Je ging naar Spanje toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Overleef t wel
Hopelijk volgende loshaven er af
Werk je dan volgende keer weer met andere mensen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Al geprobeerdheeft geen effect gehad.
Ik zing t wel uit die laatste 3.5 weekis mn energie niet waard..
Doet goed somsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:49 schreef FranticDJ het volgende:
Maa
[..]
Mwa ik moet even ventileren en dan ben ik t kwijt
Ben je klaar met dtsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij @:paul dit topic ook om de 10 minuten dicht gaat gooien, zit ik hier wel goed
Zoals t er naar uit ziet komt er geen volgende keer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Werk je dan volgende keer weer met andere mensen?
Neuh, maar speel het toch al een stuk minder. Maar misschien wordt het wel weer leuk deze maandquote:
Je gaat het nog missen hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoals t er naar uit ziet komt er geen volgende keer.
Maar afgelopen jaar met een vaste ploeg gewerkt ja.
Ik hoop het. Je zou wel een gemis zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh, maar speel het toch al een stuk minder. Maar misschien wordt het wel weer leuk deze maand
Je wil iets anders gaan doen of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoals t er naar uit ziet komt er geen volgende keer.
Maar afgelopen jaar met een vaste ploeg gewerkt ja.
Heb ander werkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:53 schreef engine het volgende:
[..]
Je wil iets anders gaan doen of begrijp ik dat verkeerd?
Nooitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als je kantoorbaan zegt ga ik keihard lachen
Tering lang nog man op zo'n schipquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We mogen de 11e pas de territoriale wateren binnen.. dan hopelijk de 15e of 16e weg.
Nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |