Ik ben zelf door de Russen ingehuurd.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar mag ik van Jaap niets over zeggen.
Ik weet niet of het bedoeld is als compliment, maar zo ga ik deze gewoon opvatten.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En daar slaag je glorieus in.
Hoop ik ook, tegen beter weten in.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:05 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dank je wel, hopelijk gaan steeds meer mensen inzien dat de maatregelen buiten proportie zijn.
Ik werk voor de FBI.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zelf door de Russen ingehuurd.
Betaald in russische vaccins, zeker?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zelf door de Russen ingehuurd.
Ik zou het wel fijn vinden als iedereen het virus als gezamelijke vijand zou kiezen, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoop ik ook, tegen beter weten in.
Mensen zijn niet zo van wegen en afwegen. Beter de kudde(leiders) volgen want dan is het altijd goed.
Als het fout gaat maakt het niet ( veel, meer) uit en als het goed gaat is er een goede beslissing gemaakt.
Zelfs onze onafhanklijke instituten zijn inmiddels gepolitiseerd.
Dat mag ik van Soros niet zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel krijg jij betaald per post dan?
De problemen die er nu nog niet zijn wil je zeggen? KLM, BAM, Transavia, Tui, etc..quote:Op woensdag 30 september 2020 22:12 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat je juist met maatregelen op termijn de problemen die jij benoemt gaat voorkomen?
Waarom opeens een bouwbedrijf tussen al die reismaatschappijen?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De problemen die er nu nog niet zijn wil je zeggen? KLM, BAM, Transavia, Tui, etc..
Iemand moet die landingsbanen die niet gebruikt worden aanleggen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom opeens een bouwbedrijf tussen al die reismaatschappijen?
Je kunt vliegen hoor. Maar wel met een mondkapjequote:Op woensdag 30 september 2020 22:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De problemen die er nu nog niet zijn wil je zeggen? KLM, BAM, Transavia, Tui, etc..
Het verschilt per land Duitsland gaat uit van 0,3 en Engeland gaat uit van 0,4 wat ik zo zag voorbij komen.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is geen 0.2%. Ik weet niet waar je dat getal vandaan haalt maar dat is bepaald geen erkende conclusie.
...en een vliegtuig.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:17 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Je kunt vliegen hoor. Maar wel met een mondkapje
Had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom opeens een bouwbedrijf tussen al die reismaatschappijen?
Het verbaasd me eigenlijk dat daar draagvlak voor is.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:56 schreef Confetti het volgende:
Israel gaat nu voor de totalen krieg-route
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-kan-een-jaar-duren
Netanyahu vindt 1 kilometer van je huis wel erg extreem. Dat moet naar 200 meter![]()
. En wij maar klagen.
Een jaar lang in lockdown, als in, een jaar lang max 200 meter van je huis af? Als dat geen rellen worden..quote:Op woensdag 30 september 2020 22:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het verbaasd me eigenlijk dat daar draagvlak voor is.
Weten die Israėliers ook eens hoe het is om Palestijn te zijn hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een jaar lang in lockdown, als in, een jaar lang max 200 meter van je huis af? Als dat geen rellen worden..
Ik hoor nog steeds niet hoe jij denkt dat we het dan wel moeten aanpakken.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef mir1986 het volgende:
Omdat BAM dus ook 1000 mensen gaat ontslaan? Daarom misschien? Eerste bouwbedrijven die reorganisaties gaan aankondigen. We zijn straks het virus kwijt, maar dan hebben we nieuwe problemen, namelijk alle werklozen.
een jaar lang je familie niet in het echt mogen zien. Die premier is de weg kwijt, wat een gek.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een jaar lang in lockdown, als in, een jaar lang max 200 meter van je huis af? Als dat geen rellen worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |