In de huidige tijden komt daar niets meer van terecht. Veel plezier met thuiswerken.quote:veel aandacht voor de medewerkers d.m.v. uitjes/borrels, open, creatieve kantoorruimte en noem zo maar op.
Dat sowieso. Leuk nooit je collega's zien maar alleen via Zoom.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In de huidige tijden komt daar niets meer van terecht. Veel plezier met thuiswerken.
Hopelijk sterft de kantoortuin inderdaad ook een stille dood mocht na corona weer overgegaan worden tot enkele dagen per week werken op kantoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Een 'open, creatieve kantoorruimte', dat is toch gewoon zo'n kantoortuin waar iedereen de godganse dag door elkaar heen loopt te blèren (behalve dan even nu het gros thuis werkt) en je geen kut voor elkaar krijgt daardoor?
Verloop in Eindhoven valt wel mee, maar dat niveau daar is niet zo hoog dat die mensen ook niet snel een andere job vinden.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:13 schreef MaximumRush het volgende:
Coolblue ken ik meerdere mensen die daar werken. Ze staan erom bekend zwaar onder te betalen met een mentaliteit van je moet blij zijn dat je voor ons mag werken.
Zeer hoog verloop ook.
hahaha, ja dat zo ongeveer inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Een 'open, creatieve kantoorruimte', dat is toch gewoon zo'n kantoortuin waar iedereen de godganse dag door elkaar heen loopt te blèren (behalve dan even nu het gros thuis werkt) en je geen kut voor elkaar krijgt daardoor?
En toch wilde je daar werken...quote:Op woensdag 30 september 2020 17:14 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ooit bij Bol gesolliciteerd in Nieuwegein destijds, en werd toen afgewezen met een of andere BS reden. Redelijk klein kantoor allemaal van die gesjeesde studentikoze types
Inmiddels wel een flink kantoor in Utrecht Papendorp geloof ik!quote:Op woensdag 30 september 2020 17:14 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb ooit bij Bol gesolliciteerd in Nieuwegein destijds, en werd toen afgewezen met een of andere BS reden. Redelijk klein kantoor allemaal van die gesjeesde studentikoze types
quote:Op woensdag 30 september 2020 18:13 schreef MaximumRush het volgende:
Coolblue ken ik meerdere mensen die daar werken. Ze staan erom bekend zwaar onder te betalen met een mentaliteit van je moet blij zijn dat je voor ons mag werken.
Zeer hoog verloop ook.
Zwaar onderbetaald ja?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:13 schreef MaximumRush het volgende:
Zeer hoog verloop ook.
Ja, zoiets kan je wel verwachten.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:07 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
[..]
Zwaar onderbetaald ja?
Daarom is het ook zo irritant dat ze geen salarisindicatie geven, dat doet Bol wel.
Je gaat toch een beetje uit van 2800 voor een WO startersfunctie en 3500-5000 voor een functie met 3-5 jaar werkervaring.
Ja precies, daarom ben ik ook zo benieuwd of er ervaringen zijn bij deze bedrijven.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind die vacatures van bol.com aardig, zal bij die ander nog erger zijn.
Je kunt de sfeer in een bedrijf niet afleiden zonder er geweest te zijn, he...quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En toch wilde je daar werken...
Puur op basis van gevoel: dat kun je wel vergeten, bij allebei. Het blijven retailers. En die betalen doorgaans ondermaats. En géén salarisindicatie is zo mogelijk nog verrotter dan "marktconform" - want dat is doorgaans onzin; ze betalen niet meer dan nodig is om iemand binnen te halen (lees: iemand die niet weet wat 'ie waard is).quote:Op woensdag 30 september 2020 22:07 schreef Noisecontrollers het volgende:
Daarom is het ook zo irritant dat ze geen salarisindicatie geven, dat doet Bol wel.
Je gaat toch een beetje uit van 2800 voor een WO startersfunctie en 3500-5000 voor een functie met 3-5 jaar werkervaring.
Je kunt daar ook gewoon even naar binnen lopen en een hapje eten halen bij de AHtoGo. En een kop koffie.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
Inmiddels wel een flink kantoor in Utrecht Papendorp geloof ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |