quote:Op woensdag 30 september 2020 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Parga is meer Nederlanders dan Grieken, verder nog niet echt toeristen gezien, Maar Grieken moeten toch zelf ook wel eens reizen denk ik dan.
Slapen mopje.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 30 september 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
dus boottripjes zijn weer onmogelijk @:friemelaar ?
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Toch voor de zekerheid maar extra mondkapje gekocht.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het toch komende tijd onderdeel wordt van het normaal moet ik ook maar meer van die uitwasbare dingen hebben. Hebben er nu hier 1 per persoon en da's wat weinigSame shit, different day
SC hopper present
heb nog niet gehoord dat er alweer grenzen fysiek afgesloten zouden zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Ik ga 't in elk geval wel gewoon proberen vrijdag![]()
Als er niemand iets zegt ........
Wel k*t dat ik zaterdag een bestuursvergadering heb in de haven, zet ik m'n mondkapje wel op
quote:Op woensdag 30 september 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nog niet gehoord dat er alweer grenzen fysiek afgesloten zouden zijn
Ja ik heb er ook 1 maar ik dacht 1 extra voor zekerheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice
Als het toch komende tijd onderdeel wordt van het normaal moet ik ook maar meer van die uitwasbare dingen hebben. Hebben er nu hier 1 per persoon en da's wat weinig
truste kerelquote:Op woensdag 30 september 2020 23:08 schreef friemelaar het volgende:
We zien het morgen dan wel weer
+
=
+
waar heb je deze besteld?quote:Op woensdag 30 september 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook 1 maar ik dacht 1 extra voor zekerheid kan geen kwaad.Vooral met het oog op een eventuele verplichting.
Wou eigenlijk een paar steden in Nederland gaan bezoeken maar ook niet echt zin zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:07 schreef mschol het volgende:
ik had even naar duitsland of belgie gewild.. maar niet doen voor de zekerheid
ik ga vrijdag iig een stedentripje doen, ik wil toch echt even verder weg dan m'n woonplaats, even gedachten echt elders hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Wou eigenlijk een paar steden in Nederland gaan bezoeken maar ook niet echt zin zo.
Goedemorgenquote:
Welke stad gaat het worden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vrijdag iig een stedentripje doen, ik wil toch echt even verder weg dan m'n woonplaats, even gedachten echt elders hebben.
hooguit 1 nachtje overnachten maar meer wordt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |