Ik kijk je aan. Maar ben wat verlegen eerste uur. Meestal vinden ze dat juist lief.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
Ik zeg niet dat 'verlegen' niet leuk kan zijn, alleen gedraag je je hier totaal anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kijk je aan. Maar ben wat verlegen eerste uur. Meestal vinden ze dat juist lief.
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 'verlegen' niet leuk kan zijn, alleen gedraag je je hier totaal anders.
Als een kutwijfquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.
Dominanter dan je bent, vermoed ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe gedraag ik mij hier, poepie? Tell me.
Ik kan heel onderdanig zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:48 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dominanter dan je bent, vermoed ik.
Awh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:51 schreef Faxie het volgende:
Heel de dag in Rotterdam getinderd, 1 like
Zo bijzonder is dat niet. Genoeg mannen tegengekomen die zo zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel bijzonder als iemand online groot spreekt en vervolgens je in het echt niet in de ogen durft te kijken.
Tinder staat vol met mannen die je vanalles naar je hoofd slingeren wat ze face to face op straat nooit gedurfd zouden hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet. Genoeg mannen tegengekomen die zo zijn.
Daarom juist...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zegt degene die al jarenlang op tinder hangt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daarom juist...
Daar zijn nog meer keyboard heldinnen..Maghrebijnse is getrouwd met Montelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is echt raar. Het heeft mijn beeld van mannen negatiever gemaakt. De goorheid op tinder isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tinder staat vol met mannen die je vanalles naar je hoofd slingeren wat ze face to face op straat nooit gedurfd zouden hebben.
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*ttenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Is echt raar. Het heeft mijn beeld van mannen negatiever gemaakt. De goorheid op tinder is
Je bent dan ook alleen een slet als je anderen neuktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*tten.
Ondertussen slut-shamen volgens mij veel van diezelfde mannen bepaalde vrouwen.
Slutshaming is een trieste bedoeling. Misschien minder omgaan met mannen die een harde krijgen van hun elite status of street cred. Of onzekere mannetjes waarvan de vriendin praktisch maagd moet zijn omdat ze anders jaloers worden op haar ervaring.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Haha, klopt. Vraag mij nu soms af of alle mannen IRL ook zo makkelijk zijn. De sl*tten.
Ondertussen slut-shamen volgens mij veel van diezelfde mannen bepaalde vrouwen.
Klopt, word meestal alleen gezegd na een “afwijzing”. Al weet ik natuurlijk niet wat een scharrel achter mijn rug om aan zijn vriendjes verteld. Maar goed dat doet er ook niet echt toe, ik vertel ook wel is iets aan een vriendin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent dan ook alleen een slet als je anderen neukt![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, wordt meestal alleen gezegd na een “afwijzing”. Al weet ik natuurlijk niet wat een scharrel achter mijn rug om aan zijn vriendjes verteldt. Maar goed dat doet er ook niet echt toe, ik vertel ook wel is iets aan een vriendin.
Ja precies, en vervolgens zeuren dat hun vriendin niet van seks houdt en niet vaak genoeg wil, “gek hé” denk ik dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Slutshaming is een trieste bedoeling. Misschien minder omgaan met mannen die een harde krijgen van hun elite status of street cred. Of onzekere mannetjes waarvan de vriendin praktisch maagd moet zijn omdat ze anders jaloers worden op haar ervaring.
Sorry hahahaha. Hardnekkige fout voor mij schijnbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |