Juist!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen autotune nog een gimmick was.
Apartquote:
Neh luister een anderequote:
Ja maar ik kan geen tt veranderen na het aanmaken dus dat moet dan nog en haags doet gewoon heel snel klikken en daarna kan hij aanpassenquote:
Gewoon gezellig.En jolijt.quote:
bij 8 verschillende vrouwenquote:
Op stream in woorden maakt het niet zoveel uit kun je me best noemen. Maar ok op fok blijft tijden staan. Daar iig niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Ik ga je ook niet bij je FOK! naam noemen op stream
Zeg maar welke TT je wiltquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen tt veranderen na het aanmaken dus dat moet dan nog en haags doet gewoon heel snel klikken en daarna kan hij aanpassen
I know, right? Zo had hij mij ook te pakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen tt veranderen na het aanmaken dus dat moet dan nog en haags doet gewoon heel snel klikken en daarna kan hij aanpassen
Je kan ook gewoon al een topic klaarzetten en op de knop rammen zodra het kanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
zover denk ik toch niet naquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon al een topic klaarzetten en op de knop rammen zodra het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |