jawel.. maar om daar nou iemand meteen op te filerenquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:41 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
juist een extra reden om dat te controleren als je je profiel tekst op je mobiel intikt
ligt ook wel een beetje aan de rest van het profiel misschienquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
jawel.. maar om daar nou iemand meteen op te fileren
beetje overdreven.
Ik had ook weken geen likes meer op Tinder. Nu overgestapt op Hinge, ook nog geen succes maar het concept is wel leuker omdat je individuele teksten en foto's kan 'liken' en een berichtje daaraan kan koppelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef magrec het volgende:
Ligt het aan mij of ligt Tinder helemaal op zijn gat sinds de nieuwe corona maatregelen?
Ik heb sinds die nieuwe maatregelingen nog verschillende matches en likes erbij gekregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef magrec het volgende:
Ligt het aan mij of ligt Tinder helemaal op zijn gat sinds de nieuwe corona maatregelen?
Ligt inderdaad stil. Het verdienmodel is ook dat je gaat betalen. Dan ga je matches mee krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef magrec het volgende:
Hinge is een app of een site? Of allebei?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:32 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Ik had ook weken geen likes meer op Tinder. Nu overgestapt op Hinge, ook nog geen succes maar het concept is wel leuker omdat je individuele teksten en foto's kan 'liken' en een berichtje daaraan kan koppelen.
Aja, ik heb wel Tinder Platinum dus misschien dat ik daarom nog gewoon matches krijg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ligt inderdaad stil. Het verdienmodel is ook dat je gaat betalen. Dan ga je matches mee krijgen.
Dus investeer in Boosts ed.
Als vrouw krijg je toch super snel matches?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ligt inderdaad stil. Het verdienmodel is ook dat je gaat betalen. Dan ga je matches mee krijgen.
Dus investeer in Boosts ed.
Sorry, hoor, maar zeg ik ergens dat ik haar gefileerd heb?? Ik zeg enkel en alleen dat het een afknapper is. Mag dat? Mensen vinden roken een afknapper, of een kind, of dat zij of hij roze als favoriete kleur heeft, weet ik veel. Ik knap af op dit soort dingen... goed. en door.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
jawel.. maar om daar nou iemand meteen op te fileren
beetje overdreven.
Mits je lekker bentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als vrouw krijg je toch super snel matches?
Matches of likes , kom je op een dag >99 mannen tegen op Tinder die je naar rechts swiped....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Op dag 1 meer dan 99 matches maar dat is normaal denk ik.
Ja dacht ik alquote:
Heb meer likes, matches en dates sinds die tijd. Het wordt herfst, de dagen worden donkerder, mensen willen niet alleen zijn als de nieuwe lockdown komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef magrec het volgende:
Tis ook nog heerlijk terrasjesweerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heb meer likes, matches en dates sinds die tijd. Het wordt herfst, de dagen worden donkerder, mensen willen niet alleen zijn als de nieuwe lockdown komt.
Of het is gewoon toeval door het heilige algoritme, dat kan natuurlijk ook.
Had er wel eentje die alweer begon over alleen terrasjes pakken op 1,5m afstand en verder sowieso niks, daar heb ik maar vriendelijk voor bedankt. Gelukkig zijn de meesten nog wel normaal.
Aha dat verklaart......en veel dateplezier toegewenst dan maarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:23 schreef Vasilevski het volgende:
Haha dit was een tijdje geleden, in de laatste dagen met lekker weer.
Heb later nog wel onder de terrasverwarmer gezeten met een Duitse dame die überhaupt niet in corona gelooft, maar die begon na date 1 met "druk, stress, geen tijd voor dating" wat de beleefde versie is van "vergeet het maar" . En zelfs als het hem ging worden komen we niet meer zo makkelijk over de grens.
Gelukkig nu dichter bij huis wel weer gezelligheid troef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |