, Mr Trump went on: "I'm not a doctor. But I'm, like, a person that has a good you-know-what."
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52407177
Het systeem is gewoon verrot van alle kanten, dat klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Ik kan geen minuut naar hem luisteren door de manier waarop hij praat.
Verder zal hij best ergens iets verkeerd hebben gedaan tijdens zijn ambtstermijn, maar welke president niet?
Ik ben trouwens niet zozeer pro-Trump maar wel anti-democratische partij die de totale chaos van het moment aanwakkert en ondersteunt. Welke politieke partij steunt goddomme een beweging die de vernietiging van het systeem van je eigen land voor ogen heeft?
Pence is een echt niet iemand waar gematigde kiezers op gaan stemmen. Die heeft meerdere extreme opvattingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe dit de Republikeinen aan de winst in de verkiezingen gaat helpen:
Scenario 1: Donald moet wat kuchen en snotteren en herstelt snel, daarmee tonend wat een sterke man hij is en wat een onzin heel die corona is.
Scenario 2: Hij wordt hondsziek en het lijkt erop dat Mike Pence de Republikeinse kandidaat wordt. Gematigde Republikeinen en zwevende kiezers zien dat wel zitten en stemmen Trump. Donald maakt een miraculeuze recovery en neemt het stokje weer van Pence over.
Eh...jij wil Senator worden in Vermont?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Als Trump en Bernie straks beide bezwijken onder corona wil ik mijzelf wel naar voren schuiven als alternatief.
Ook goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
Eh...jij wil Senator worden in Vermont?
Scenario 3, Melania komt te overlijden en Trump niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe dit de Republikeinen aan de winst in de verkiezingen gaat helpen:
Scenario 1: Donald moet wat kuchen en snotteren en herstelt snel, daarmee tonend wat een sterke man hij is en wat een onzin heel die corona is.
Scenario 2: Hij wordt hondsziek en het lijkt erop dat Mike Pence de Republikeinse kandidaat wordt. Gematigde Republikeinen en zwevende kiezers zien dat wel zitten en stemmen Trump. Donald maakt een miraculeuze recovery en neemt het stokje weer van Pence over.
Dan gaat de vicepresident het overnemen. En die is mogelijk als radicaal christen wellicht erger dan Trump.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Als hij ook nog eens diabetes verbergt tikt Trump volgens mij alle risicofactoren af![]()
Als historici over 50 jaar gaan schrijven over deze tijd, dan kan dit wel een van de lichtpuntjes van de crisis zijn. De president die openlijk met verkiezingsgeweld dreigde bij een verlies overleed vlak voor hij verloor.
Daar is verder niets ergers aan, want Trump is ook gewoon een radicaal Christen wat beleid betreft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan gaat de vicepresident het overnemen. En die is mogelijk als radicaal christen wellicht erger dan Trump.
Een mogelijke overlijden van de president zal in elk geval weinig veranderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar is verder niets ergers aan, want Trump is ook gewoon een radicaal Christen wat beleid betreft.
Ook een goeie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Scenario 3, Melania komt te overlijden en Trump niet.
De hele natie rouwt tijdens de begrafenis van de First Lady. Waardoor ze massaal op Trump gaan stemmen.
Nou ja, voor de verkiezingen zal het toch flink wat veranderen. Maar ik denk ook wel dat mensen overschatten hoe groot de overlijdenskans nog is voor iemand die weliswaar oud is en fors overgewicht heeft, maar wel weer toegang heeft tot de beste zorg die je kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een mogelijke overlijden van de president zal in elk geval weinig veranderen.
Ook wel bekend als het 'Pim Fortuyn scenario'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef capricia het volgende:
[..]
De hele natie rouwt tijdens de begrafenis van de First Lady. Waardoor ze massaal op Trump gaan stemmen.
Het zou wel heel toevallig zijn als net Donald het loodje legt hieraan idd. De kans dat hij het overleefd lijkt me 95+%quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor de verkiezingen zal het toch flink wat veranderen. Maar ik denk ook wel dat mensen overschatten hoe groot de overlijdenskans nog is voor iemand die weliswaar oud is en fors overgewicht heeft, maar wel weer toegang heeft tot de beste zorg die je kan krijgen.
Dit idd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor de verkiezingen zal het toch flink wat veranderen. Maar ik denk ook wel dat mensen overschatten hoe groot de overlijdenskans nog is voor iemand die weliswaar oud is en fors overgewicht heeft, maar wel weer toegang heeft tot de beste zorg die je kan krijgen.
David Spiegelhalter schat het inderdaad zo hoog in, https://twitter.com/d_spiegel/status/1311932486373511169?s=20quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zou wel heel toevallig zijn als net Donald het loodje legt hieraan idd. De kans dat hij het overleefd lijkt me 95+%
Oh dear god.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef capricia het volgende:
[..]
De Secret Service vervoert hem niet in een luchtdichte bubbel, he? Hij heeft het vermoedelijk gekregen van Hicks, een naaste medewerker die niet beveiligd word zoals Trump en die niet in het Witte Huis woont.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:52 schreef Barlexus het volgende:
Hoe kan de best beveiligde man van de wereld Corona krijgen.
IK geloof er dus nog steeds geen fuck van. Uitgerekend nu krijgt deze idioot corona. Het is allemaal te toevallig.
Ik geloof het nog steeds niet.
Hij moet gecontroleerd worden door mensen van de democraten of het echt zo is.
Trump die liegt dat hij ziek is? Nee. Het verbaast mij al hogelijk dat hij toegeeft ziek te zijn en nog aan covid ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:08 schreef DonDruiper het volgende:
Zou dit dan toch een soort van verkiezingsstunt zijn?
Je weet het niet met Ome Donald..
Ik mag toch aannemen dat iedereen die toegang tot Trump moest krijgen gewoon eerst gecontroleerd wordt voordat deze mensen hem ontmoeten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Secret Service vervoert hem niet in een luchtdichte bubbel, he? Hij heeft het vermoedelijk gekregen van Hicks, een naaste medewerker die niet beveiligd word zoals Trump en die niet in het Witte Huis woont.
Je weet het gewoon niet..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump die liegt dat hij ziek is? Nee. Het verbaast mij al hogelijk dat hij toegeeft ziek te zijn en nog aan covid ook.
Nou ja, dan geloof je het nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat iedereen die toegang tot Trump moest krijgen gewoon eerst gecontroleerd wordt voordat deze mensen hem ontmoeten?
Beetje raar en ongeloofwaardig als dat niet zo
Zelfs voetballers worden op deze maniier gecontroleerd op dit moment voordat ze een wedstrijd spelen
Hoe kan het dat de machtigste man van de wereld niet op deze manier beveiligd werdt.
Ik geloof er dus geen fuck van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |