Wat 18 jaar? Die boom? Met een omtrek van bijna 3.50 meter?quote:
Als hij onderhoud had gehad was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:29 schreef Gia het volgende:
Als ie volledig op eigen grond had gestaan, was hij blijven staan, na groot onderhoud.
Enno woont er dus 18 jaar, die boom staat er al minimaal een halve eeuw.
Zullen wel weer een paar zeuren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:36 schreef SemPai het volgende:
Ik vraag me af of de gemeente wel een kap vergunning gaat verlenen...
Ik vind het zó zonde om die prachtige boom weg te halen. Hij had beter regelmatig onderhoud kunnen plegen, dan had hij waarschijnlijk wel mogen blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zullen wel weer een paar zeuren.
Klopt maar wet kent wel apert onredelijke hinder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wel apart dat mr. Visser als een van de gronden voor verwijdering noemde dat de boom al het licht wegnam uit de tuin van de Portugese buurman. Want in talloze eerdere zaken mbt bomen die hij behandelde wees hij er steeds op dat er niet zoiets bestaat als een wettelijk recht op zonlicht.
Technisch gezien zou hij bezwaar kunnen maken tegen zijn eigen kapvergunning......quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:36 schreef SemPai het volgende:
Ik vraag me af of de gemeente wel een kap vergunning gaat verlenen...
Maar in eerdere zaken werd het wegnemen van zonlicht nooit als onredelijke hinder of overlast gezien. Net als vallende blaadjes, omhoog komende terrastegels door worteldruk of vogelpoepquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 08:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt maar wet kent wel apert onredelijke hinder.
Het gaat om het woord apert. Oftewel de overlast moet dusdanig zijn dat bij wijze van spreke ieder weldenkend mens snapt dat het zo niet kan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 10:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar in eerdere zaken werd het wegnemen van zonlicht nooit als onredelijke hinder of overlast gezien. Net als vallende blaadjes, omhoog komende terrastegels door worteldruk of vogelpoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |