Verdrietig voor een pedo? Ik kan daar 0% medeleven mee hebben. Het zal je kind maar zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mogelijk heeft Nicky geschreeuwd , doe niet, en heeft hij hem stil gehouden uit angst
Een mens kan niet al te lang zonder zuurstof ,
Jos zal terug gegaan zijn om te kijken , Jos zal die nacht ook zeer slecht geslapen hebben , dat hij die kleren iets gefatsoeneerd hebben, dat zal wel
De onderbroek weer aangedaan hebben
Ach ach wat een verdrietig verhaal voor iedereen , ook voor deze pedo
Hij is terug gegaan naar zijn moeder , en heeft zich zeer rot gevoeld
als ik zulke gevoelens zou hebben dan zou ik zelfmoord plegen denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Verdrietig voor een pedo? Ik kan daar 0% medeleven mee hebben. Het zal je kind maar zijn.
Ze hadden ook gewoon even hier kunnen meelezen. Zouden weten dat het sleepspoor toevallig precies van daar naar PD 1 liep?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Woonbootjes het volgende:
Justitie weerlegt scenario Jos Brech
Jos van den BroekGeplaatst opvrijdag 2 oktober 2020 - 12:17
Het Openbaar Ministerie stelt alles in het werk om het verhaal van Jos Brech te weerleggen dat hij in 1998 per toeval op het dode lichaam stuitte van Nicky Verstappen.
Volgens een ooggetuige waren donderdag twee rechercheurs actief op de Brunssummerheide. Met een meetlint bepaalden ze de afstand tussen de plek waar de verdachte zei destijds een plaspauze te hebben gemaakt en het sparrenbosje waar Nicky dood werd aangetroffen.
Nieuwe beelden
Het Openbaar Ministerie zegt dat er geen aanvullend onderzoek heeft plaatsgevonden op de vindplaats. Wel vertelt een woordvoerder dat er komende maandag aanvullende foto’s en bewegend beeld worden toegevoegd aan het dossier om het verhaal van Jos Brech te kunnen weerleggen. Het zou onmogelijk zijn vanaf de aangegeven plek in de verte iets van het slachtoffer te kunnen waarnemen.
Bron de Limburger
Als er nou eens gewoon eentje gaat liggen bij PD... zelfs op die nu kale vlakte lijkt het me al onwaarschijnlijk, laat staan toen met dat graan, het hoge gras en de sparrenbomen. Nicky lag 4 meter achter de afrastering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Woonbootjes het volgende:
Jos van den BroekGeplaatst opvrijdag 2 oktober 2020 - 12:17
Het Openbaar Ministerie stelt alles in het werk om het verhaal van Jos Brech te weerleggen dat hij in 1998 per toeval op het dode lichaam stuitte van Nicky Verstappen.
Volgens een ooggetuige waren donderdag twee rechercheurs actief op de Brunssummerheide. Met een meetlint bepaalden ze de afstand tussen de plek waar de verdachte zei destijds een plaspauze te hebben gemaakt en het sparrenbosje waar Nicky dood werd aangetroffen.
Nieuwe beelden
Het Openbaar Ministerie zegt dat er geen aanvullend onderzoek heeft plaatsgevonden op de vindplaats. Wel vertelt een woordvoerder dat er komende maandag aanvullende foto’s en bewegend beeld worden toegevoegd aan het dossier om het verhaal van Jos Brech te kunnen weerleggen. Het zou onmogelijk zijn vanaf de aangegeven plek in de verte iets van het slachtoffer te kunnen waarnemen.
Bron de Limburger
Hij heeft het niet over een waarneming gehad hij zei "iets trok mijn aandacht".quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Woonbootjes het volgende:
Het zou onmogelijk zijn vanaf de aangegeven plek in de verte iets van het slachtoffer te kunnen waarnemen.
Een gevoel trok zijn aandacht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een waarneming gehad hij zei "iets trok mijn aandacht".
Toen werd gevraagd wat dan, zei hij het was een gevoel.
Dat werd tijdens de rechtzaak gezegd afgelopen Maandag iets in de verte trok zijn aandachtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:13 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Een gevoel trok zijn aandacht?Werd dit tijdens de rechtszaak gezegd of in 1 van de eerdere verhoren?
Dat herinner ik me inderdaad, maar dat er daarna is geantwoord dat een gevoel zijn aandacht trok is mij blijkbaar ontgaan. Daarom vraag ik me af of dit in eerdere verhoren is gezegd of echt in de rechtszaal. Dan kan ik gerichter zoeken op Google.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat werd tijdens de rechtzaak gezegd afgelopen Maandag iets in de verte trok zijn aandacht
En toen 34 keer geen commentaar...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat werd tijdens de rechtzaak gezegd afgelopen Maandag iets in de verte trok zijn aandacht
Waar baseert Za dit dan op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En toen 34 keer geen commentaar...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:04 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een waarneming gehad hij zei "iets trok mijn aandacht".
Toen werd gevraagd wat dan, zei hij het was een gevoel.
Dat zei Jos toch in die videoverklaring.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Waar baseert Za dit dan op?
[..]
Er zijn er voor minder veroordeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:42 schreef freeofknots het volgende:
Geen bewijs dus vrijspraak.
Lijkt me een hele simpele zaak.
Wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder veroordeeld.
Die dikke boom ook nog gevonden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Net nog even langsgelopen op de plek waar Jos zei dat hij in de verte een kind zag liggen. Lijkt me sterk, tenzij hij haviksogen heeft.
Nee, er staan overal bomen langs dat pad. Heb niet gekeken welke de dikste was.quote:
Woon daar zelf in de buurt en doe in de heide vaak mijn gothic bushcraft wandelingen, zal eens een foto maken vanaf het opnieuw aangelegde fietspad langs het bosje. Zal mijn rugtas met een stukje plastic erop daar neerleggen waar het lichaam gelegen zou moeten hebben en dan kijken of er vanaf de kant of er van 20 meter iets te zien zou zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:04 schreef Harvest89 het volgende:
Net nog even langsgelopen op de plek waar Jos zei dat hij in de verte een kind zag liggen. Lijkt me sterk, tenzij hij haviksogen heeft.
Ben benieuwd maar de afstand pisplaats tot vindplaats Nicky is 163 mtr begroeiing hoog 5mtr bomen in 1998 en 1 mtr hoog graan in 1998 en langs het pad 1.20 lichtgroene vegetatie aan de voorkant van de vindplaatsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Woon daar zelf in de buurt en doe in de heide vaak mijn gothic bushcraft wandelingen, zal eens een foto maken vanaf het opnieuw aangelegde fietspad langs het bosje. Zal mijn rugtas met een stukje plastic erop daar neerleggen waar het lichaam gelegen zou moeten hebben en dan kijken of er vanaf de kant of er van 20 meter iets te zien zou zijn.
Maar in 20 jaar tijd zijn in die omgeving wel diverse veranderingen geweest, zo is er door natuurmonumenten en een boer het landschap omgeploegd en zijn er redelijk wat (kleine) bomen en begroeiing gesnoeid.
Die zg pisplaats wordt niet echt genoemd in het dossier, alleen dat verdachte vanaf een grote boom iets gezien zou hebben. Die grote boom en de plek waar hij geplast zou hebben zou ik nu best wel eens zelf willen bekijken. Aan de overkant van het langgerekte bosje loop wel een pad en dat loop parallel met het bosje, met alleen een groenstrook van kleine en diverse grotere bomen ertussen. Je heb toch vanaf dat pad goed zicht op dat bosje, niet vanaf het fietspad waar het monumentje staat, vanaf daar zal je waarschijnlijk weinig zien liggen op die afstand.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:40 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd maar de afstand pisplaats tot vindplaats Nicky is 163 mtr begroeiing hoog 5mtr bomen in 1998 en 1 mtr hoog graan in 1998 en langs het pad 1.20 lichtgroene vegetatie aan de voorkant van de vindplaats
Ik heb hier een afbeelding maar krijg hem niet ingevoegd heel jammer is van SBS en PowNedquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:50 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die zg pisplaats wordt niet echt genoemd in het dossier, alleen dat verdachte vanaf een grote boom iets gezien zou hebben. Die grote boom en de plek waar hij geplast zou hebben zou ik nu best wel eens zelf willen bekijken. Aan de overkant van het langgerekte bosje loop wel een pad en dat loop parallel met het bosje, met alleen een groenstrook van kleine en diverse grotere bomen ertussen. Je heb toch vanaf dat pad goed zicht op dat bosje, niet vanaf het fietspad waar het monumentje staat, vanaf daar zal je waarschijnlijk weinig zien liggen op die afstand.
Helaas laat Googlemaps alleen verouderde lucht kaarten zien van dat gebied die gemaakt zijn zo rond 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |