Hou nu op hoor met bagatelliseren.. je reed met drank reed schade en ergste is Je ziet t niet eens je bent zelf zielig je waant in zelfmedelijden............ kappen hierover aubquote:Op woensdag 30 september 2020 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja en dat spijt me he echt waar. Maar de situatie wordt hier beetje overschat. Het was 200m met 4km/h ongeveer om ff iets dat ding te verplaatsen en er was geen mens op straat. Laat staan kinderen enzo
Even famke op schoot genomen zekerquote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees net dat Diederik Gommers Famke Louise op bezoek heeft gehad. Die ouwe geilbok!
Heb al is verteld maar omdat er was geen parkeerplek toen. Dus heel kut geparkeerd. Zeg maar in de weg ook. Een straat verder. Dus ok toen die er wel was dacht nou laat ik hem daar nu wel zetten. En was heel krap voor een grote bus. Krasje gemaakt. Drama buurman Politie bellen. Ok kree jaartje rijbewijs kwijt.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en als dat goed was gegaan waarom zou je het dan niet overdag doen met 50km/u?
Als het de vorige keer goed ging kan dat nu ook wel
Hey 💋quote:
Hij zal vast geen anderhalve meter afstand hebben gehouden nee.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even famke op schoot genomen zeker
Hij heeft schade gemaakt terwijl hij met drank op achter het stuur zat. nu klaar ermee.quote:
Oh is hij hier ook al bezig met dat gejank?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou nu op hoor met bagatelliseren.. je reed met drank reed schade en ergste is Je ziet t niet eens je bent zelf zielig je waant in zelfmedelijden............ kappen hierover aub
kree vindt dat wanneer je een kalashnikov leeg schiet in een straat de slachtoffers daar maar niet hadden moeten lopen en dat het terecht is dat die slachtoffers dan zijn onderhoud betalen.quote:
Dat doe ik helemaal; niet. Jullie het overdrijven wel iigquote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou nu op hoor met bagatelliseren.. je reed met drank reed schade en ergste is Je ziet t niet eens je bent zelf zielig je waant in zelfmedelijden............ kappen hierover aub
En de donald duck in de TT vanwege donateurschap bij de dierenbescherming of niet?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft schade gemaakt terwijl hij met drank op achter het stuur zat. nu klaar ermee.
Als je er zo over denkt verdien je de boete voor drankrijden dubbel en dwars.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
Heb al is verteld maar omdat er was geen parkeerplek toen. Dus heel kut geparkeerd. Zeg maar in de weg ook. Een straat verder. Dus ok toen die er wel was dacht nou laat ik hem daar nu wel zetten. En was heel krap voor een grote bus. Krasje gemaakt. Drama buurman Politie bellen. Ok kree jaartje rijbewijs kwijt.
Dat is dus wat het nu is.
Andere optie was geweest gewoon schadeformulier afhandelen en klaar.
|tuurlijk ben ik daar dan pissed over. Tis niet dat ik iemand aanreed ofzo. Maargoed let wel zeg dat ik dus fout was he. Maar ok conclusie is wel nu dat ik gewoon lekker een uitkering krijg en daar ook de boete van ga betalen met rest geld wat ik nog had.
Dus dat.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Rob het volgende:
[..]
kree vindt dat wanneer je een kalashnikov leeg schiet in een straat de slachtoffers daar maar niet hadden moeten lopen en dat het terecht is dat die slachtoffers dan zijn onderhoud betalen.
alles goed?quote:
nee de optie was dat je gewoon je bus liet staan.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
Heb al is verteld maar omdat er was geen parkeerplek toen. Dus heel kut geparkeerd. Zeg maar in de weg ook. Een straat verder. Dus ok toen die er wel was dacht nou laat ik hem daar nu wel zetten. En was heel krap voor een grote bus. Krasje gemaakt. Drama buurman Politie bellen. Ok kree jaartje rijbewijs kwijt.
Dat is dus wat het nu is.
Andere optie was geweest gewoon schadeformulier afhandelen en klaar.
|tuurlijk ben ik daar dan pissed over. Tis niet dat ik iemand aanreed ofzo. Maargoed let wel zeg dat ik dus fout was he. Maar ok conclusie is wel nu dat ik gewoon lekker een uitkering krijg en daar ook de boete van ga betalen met rest geld wat ik nog had.
even lekker voelenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zal vast geen anderhalve meter afstand hebben gehouden nee.
elke dagquote:Op woensdag 30 september 2020 21:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh is hij hier ook al bezig met dat gejank?
oke dus jij bent ook een oude garde?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Carmaniac. Maar dat is al even geleden.
Die #1 maar eens proberen, misschien is die echt wel heel goedquote:Op woensdag 30 september 2020 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.besteproduct.(...)upermarkt_rookworst_
Wat vind jij hier nou van?
Dus ditquote:
als dat zo is, ga je dan je naam veranderen?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die #1 maar eens proberen, misschien is die echt wel heel goed
Iedereen geilt een beetje op Helenequote:Op woensdag 30 september 2020 21:49 schreef aloa het volgende:
Gisteren keken er meer mensen naar de voorbeschouwing van Hélène, Wim en Johan, dan dat er naar de wedstrijd Dynamo Kiev - AA Gent keken: een uniek moment in de tv-geschiedenis!
jij altijd.quote:
Phoenyx🥳🥳🥳🥳🥳quote:Op woensdag 30 september 2020 21:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
En de donald duck in de TT vanwege donateurschap bij de dierenbescherming of niet?
Ik betaal die boete wel. Maar jullie schatten de gevaarsetting wel echt ff heel verkeerd in. Want was er niet zo.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je er zo over denkt verdien je de boete voor drankrijden dubbel en dwars.
Snap ikquote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Iedereen geilt een beetje op Helene
Ik doe mee.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die #1 maar eens proberen, misschien is die echt wel heel goed
IK WIL WEL MEEDOEN!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:52 schreef Maanvis het volgende:
WIL JE NIET MEEDOEN DAN KAN JE DAT DOORGEVEN TOT 0:00 TOCH? @:devzero
Vriend ga je mee doen vanaf morgen?💋💋💋quote:
Neequote:Op woensdag 30 september 2020 21:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
als dat zo is, ga je dan je naam veranderen?
Verdomme zeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik betaal die boete wel. Maar jullie schatten de gevaarsetting wel echt ff heel verkeerd in. Want was er niet zo.
Ik heb geen moeite om toe te geven dat ik fout was hoor en er een bon voor moet krijgen. Maar het is best wel erg veel straf voor wat het was.
Of tenminste ben nog onschuldig want niet veroordeeld. Oja dat duurt ook al bijna 6 maand nu door corona. Alsof dat allemaal maar kan. Ben nog onschuldig nog dus nu.
Nee dat is niet waar kree. Je bent nu al schuldig of onschuldig aan iets. Er gaat alleen nog bepaald worden of je wettelijk gezien schuldig bent. Als ik iemand een blauw oog sla dan ben ik daaraan schuldig, ook al zou de rechter nog zeggen dat ik onschuldig ben. Dan ben ik onschuldig voor de wet, maar dat betekent niet dat ik echt onschuldig ben.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik betaal die boete wel. Maar jullie schatten de gevaarsetting wel echt ff heel verkeerd in. Want was er niet zo.
Ik heb geen moeite om toe te geven dat ik fout was hoor en er een bon voor moet krijgen. Maar het is best wel erg veel straf voor wat het was.
Of tenminste ben nog onschuldig want niet veroordeeld. Oja dat duurt ook al bijna 6 maand nu door corona. Alsof dat allemaal maar kan. Ben nog onschuldig nog dus nu.
Even goed de bolkknop testen voordat die live gaat om 00.00 natuurlijkquote:
Ja met mate 💋💋💋quote:Op woensdag 30 september 2020 21:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vriend ga je mee doen vanaf morgen?💋💋💋
Ja hoor, alleen 3 snipverkouden meiden hier.. vooral de kleinste is een beetje zielig..quote:Op woensdag 30 september 2020 21:48 schreef dud0r het volgende:
a
[..]
alles goed?
[..]
nee de optie was dat je gewoon je bus liet staan.
[..]
even lekker voelen
[..]
elke dag
goedzo vorige keer was het een jankfestijn weer omdat sommigen niet mee wilden doen maar ze gaven het te laat doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |