RIP aan de nabestaandenquote:
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?quote:
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?
Ik heb er een hard hoofd in.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Een bejaarde man met obesitas en een hele ongezonde levensstijl?
Ik heb er een hard hoofd in.
Bleek injecteren schijnt ook te helpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?
Hoe hij überhaupt besmet kan zijn met al die preventieve malaria pillen is het grootste raadsel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:21 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Paar flinke shots hydroxychloroquine en het is opgelost toch?
Ik denk zelfs dat als Trump doodziek is de democraten nooit gaan instemmen met een uitstel van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:35 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.
Alleen icm een UV lamp in je anusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bleek injecteren schijnt ook te helpen.
Nou ja together...ik weet niet of Melania daar ook zo over denkt.quote:
Ik had gedacht dat ze elk apart een vleugel hadden en enkel in publieke optredens "even" samen zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat the Donald een erg effectieve verspreider is van het virus waarbij een kort contact al fataal is!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:22 schreef Monolith het volgende:
Nou ja together...ik weet niet of Melania daar ook zo over denkt.
Nee, ik heb net bij Steve de bevestiging van zijn dokter gezien. Schriftelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:33 schreef Jojoke het volgende:
Zou dit ook nog een verkiezingsstunt kunnen zijn en dat hij het eigenlijk helemaal niet heeft?
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:35 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.
Er is ook een kans dat Biden het ook heeft. Ze zijn twee dagen geleden nog in debat geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.
Met dat geschreeuw van Trump is 10 meter afstand inderdaad niet genoeg...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er is ook een kans dat Biden het ook heeft. Ze zijn twee dagen geleden nog in debat geweest.
Ja, ik weet ook niet zeker of ze echt al die tijd op zo een grote afstand zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:42 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Met dat geschreeuw van Trump is 10 meter afstand inderdaad niet genoeg...
Ik denk helaas wel dat Biden meteen omvalt als hij covid krijgt. In één ding heeft Trump namelijk wel gelijk, en dat is dat Biden een fragiele gezondheid heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet zeker of ze echt al die tijd op zo een grote afstand zijn geweest.
Biden zal zich ook wel laten testen.
Ja, maar van Trump zelf weet ik het ook nog niet zo heel zeker, eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik denk helaas wel dat Biden meteen omvalt als hij covid krijgt. In één ding heeft Trump namelijk wel gelijk, en dat is dat Biden een fragiele gezondheid heeft.
Die vent is 8 jaar lang Vice-President geweest van Obama en die hebben samen de economie na een gigantische recessie weer uit het slob getrokken en naar record hoogten weten te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij hoeft maar 2 weken in Q toch? ik denk niet dat Biden hem gaat verslaan, die vent heeft al 40 jaar nix gepresteerd in de politiek.
De enige reden dat ze die baan heeft. Trump houdt van eye candy.quote:
Zelfs dat virus houdt het denk ik niet al te lang met Trump uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar van Trump zelf weet ik het ook nog niet zo heel zeker, eigenlijk.
Het zou wel wat gaan als Biden straks gaat en Trump niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs dat virus houdt het denk ik niet al te lang met Trump uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |