quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kom je instoppen als je zo doorgaat.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De werk instelling van sommige lieden
Aahh ik snap. Matig hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:38 schreef FranticDJ het volgende:
Te bedonderd om 20 minuten langer door te gaan na 17u. Waardoor we dus vandaag weer 4u verliezen..
Ja zo werkt dat dus nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
En dan
[..]
wel verwachten dat een ander springt als zij knippen..
Pcies.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies.
Maar goed. Ga ze wel voor elk wissewasje bellen midden in de nacht. Als je t wil kan je t krijgen
Nog 3,5 weekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]en gezellig dat het was aan boord
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies.
Maar goed. Ga ze wel voor elk wissewasje bellen midden in de nacht. Als je t wil kan je t krijgen
Is lang als je er de pest in hebtquote:
Soms is je bek houden geen optie hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Keer een goed gesprek over hebben een optie?
Ik zie dit soort dingen bij mij op het werk ook wel. En dan reageert de ander daar weer op....gaat van kwaad tot erger
Al geprobeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Keer een goed gesprek over hebben een optie?
Ik zie dit soort dingen bij mij op het werk ook wel. En dan reageert de ander daar weer op....gaat van kwaad tot erger
Lekker elkaar de huid volscheldenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Soms is je bek houden geen optie haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |