Nee dank je.. Dat mogen Haags en jij gezellig samen doen..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal jouw kringspier eens musketieren
natert!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / leuke (matige) grap in de supermarkt
*Kets* *kets*quote:
Kom erbij johquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dank je.. Dat mogen Haags en jij gezellig samen doen..
hoor je dat haags we mogen met z'n tweeen tegelijk haar kringspier musketierenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dank je.. Dat mogen Haags en jij gezellig samen doen..
Nou is wel vaker en ik heb het ook beetje moeten leren. Maar volgens mij staat er nog niks negatiefs over mij als je echt gaat googlen. Hahaha daarom hou ik mijn naam hier op forum er ook uit. Want 1 post en je bent fucked voor jaren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oohh! Ja ik let er ook wel op hoor tegenwoordig. Laatste keer dat ik online ergens lang over doorging heeft mij duur komen te staan, helaas
Goed zo girlquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef Moonlight het volgende:
Ik weet niet of deze nacht bedoelt is voor jou en mij
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef yvonne het volgende:
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7837 DeBraad Staat Paraat
Ja, wat?
ONZ?
Forum?
Wat?
Kiwiquote:
Yvonnequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef yvonne het volgende:
Ja, wat?
ONZ?
Forum?
Wat?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:49 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r anaal nemen en de term holbewoner krijgt een hele andere lading.
aliens?quote:
Als je over mij gaat googlen dan eh komt er wel e.e.a naar boven, maar allemaal van 4-5-6 jaar geleden, dus boeit mij ook vrij weinig meerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nou is wel vaker en ik heb het ook beetje moeten leren. Maar volgens mij staat er nog niks negatiefs over mij als je echt gaat googlen. Hahaha daarom hou ik mijn naam hier op forum er ook uit. Want 1 post en je bent fucked voor jaren.
Nu weten for sure mensen wel hoe ik in het echt heet. En dat maakt niet uit. Het hier posten wel want nazoekbaar.
Yvonne, paul had beloofd dat ik vandaag de baas mocht zijn over ONZ maar ik ben heulemaal niet blauw nu. Snap jij dat nou?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:48 schreef yvonne het volgende:
Ja, wat?
ONZ?
Forum?
Wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |