Dat betekent dat het beeld dat hij probeert te schetsen dus wel goed over kwamquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan heb je Echo nog niet gelezen. Daar loopt een hoofdpersoon in rond en die is mij toch een partij irritant..constant strooien met hippe Engelse termen maar ondertussen te dom om te schijten. Beetje gechargeerd, maar ik ben dus geen fan van dat boek.
Gezien de wisselende beoordelingen... zou ik hem gewoon een keer ergens lenen...quote:
Weet niet wat voor beeld hij probeert te schetsen eigenlijk. Heb gelezen dat Thomas Olde Heuvelt na Hex een enorme writer's block had en ergens straalt Echo dat ook uit. Het kwam geforceerd op mij over.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat betekent dat het beeld dat hij probeert te schetsen dus wel goed over kwam
Nou van een amerikaan in nederland (vandaar de engelse termen overal ook waarschijnlijk)...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor beeld hij probeert te schetsen eigenlijk. Heb gelezen dat Thomas Olde Heuvelt na Hex een enorme writer's block had en ergens straalt Echo dat ook uit. Het kwam geforceerd op mij over.
Ja, redemption, weet je. Dat hij tegen het einde dan eindelijk tegen zijn zus zegt dat hij destijds het huis in brand heeft gestoken. En zij zegt: ja, dat wist ik allang. En ik als lezer denk dan: had dat dan een keer besproken met je broer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou van een amerikaan in nederland (vandaar de engelse termen overal ook waarschijnlijk)...
die te veel over had voor de liefde nav psychische issues uit het verleden die in de loop van het boek vanzelf naar boven komen...
En die impliceren dat hij dusdanig leeg en hol is van binnen... dat wat hem overkomt.. eigenlijk van het begin af aan al vast stond. Alsof hij er voor gemaakt was.
dat was suf ja.. zeker als ze zo onwijs close warenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, redemption, weet je. Dat hij tegen het einde dan eindelijk tegen zijn zus zegt dat hij destijds het huis in brand heeft gestoken. En zij zegt: ja, dat wist ik allang. En ik als lezer denk dan: had dat dan een keer besproken met je broer.
Misschien om de egoïstische inslag van het Beekse volk te benadrukken? Misschien dacht ie zoTimo terug te krijgen? Misschien kon het hem allemaal niet meer schelen, hij was Timo toch al kwijt en ondertussen ook zijn verstand.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:13 schreef Fugue het volgende:. Waarom liet hij nou zijn vrouw en kind achter?
Voor mij is dat ook niet nodig, bij het vorige boek hadden velen daar toch problemen mee maar ik zat volledig mee in de jas van Jas dus kon het mij niet zo veel boeien wat er met de andere personages nou echt gebeurde buiten het vaarwater van het hoofdpersonage.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Mooie review
Niet alles compleet uitgekauwd mag best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:32 schreef Starflyer het volgende:
Vond het boek goed te lezen. Ik ergerde me in ieder geval niet aan alle product placement
Je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de slechterik is in dit boek.
En je wordt wel weer op de feiten gedrukt hoe een kleine machtige groep de grote massa kan sturen op basis van een angstcultuur en wat voor gevolgen dit kan hebben. Er is bijna geen weerwoord tegen mogelijk en als je dat toch probeert wordt je monddood gemaakt.
En je gaat je afvragen hoe het nu verder gaat met Stefan.Dat vond ik in echoes ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat maakt het voor mij juist aantrekkelijker...
de wereld is niet zwart-wit tenslotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het boek goed te lezen. Ik ergerde me in ieder geval niet aan alle product placement
En je wordt wel weer op de feiten gedrukt hoe een kleine machtige groep de grote massa kan sturen op basis van een angstcultuur en wat voor gevolgen dit kan hebben. Er is bijna geen weerwoord tegen mogelijk en als je dat toch probeert wordt je monddood gemaakt.
En je gaat je afvragen hoe het nu verder gaat met Stefan.Het liep mi met de grote massa uit de hand omdat een enkele machthebber vond dat er een publiekelijke afstraffing moest plaatsvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
En je gaat je afvragen hoe het nu verder gaat met Stefan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mijn interpretatie.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Zeg eens wat positiefs! Ben nu op de helft. Het gaat nu inderdaad wel weer redelijk, maar vrees voor het einde.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:01 schreef BE het volgende:
Zo, uit. Wat een kutboek!
Het middenstuk ging nog wel maar tegen het einde was er weer niet doorheen te komen.
De schrijfstijl spreekt me echt totaal niet aan. Ik ging me zelfs ergeren aan dingen als: ‘ze stapte in de Ford Focus’ ipv auto.
En dan de arrogantie in het nawoord... precies dat wat ik in het boek als ondertoon voelde.
Zo, nu verder met 22-11-1963.
Misschien ligt het aan mij?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zeg eens wat positiefs! Ben nu op de helft. Het gaat nu inderdaad wel weer redelijk, maar vrees voor het einde.![]()
1963 ben ik ook in bezig, maar dat is nog langdradiger! Heb op de gekeken waar het verder over gaat en eigenlijk was dat ook prima als einde.(Ben eigenlijk op de helft.)
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we redelijk overeenkomstige ervaringen.![]()
Spoiler mbt 1963 voor BESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door YPPY op 19-10-2020 23:37:13 ]"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Inderdaad, die andere boeken kunnen nog steeds terugkomen in de boekenclub en dat zou de pret toch wat drukken. Nou ja, zolang je het in spoilers zet lijkt het me nog ok.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:31 schreef Samhain het volgende:
Wat mij betreft mag er hier best wat minder gespoilerd worden over andere boeken.
Was ook het verkeerde Beekquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef Meridiaan het volgende:
Afgelopen weekend was ik in het Limburgse Beek. Niets bijzonders gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |