chufi en DJMO tellen dubbel!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Lekker gesnipedOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Baloaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nu heb ik toch weer soort reclame regel tussen de posts. Hij is subtiel dus niet irritant. Maar moet het niet mogenlijk zijn om die ook uit te zetten met abo?Do what you love, love what you do!![]()
Settings aanklikken en dan advertentiesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:14 schreef kree het volgende:
Nu heb ik toch weer soort reclame regel tussen de posts. Hij is subtiel dus niet irritant. Maar moet het niet mogenlijk zijn om die ook uit te zetten met abo?![]()
Ja maar had ik al gedaan. Maar deze is nieuw. Maar nieuwe setting optie denk?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Settings aanklikken en dan advertentiesDo what you love, love what you do!![]()
Yep is nieuw sinds twee dagen dacht ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar had ik al gedaan. Maar deze is nieuw. Maar nieuwe setting optie denk?![]()
Ok thanks nou ff de settings weer nakijken danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep is nieuw sinds twee dagen dacht ik
Do what you love, love what you do!![]()
Ik stoor me er niet aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:14 schreef kree het volgende:
Nu heb ik toch weer soort reclame regel tussen de posts. Hij is subtiel dus niet irritant. Maar moet het niet mogenlijk zijn om die ook uit te zetten met abo?![]()
Ik ook niet zo, Want het is geen irritante. Maar klik er toch niet op dus kan het net zo goed uitzettenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Danny wil dan ook een fresh imago creërenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
FOK! is weer irritant aan het refreshen geslagenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fok is al maanden fokking irritantquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef Nattekat het volgende:
FOK! is weer irritant aan het refreshen geslagenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als er pop-ups komen enzo full screen en erger nog met video dat is wel kut. En zelfs daarvoor heb ik er nog een abo voor over. Want dat maakt het totaal kut om hier te komen. Naja guess dat dat het geld waard is wel. Maar deze abo kreeg ik gratis van anoniem iemand. Dus ok is nog aantal maanden geldig.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok, heb ook chromequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chrome, maar op een Crapple apparaat
Maar dan ligt het indd aan het apparaat![]()
Mis ook alle UIs na een refreshquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, heb ook chrome
Maar dan ligt het indd aan het apparaat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb safari hier op ipad. Ook chrome btw maar gebruik ik niet echt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, heb ook chrome
Maar dan ligt het indd aan het apparaat
Mobiel is ook weer een ander verhaal.
Ze komen op verschillende apparaten ook altijd anders over. Maarja blijf je altijd houden. Regel ertussen is niet totaal erg wmb. Maarja omdat ik het toch niet klik ga ik het maar uitzetten.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: