Kennelijk zijn we grofvuil voor ons corrupte overheid.quote:Quarantainekampen in Nederlandse wetgeving
Lees eens hoe de overheid denkt met ons om te kunnen gaan. Als we ziek zijn verliezen we volgens deze teksten al onze rechten en waardigheid.
https://wickedtruths.org/(...)ederlandse-wetgeving
En alweer goochel je met begrippen. Wat is een satanisch ritueel waard, als degenen die worden ingewijd niet begrijpen dat het satanisch is? En wat maak jij je druk om Satan? Je bent toch niet gelovig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef Lambiekje het volgende:
Masks Symbolize Our Satanic Possession
Sects and cults often perform initiation rituals to introduce new members. The ceremony is meant to tear down the old way of thinking and to introduce the cult's mindset (rules, rituals, etc.).
Strategies in the tear-down-process include isolation, repetition and trauma. Another key component is masks.
The purpose of masks in an initiation ritual
Ego/identity death
Imposed silence
Token of submission (to ritual master and cult mindset)
Signal consent for transformation
Signals acceptance of 'the spirit of the mask'
The spirit of the mask depends on the nature of ritual.
In this case, the nature of the ritual is satanism.
The mask wearer welcomes the spirit of satan...
UN Agenda 30 has sugar-coated, deceptive propaganda on the website of United Nations, videos on YouTube etc...
The new world envisioned by UN Agenda 30, is a one-world government. A global high-tech surveillance prison state, controlled by AI and drones.
Key points
Global inventory & control plan of all the resources of the world
Resources include food, water, energy, land, production, education, animals, people and more.
Centralized global resource control IS a one-world government (in this context)
Complete monitoring, tracking, tracing & control of everybody's day-to-day lives
Clear out rural areas => move people to the smart megacities
Communitarianism: community goals override individual rights
Community "interests" dictated by governments & corporations
Dissidents will be outcast
No private property for living and business
A compilation of Rosa Koire & James Corbett on UN Agenda 30. [full screen]
Before the new world can be built, the old world has to be destroyed.
COVID-19 is the battering ram to destroy the old world: depopulate the masses, destroy the economy, make people accept loss of freedom, rights violations (because there's a "health emergency"), introduce violent police & so on.
Once UN Agenda 30 is completed, this is the new normal. COVID-19 is just a temporary deception to make us accept it temporarily, which is never temporarily as we should all know by now.
To be able to have AI control populations, a technological connection needs to be established between the people and the information technology infrastructure. This can be achieved by introducing nano-tech into the bodies of the people e.g. via vaccination.
The nanobots in the body are able to send and receive information using wireless communication: 5G cell towers & satellites. This technology is so far advanced that it is possible to read out the thoughts of people, and introduce thoughts artificially. Needless to say to stay away of the vaccine by all means necessary.
Black-and-white evidence that COVID-19 is a long-standing plandemic is found on the World Economic Forum (WEF) website.
In their insanely detailed COVID-19 transformation map, you can read about topics that have nothing to do with a pandemic, such as 5G, AI and global government.
https://www.henrymakow.com
--------
Als lemmingen worden we de afgrond in gebonjourd.
Je zou verwachten dat CDA juist tegen de maatregelen zijn. In plaats daarvan komen er steeds meer maatregelen bij. Is niet zo christelijk.quote:
Potdikkie Biek waar vind je die artikelen toch telkens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:54 schreef Lambiekje het volgende:
Masks Symbolize Our Satanic Possession
Sects and cults often perform initiation rituals to introduce new members. The ceremony is meant to tear down the old way of thinking and to introduce the cult's mindset (rules, rituals, etc.).
Strategies in the tear-down-process include isolation, repetition and trauma. Another key component is masks.
The purpose of masks in an initiation ritual
Ego/identity death
Imposed silence
Token of submission (to ritual master and cult mindset)
Signal consent for transformation
Signals acceptance of 'the spirit of the mask'
The spirit of the mask depends on the nature of ritual.
In this case, the nature of the ritual is satanism.
The mask wearer welcomes the spirit of satan...
UN Agenda 30 has sugar-coated, deceptive propaganda on the website of United Nations, videos on YouTube etc...
The new world envisioned by UN Agenda 30, is a one-world government. A global high-tech surveillance prison state, controlled by AI and drones.
Key points
Global inventory & control plan of all the resources of the world
Resources include food, water, energy, land, production, education, animals, people and more.
Centralized global resource control IS a one-world government (in this context)
Complete monitoring, tracking, tracing & control of everybody's day-to-day lives
Clear out rural areas => move people to the smart megacities
Communitarianism: community goals override individual rights
Community "interests" dictated by governments & corporations
Dissidents will be outcast
No private property for living and business
A compilation of Rosa Koire & James Corbett on UN Agenda 30. [full screen]
Before the new world can be built, the old world has to be destroyed.
COVID-19 is the battering ram to destroy the old world: depopulate the masses, destroy the economy, make people accept loss of freedom, rights violations (because there's a "health emergency"), introduce violent police & so on.
Once UN Agenda 30 is completed, this is the new normal. COVID-19 is just a temporary deception to make us accept it temporarily, which is never temporarily as we should all know by now.
To be able to have AI control populations, a technological connection needs to be established between the people and the information technology infrastructure. This can be achieved by introducing nano-tech into the bodies of the people e.g. via vaccination.
The nanobots in the body are able to send and receive information using wireless communication: 5G cell towers & satellites. This technology is so far advanced that it is possible to read out the thoughts of people, and introduce thoughts artificially. Needless to say to stay away of the vaccine by all means necessary.
Black-and-white evidence that COVID-19 is a long-standing plandemic is found on the World Economic Forum (WEF) website.
In their insanely detailed COVID-19 transformation map, you can read about topics that have nothing to do with a pandemic, such as 5G, AI and global government.
https://www.henrymakow.com
--------
Als lemmingen worden we de afgrond in gebonjourd.
Als politicus heb je ziel verkocht. En heb je louter satanische zaken door te voeren linksom of rechtsom.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat CDA juist tegen de maatregelen zijn. In plaats daarvan komen er steeds meer maatregelen bij. Is niet zo christelijk.
Dat doen we toch ook alleen is het min-of-meer wel geforceerd. Alleen de massa heeft niet door dat we gehypnotiseerd worden door Rutte, Hugo, RIVM en de msm-clanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En alweer goochel je met begrippen. Wat is een satanisch ritueel waard, als degenen die worden ingewijd niet begrijpen dat het satanisch is? En wat maak jij je druk om Satan? Je bent toch niet gelovig?
Lemmingen worden niet de afgrond ingedreven: dat doen ze zelf.
Ik denk niet dat er veel CDA-ers zich kunnen melden bij Petrus bij de Hemelpoort. Hun werken zijn niet van den Heere. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat CDA juist tegen de maatregelen zijn. In plaats daarvan komen er steeds meer maatregelen bij. Is niet zo christelijk.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als politicus heb je ziel verkocht. En heb je louter satanische zaken door te voeren linksom of rechtsom.
Wat is het nou: een ritueel of hypnose?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook alleen is het min-of-meer wel geforceerd. Alleen de massa heeft niet door dat we gehypnotiseerd worden door Rutte, Hugo, RIVM en de msm-clan
Knetter gek.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Operation Moonshot: What do the leaked documents say?
Operation Moonshot is the name of the UK government’s newly proposed covid-19 mass testing scheme. The plan, revealed by The BMJ,1 involves an expansion of testing from the current hundreds of thousands of tests each day to 10 million a day by early 2021. But how does the government propose to do this?
How will testing increase between now and early 2021?
The documents show a proposed three stage rollout. They state that the UK will carry out between 200 000 to
800 000 tests a day between September and December 2020. This might break down to:
200 000 tests a day on people with symptoms,
100 000 a day on people without symptoms in local areas to suppress outbreaks,
250 000 a day on people without symptoms in the NHS and care homes, and
100 000 a day through national prevalence studies.
Where will people get tested?
The documents propose venues such as general practices and pharmacies, workplaces and schools, and community based local testing sites.Testing may also be carried out on site at events before people can enter.
Ja ja, ze willen van iedereen wat DNA afschrapen, ik laat me zowiezo niet testen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Operation Moonshot: What do the leaked documents say?
Operation Moonshot is the name of the UK government’s newly proposed covid-19 mass testing scheme. The plan, revealed by The BMJ,1 involves an expansion of testing from the current hundreds of thousands of tests each day to 10 million a day by early 2021. But how does the government propose to do this?
How will testing increase between now and early 2021?
The documents show a proposed three stage rollout. They state that the UK will carry out between 200 000 to
800 000 tests a day between September and December 2020. This might break down to:
200 000 tests a day on people with symptoms,
100 000 a day on people without symptoms in local areas to suppress outbreaks,
250 000 a day on people without symptoms in the NHS and care homes, and
100 000 a day through national prevalence studies.
Where will people get tested?
The documents propose venues such as general practices and pharmacies, workplaces and schools, and community based local testing sites.Testing may also be carried out on site at events before people can enter.
https://www.geenstijl.nl/(...)elbare-scholen/#morequote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Izzy73 het volgende:
De halve supermarkt loopt al vrijwillig met mondluier rond.
Mijn eerste gedachte is altijd stop aub met msm kijken pffquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Izzy73 het volgende:
Oude mensjes met zo'n lap heb ik wel medelijden mee maar de jongere generatie zijn een stel kneuzen bijelkaar. Hun angstige oogjes die boven hun vod uitsteken die een boze blik krijgen als je wat te dichtbij komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is altijd stop aub met msm kijken pff
Dat zie je wel in oost Azië ja. O neeeee!! Toch niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)elbare-scholen/#more
De nieuwe generatie zal straks niet anders gewend zijn. Als het eenmaal genormaliseerd is, dan blijven ze ermee rondlopen ook... Ongeacht of er een virus is of niet. Komt goed uit voor de ontvolking. Meer maskers is minder kans om iemand tegen te komen.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze dat jaren kunnen verplichten, eens moet toch de maat vol zijn bij de meerderheid? Veiligheid zonder vrijheid is zinloos.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De nieuwe generatie zal straks niet anders gewend zijn. Als het eenmaal genormaliseerd is, dan blijven ze ermee rondlopen ook... Ongeacht of er een virus is of niet. Komt goed uit voor de ontvolking. Meer maskers is minder kans om iemand tegen te komen.
Ja maar hoe maak je ze dat wijs?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie juist ook veel ouderen die lak hebben aan afstand houden. Meer dan de gemiddelde mens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oude mensjes met zo'n lap heb ik wel medelijden mee maar de jongere generatie zijn een stel kneuzen bijelkaar. Hun angstige oogjes die boven hun vod uitsteken die een boze blik krijgen als je wat te dichtbij komt.
Ja, die gaan over het algemeen toch wat sneller kapot dan jonge mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie juist ook veel ouderen die lak hebben aan afstand houden. Meer dan de gemiddelde mens.
Jaren kunnen verplichten. Wie de neuk heeft het daarover? Ja, jij. Maar verder?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze dat jaren kunnen verplichten, eens moet toch de maat vol zijn bij de meerderheid? Veiligheid zonder vrijheid is zinloos.
Ja klopt krijgen ze boze blikken van de angstluiertjes, dat ze als bejaarde überhaupt nog de straat op durven te gaan met een boog omheen lopen. In deze tijd is er weinig respect voor de oude mens. Liefste zou de overheid ze meteen opruimen want die lui kosten alleen maar en brengen verder niks op.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie juist ook veel ouderen die lak hebben aan afstand houden. Meer dan de gemiddelde mens.
Hè wat raar, ik lees hier continu dat niemand meer in de msm-leugens trapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Izzy73 het volgende:
Hoe denken jouw bejaarde familieleden erover?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja klopt krijgen ze boze blikken van de angstluiertjes, dat ze als bejaarde überhaupt nog de straat op durven te gaan met een boog omheen lopen. In deze tijd is er weinig respect voor de oude mens. Liefste zou de overheid ze meteen opruimen want die lui kosten alleen maar en brengen verder niks op.
Leer eerst eens lezen, was een reactie op de stelling van iemand anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaren kunnen verplichten. Wie de neuk heeft het daarover? Ja, jij. Maar verder?
Die hebben de eerste brieven van Rutte al gehad. Over 2 maanden moeten ze zich melden bij het 5G CORONA bejaarden extermination kamp.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe denken jouw bejaarde familieleden erover?
Het kamp dat door Clinton, Obama, Rutte en Beatrix gerund wordt, trouwens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hebben de eerste brieven van Rutte al gehad. Over 2 maanden moeten ze zich melden bij het 5G CORONA bejaarden extermination kamp.
Die zijn toch dood?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het kamp dat door Clinton, Obama, Rutte en Beatrix gerund wordt, trouwens.
Leer zelf lezen: jij bent toch echt diegene die begint over jarenlang verplichten. Heeft de 5G je kortetermijngeheugen aangetast?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leer eerst eens lezen, was een reactie op de stelling van iemand anders.
Jezus, jij denkt echt dat je de nieuwe Sarah Connor bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:43 schreef Summers het volgende:
[..]
De mens went snel aan barre omstandigheden. Ik vrees dat als we gewend zijn om zo'n ding te dragen dat we er niet snel vanaf komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze dat jaren kunnen verplichten, eens moet toch de maat vol zijn bij de meerderheid? Veiligheid zonder vrijheid is zinloos.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De mens went snel aan barre omstandigheden. Ik vrees dat als we gewend zijn om zo'n ding te dragen dat we er niet snel vanaf komen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zie je wel in oost Azië ja. O neeeee!! Toch niet.![]()
Of je mag er vanaf als je je hebt laten vaccineren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De mens went snel aan barre omstandigheden. Ik vrees dat als we gewend zijn om zo'n ding te dragen dat we er niet snel vanaf komen.
Inderdaad heel veel moeite om zo'n ding op te zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Izzy73 het volgende:
Godverdegodver. Nou die van mij mogen het zelf bepalen of ze dan naar school gaan of niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nou zowel Japan als Zuid-Korea als China waar die dingen veel gedragen worden hebben zeer grote bevolkingskrimp en de laagste geboortecijfers vd wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zie je wel in oost Azië ja. O neeeee!! Toch niet.![]()
Wanneer houdt het op dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaren kunnen verplichten. Wie de neuk heeft het daarover? Ja, jij. Maar verder?
Wat is het alternatief precies? Zo'n staatsidioot als jij die thuis gaat onderwijzen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Godverdegodver. Nou die van mij mogen het zelf bepalen of ze dan naar school gaan of niet.
Klaar nu.
Ja, maar is er een causaal verband tussen het dragen van mondkapjes en bevolkingskrimp? @Sponsje88 kan ons dat vast wel even vertellen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou zowel Japan als Zuid-Korea als China waar die dingen veel gedragen worden hebben zeer grote bevolkingskrimp en de laagste geboortecijfers vd wereld.
Ja ze doen maar joh.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die lui blijven je quoten al heb je het tegen een ander, iets wat ze maar niet kunnen laten een obsessief compulsieve stoornis ofwel een dwanghandeling.. must reply!!! En trollen natuurlijk dat is ook een psychische stoornis
Welke precies? Schimmige docus kijken op youtube?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja ze doen maar joh.
Ik heb gelukkig veel leukere hobby's.
Net zoals niet durven discussiëren dat is?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die lui blijven je quoten al heb je het tegen een ander, iets wat ze maar niet kunnen laten een obsessief compulsieve stoornis ofwel een dwanghandeling.. must reply!!! En trollen natuurlijk dat is ook een psychische stoornis
Nee hoor die tijd heb ik al lang achter de rug.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke precies? Schimmige docus kijken op youtube?
Gaan we op expeditie naar de Noordpool met een kapje om?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
De mens went snel aan barre omstandigheden.
Ik vind het best plausibel dat in een maatschappij waar oa door mondkapjes en social disticing etc maatregelen mensen minder snel de koffer in duiken ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar is er een causaal verband tussen het dragen van mondkapjes en bevolkingskrimp? @:Sponsje88 kan ons dat vast wel even vertellen.
Dat hangt van de omstandigheden af hè. Je ziet nu toch ook dat maatregelen worden ingevoerd en weer worden afgebouwd wanneer de situatie het toelaat. Je kan over de maatregelen en de gehanteerde criteria discussiëren, en dat gebeurt dan ook (terecht). Maar impliceren dat het dictatoriale neigingen van een totalitair regime zijn is nogal belachelijk.quote:
Dat komt niet alleen door Social distancing natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het best plausibel dat in een maatschappij waar oa door mondkapjes en social disticing etc maatregelen mensen minder snel de koffer in duiken ja.
Mensen wordt geleerd een ander mens als iets vies en gevaarlijks te zien. Dat heeft ongetwijfeld invloed op romantisch en seksueel gedrag. Dat zie je in Japan en Z-Korea heel duidelijk: groot gedeelte vd jeugd heeft helemaal geen seks meer.
Oja, dat komt vast door het sporadisch dragen van mondkapjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het best plausibel dat in een maatschappij waar oa door mondkapjes en social disticing etc maatregelen mensen minder snel de koffer in duiken ja.
Mensen wordt geleerd een ander mens als iets vies en gevaarlijks te zien. Dat heeft ongetwijfeld invloed op romantisch en seksueel gedrag. Dat zie je in Japan en Z-Korea heel duidelijk: groot gedeelte vd jeugd heeft helemaal geen seks meer.
Maar in vd Aziatische landen is het blijven hangen. En als je dit nu doet voor corona omdat het ervoor zou zorgen dat mensen niet doodgaan, dan moet je het toch ook doen voor de jaarlijkse influenza? Daar gaan ook duizenden mensen per jaar dood aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hangt van de omstandigheden af hè. Je ziet nu toch ook dat maatregelen worden ingevoerd en weer worden afgebouwd wanneer de situatie het toelaat. Je kan over de maatregelen en de gehanteerde criteria discussiëren, en dat gebeurt dan ook (terecht). Maar impliceren dat het dictatoriale neigingen van een totalitair regime zijn is nogal belachelijk.
Nou zit ik een beetje in dat wereldje, en dat is inderdaad de normale gang van zaken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Gaan we op expeditie naar de Noordpool met een kapje om?
Dat kan nu dus niet eens meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Elk lekker wijf in de kroeg pakte ik vroeger bij de kont. Dat heeft mij weinig windeieren gelegd.
Geconditioneerd om alles goed te praten en niet voor jezelf na te denken .quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oude mensjes met zo'n lap heb ik wel medelijden mee maar de jongere generatie zijn een stel kneuzen bijelkaar. Hun angstige oogjes die boven hun vod uitsteken die een boze blik krijgen als je wat te dichtbij komt.
Jawel, maar dan krijg ik thuis ruzie.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat kan nu dus niet eens meer.
Waar?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:35 schreef Izzy73 het volgende:
Verrek, het zit overal! Straks zeker ook bij de tandarts.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou zit ik een beetje in dat wereldje, en dat is inderdaad de normale gang van zaken.
Nope. Kroegen meestal dicht en dicht bij elkaar staan is WETTELIJK verbodenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijg ik thuis ruzie.
Niet veel anders dan normaal dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waar?
Gisteren in Den Haag nog vrijwel niemand. Hoop dat het zo blijft.
Lekker in een winkel lopen met allemaal zombies om je heen
Toen eigenlijk ook niet hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat kan nu dus niet eens meer.
Dat valt best mee. Ben je er ooit geweest? Als mensen ziek of verkouden zijn dragen ze een mondkapje om anderen te beschermen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maar in vd Aziatische landen is het blijven hangen.
Maar dat zorgt niet voor maatschappij-ontwrichtende toestanden. Net zoals dit coronavirus dat over een tijdje ook niet meer zal doen.quote:En als je dit nu doet voor corona omdat het ervoor zou zorgen dat mensen niet doodgaan, dan moet je het toch ook doen voor de jaarlijkse influenza? Daar gaan ook duizenden mensen per jaar dood aan.
Kroegen meestal dicht? Zwam niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nope. Kroegen meestal dicht
Je wordt hier in elk geval niet naar de goelag gestuurd. Dat scheelt toch wel een beetjequote:en dicht bij elkaar staan is WETTELIJK verboden![]()
Het is om te janken zo triest is het. De overheid die bepaalt met wie je lichamelijk contact hebt...
Zelfs de USSR maakte het niet zo gortig...
De Jumbo in Hilvarenbeek.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:40 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waar?
Gisteren in Den Haag nog vrijwel niemand. Hoop dat het zo blijft.
Lekker in een winkel lopen met allemaal zombies om je heen
Nou de mijnes zijn al lang dood. Aan kanker, hart- en vaatziekten, aan griep, aan ongelukken etcquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe denken jouw bejaarde familieleden erover?
Ja hoor, de 1 na de ander sluit nu omdat het niet rendabel is. Om over de nachtkroegen maar te zwijgen want alles om 22:00 dicht he.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kroegen meestal dicht? Zwam niet.
Nog niet nee.quote:Je wordt hier in elk geval niet naar de goelag gestuurd. Dat scheelt toch wel een beetje?
De enige reden dat dit voor maatschappij-ontwrichtende omstandigheden zorgt is omdat we zelf met maatregelen die maatschappij ontwrichten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maar dat zorgt niet voor maatschappij-ontwrichtende toestanden. Net zoals dit coronavirus dat over een tijdje ook niet meer zal doen.
Ja, de dans- en nachtgelegenheden. Dat is wat anders dan "alle kroegen dicht".quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja hoor, de 1 na de ander sluit nu omdat het niet rendabel is. Om over de nachtkroegen maar te zwijgen want alles om 22:00 dicht he.
[..]
Nog niet nee.
Alle kroegen moeten om 22:00 dicht hoor. Heb je onder een steen geleefd?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, de dans- en nachtgelegenheden. Dat is wat anders dan "alle kroegen dicht".
Als de situatie daarom vraagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De enige reden dat dit voor maatschappij-ontwrichtende omstandigheden zorgt is omdat we zelf met maatregelen die maatschappij ontwrichten.
In 2018 lagen de IC's vol, ziekenhuizen opnamestop en 10.000 doden door influenza. Niemand gaf ene neuk.
Dan zou je volgens jullie logica toch ook tegen influenza mondkapjes moeten dragen?
Mijn huisgenoot is manager van een kroeg in Amsterdam. Alsjeblieft, ga mij meer vertellen over de situatie in de horeca.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Alle kroegen moeten om 22:00 dicht hoor. Heb je onder een steen geleefd?
Dat is dus een ja. Je gaat dus voortaan ieder jaar met mondluier op lopen?quote:
Nou dan wat lulde je dan dom?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is manager van een kroeg in Amsterdam. Alsjeblieft, ga mij meer vertellen over de horeca!
Als dat nodig is. Hoe kom je erbij dat dat elk jaar nodig zal zijn? Doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat is dus een ja. Je gaat dus voortaan ieder jaar met mondluier op lopen?
quote:Dat is dus exact wat ik zei en voor waarschuwde.
Jij begintquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou dan wat lulde je dan dom?
Nou, ik weet het niet hoor, maar de meeste gaan niet om 16:00 in de kroeg zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij begint.
"KROEGEN MEESTAL DICHT!!!!"
Deze zelfkennisquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor,
Nee zeker niet in die kleine buurtkroegjes die het vaak van de weekenden moeten hebben en waar het juist na 22:00 pas druk en gezellig wordt. Die gaan op de fles.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, maar de meeste gaan niet om 16:00 in de kroeg zitten
Vroegah niet nee. Tegenwoordig welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, maar de meeste gaan niet om 16:00 in de kroeg zitten
Nee joh, van de mensen met "chronische dorst" zitten daar al op het moment dat de toko opengaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee zeker niet in die kleine buurtkroegjes die het vaak van de weekenden moeten hebben en waar het juist na 22:00 pas druk en gezellig wordt. Die gaan op de fles.
Het zijn veel grote woorden en weinig actie hier, is mijn ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
Yep. Er komt een moment dat niet meer luisteren naar staatsterreur gerechtvaardigd wordt.
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen nog in steden willen wonen. Ik ben al een tijdje weg uit de stad en zou nooit meer terug willen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop dat de stengere maatregelen kortstondig zijn. Mocht de crisis aanhouden, dan wordt dit proces nog eens versterkt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-de-rijken-a4014273
In veel gevallen is het leven in een directe buurgemeente beter. Ik ben gehecht aan de stad, al zou ik niet in Amsterdam of Rotterdam willen wonen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen nog in steden willen wonen. Ik ben al een tijdje weg uit de stad en zou nooit meer terug willen.
Ook de middelgrote steden vind ik niets meer. Heb zowel in de 'grote' stad zelf als in de randgemeenten daarvan gewoond maar nee dank je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In veel gevallen is het leven in een directe buurgemeente beter. Ik ben gehecht aan de stad, al zou ik niet in Amsterdam of Rotterdam willen wonen.
Denk je dat de maatregelen kortstondig zijn.... ?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:49 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoop dat de stengere maatregelen kortstondig zijn. Mocht de crisis aanhouden, dan wordt dit proces nog eens versterkt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-de-rijken-a4014273
Ik hoop dat ze kortstondig zijn. (Deels zijn het niet eens maatregelen, maar dringende adviezen.)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je dat de maatregelen kortstondig zijn.... ?!
Chinezen kopen toch halve straten op dankzij een deal van Blokhuis.
De Bradpitten en Lewis Hamiltons kunnen een pandje kopen in A*dam
Urban in Nederland is eerdaags een obsoleet concept.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen nog in steden willen wonen. Ik ben al een tijdje weg uit de stad en zou nooit meer terug willen.
quote:Voor Blue Tiger leg ik uit wat de rol van jaarlijks met 164 miljoen euro gesubsidieerde milieuclubs is, bij het groen wassen van de verdere be- en verbouwing van Nederland.
De UBO’s (Ultimate Beneficiary Owners) van de pensioenfonds-, private equity en vastgoedmaffia als Clemens Brenninkmeijer (Medevco, 7.1 miljard euro vastgoed) en de VNO-NCW (Cees Oudshoorn) willen de laatste restanten van het mooie traditionele Nederland verbouwen tot Intensieve Mensenhouderij. Dat noemen ze Tristate City.
Een stadstaat waar het platteland tot energieplantage is van de stad, en bouwgrond voor ‘duurzame’ dichtgeïsoleerde woonkazernes (‘Parijs-proof’) voor het belastingvee, de Human Resources van de onderneming die Nederland is, de Koninklijke Oligarchie BV. Zonder vrije uitloopruimte.
https://www.tristatecity.nl
https://interessantetijde(...)ieve-mensenhouderij/
We zitten nu al een haljaar in de shit. De regels gaan nooit meer weg en zal alleen maar strikter en strenger worden. Dat was al 'gezegd' op de dag dat het lockdown werg afgekondigd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kortstondig zijn. (Deels zijn het niet eens maatregelen, maar dringende adviezen.)
De speculatie en de crisis op de woningmarkt blijven toch wel aanhouden.
Noordpolderzijlquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ook de middelgrote steden vind ik niets meer. Heb zowel in de 'grote' stad zelf als in de randgemeenten daarvan gewoond maar nee dank je.
Dorpje / buiten bebouwde kom
Je mag wel naar een hoer maar je oma of schoonmoeder een knuffel geven is verboden.quote:Police in Scotland turned up at a 10-year-old girl’s birthday party after a neighbor snitched on her family for not following coronavirus social distancing rules.
Yes, really.
Mum Leanne Macdonald said she deliberately spaced out visits by relatives so as not to violate Scotland’s strict COVID-19 regulations.
But this didn’t stop her neighbor from snitching on her and two uniformed police officers entering the home to warn her she was now on “alert” and would be charged and fined if she broke the rules again.
“I could not believe it. They came to the door and told me I had been reported for having people in my house,” she told the Daily Record.
“So the police can come in my house, but my family can’t?” asked Macdonald.
She apologized for the infraction, pleading that her relatives “were not all inside and they weren’t all here at the same time and we all kept a social distance.”
https://summit.news/2020/(...)rs-snitch-on-family/
Zijn het geen pedo's deze keer?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je mag wel naar een hoer maar je oma of schoonmoeder een knuffel geven is verboden.
De corona-maatregelingen zijn echt volstrekte waanzin. Een misdaad naar de mensheid en waardigheid.
Uiteraard mogen de nazi-agenten wel de anderhalve-meter meter schenden.
Doe eens onderzoekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn het geen pedo's deze keer?
Jullie geloven alles inclusief de holocaust.quote:
Tenminste niet in baby-etende shapeshifters.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jullie geloven alles inclusief de holocaust.![]()
Niet alleen shapeshifters hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Tenminste niet in baby-etende shapeshifters.
IEDEREEN AAN DE CORRUPTE TOP VREET ZUIGELINGEN ALSOF HET PEPERNOTEN WAREN!!!!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet alleen shapeshifters hoor.
Doe dat dan..ik zeg het al jaren hier..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Ai, heb je een uitvaartverzekering?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:55 schreef theguyver het volgende:
Even een vraagje aan Lambiekje.
Na hoe vaak met mondkapje rondlopen word het schadelijk voor mijn gezondheid?
Ik zat gisteren namelijk +- 2 uur in de bus ...
Wat valt er aan de holocaust niet te geloven dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jullie geloven alles inclusief de holocaust.![]()
Covid verspreidt zich dus vrij matig als mensen afstand houden en influenza heeft dat afstand houden nog minder zin...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.thesun.co.uk/(...)coronavirus-14-week/
Waarom juich je? Tis niet grappig dat er zoveel doden vallen aan griep.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Lambiekje wil het liefst dat iedereen een gewelddadige dood sterft, behalve z'n kat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom juich je? Tis niet grappig dat er zoveel doden vallen aan griep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden zij Corona hebben?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:36 schreef ludovico het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden zij Corona hebben?![]()
fake!quote:
Hebben jullie geen adds van Fok "random pics van de dag" en "vrijmibabes"quote:
Ik snap echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hebben jullie geen adds van Fok "random pics van de dag" en "vrijmibabes"
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:36 schreef ludovico het volgende:
Coronass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden zij Corona hebben?The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Oh, interessant.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je het over hebt.
Ik ga dit bekijken maar okay, deze knul is overwegend sowieso heel vervelend.quote:
Daar gaat hij geen antwoord op geven want dan kan hij wieberen van FOK!. Snap sowieso niet wat hij hier nog doet maar okequote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat valt er aan de holocaust niet te geloven dan?
8.5 duizend griepdoden.... "Dat klopt niet want OVERSTERFTE was 2900" 2:46...quote:
The Problem of Trying to Determine Sars-Cov-2 Using the PCR Test (Full version)quote:Op woensdag 30 september 2020 20:31 schreef mir1986 het volgende:
Blijkbaar mag ik niet meer posten in het Covid topic. Ik had een bericht van Wybren van Haga gepost over de PCR-test dat 90% van de uitslagen niet betrouwbaar is. Maar nee, de propaganda moet ook hier op Fok door sijpelen.
Volgens jou bestaan virussen niet maar vervolgens kom je wel met een grafiek waarin staat dat in England en Wales het griepvirus meer doden heeft veroorzaakt dan het coronavirus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:14 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat kan je die mensen toch niet kwalijk nemen? Niet iedereen is zo intelligent als jou en niet iedereen hangt in BNW rond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 01:49 schreef PSVCL het volgende:
mensen die vrijwillig mondkapjes dragen neem ik niet meer serieus vanaf vandaag ..ik zie en hoor je niet![]()
Wat een mongooltjes
1.5m afstand, 1 loop richting, handen ontsmetten, mondkapje, lijnen op de vloer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:10 schreef BroesWillems het volgende:
Was net snel even bij de Ikea, daar word dringend verzocht een mondkapje te dragen. Ze worden zelfs gratis uitgedeeld. Staat er daar weer iemand heibel te maken bij de ingang. Echt, kansloos, óf doe een mondkapje op, óf bestel online (of helemaal niet).
Ik hoefde alleen bij het magazijn te zijn, 1 lack plankje nodig. Dan doe ik snel even een mondkapje op, omdat ze dat graag willen. Wil je dat niet, moet je niet zeiken en lekker online bestellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:25 schreef BertV het volgende:
[..]
1.5m afstand, 1 loop richting, handen ontsmetten, mondkapje, lijnen op de vloer.
Wellicht moet de Ikea gewoon dicht als je hierin meegaat.
Of wil JIJ het Bjorn tafeltje zo graag IRL zien dat je dit enorme risico wil nemen?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:25 schreef BertV het volgende:
[..]
1.5m afstand, 1 loop richting, handen ontsmetten, mondkapje, lijnen op de vloer.
Wellicht moet de Ikea gewoon dicht als je hierin meegaat.
Of wil JIJ het Bjorn tafeltje zo graag IRL zien dat je dit enorme risico wil nemen?
Die insteek is nu wel grijsgedraaid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]WAT ERRUG DAT ZE DAT VRAGUH AAN KLANTE
Geloof jij in asymptomaire besmettingen van risicogroepen op 1.5 meter afstand in publieke ruimtes via een student dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar dat kan je die mensen toch niet kwalijk nemen? Niet iedereen is zo intelligent als jou en niet iedereen hangt in BNW rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |