Wat een dom stigmatiserend geklets. Alsof je fulltime (thuis)werken redelijkerwijs kunt combineren met fulltime onderwijs overdag. En dan heb ik het niet over 's ochtends zoon of dochterlief op de laptop zetten maar actief thuis onderwijzen.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, dat heb JIJ dus niet als je geen kinderen hebt. Waar maak je je druk om dan?
Mooi dat je kennissen hun eigen kinderen juist leren kennen. Weten ze wat ze afleveren op die scholen.
Tsja.. versoepelingen sowieso niet. En mochten de cijfertjes dalen na deze 3 weken dan denk ik dat we gewoon met dezelfde maatregelen verder blijven gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef FalloutVATS het volgende:
Wat denken jullie wat er gaat gebeuren na deze 3 weken?
Hoor in mijn omgeving al vaak dat ze denken dat na deze 3 weken het wel weer versoepeld gaat worden. Ik denk dat echt niet hoor. Dit gaat gewoon weer sowieso 1 of wellicht een paar keer verlengd worden en in het ergste geval het hele jaar want zolang duurt die ook niet meer. We gaan toch weer naar het seizoen waar veel meer mensen sowieso ziek worden en dat helpt ook niet echt mee. Het zal mij echt benieuwen hoe het de laatste maanden van dit jaar gaat zijn.
verlengenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef FalloutVATS het volgende:
Hoor in mijn omgeving al vaak dat ze denken dat na deze 3 weken het wel weer versoepeld gaat worden. Ik denk dat echt niet hoor. Dit gaat gewoon weer sowieso 1 of wellicht een paar keer verlengd worden en in het ergste geval het hele jaar want zolang duurt die ook niet meer. We gaan toch weer naar het seizoen waar veel meer mensen sowieso ziek worden en dat helpt ook niet echt mee. Het zal mij echt benieuwen hoe het de laatste maanden van dit jaar gaat zijn.
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht. Arme Roos.quote:
Tot de r uit de maand is geen versoepelingquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef FalloutVATS het volgende:
Dit is afgelopen week nog in het nieuws geweest dat hersenschade mogelijk is bij Corona.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:35 schreef Freecky28 het volgende:
Alle mensen met problemen na corona worden die nog nader onderzocht?
Reukproblemen en concentratie problemen lijkt op hersen problemen .
Als je deze mensen door een mri haalt ga je schrikken
(Geen bron!! Zomaar een gedachte)
Verlengen en nog meer maatregelenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef FalloutVATS het volgende:
Het is al versoepelt in a.o Amsterdam en bij bruiloftenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tsja.. versoepelingen sowieso niet. En mochten de cijfertjes dalen na deze 3 weken dan denk ik dat we gewoon met dezelfde maatregelen verder blijven gaan.
Gezellig sterkte dan maarquote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef roos94 het volgende:
Kreeg zojuist mail, hogeschool rotterdam gaat mondkapjesplicht invoeren.
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef roos94 het volgende:
Ik hoor genoeg ellende van anderen om daar over mee te kunnen praten. Trouwens in dit topic ook gewoon. Iemand die haar autistische zoon wekenlang thuis had, ik geef het je te doen als je daarnaast moet thuiswerken.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zitten hier ook ervaringsdeskundigen, he.
Wie vraagt dat van je dan? Ik ken niemand die zijn kind op de middelbare thuis onderwezen heeft. Dat doen de leerkrachten.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een dom stigmatiserend geklets. Alsof je fulltime (thuis)werken redelijkerwijs kunt combineren met fulltime onderwijs overdag. En dan heb ik het niet over 's ochtends zoon of dochterlief op de laptop zetten maar actief thuis onderwijzen.
Ja is gebeurdquote:Op woensdag 30 september 2020 15:35 schreef Freecky28 het volgende:
Alle mensen met problemen na corona worden die nog nader onderzocht?
Reukproblemen en concentratie problemen lijkt op hersen problemen .
Als je deze mensen door een mri haalt ga je schrikken
(Geen bron!! Zomaar een gedachte)
mooi voor jequote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef roos94 het volgende:
Huh net wilde je ze nog om de week thuishouden??quote:Op woensdag 30 september 2020 15:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wie vraagt dat van je dan? Ik ken niemand die zijn kind op de middelbare thuis onderwezen heeft. Dat doen de leerkrachten.
Jij blijft de boel maar draaien he? Ik had het over middelbare scholen en 50/50 school/online les.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoor genoeg ellende van anderen om daar over mee te kunnen praten. Trouwens in dit topic ook gewoon. Iemand die haar autistische zoon wekenlang thuis had, ik geef het je te doen als je daarnaast moet thuiswerken.
Nog buiten de effecten die het voor de kinderen zelf heeft waarvan deskundigen ook zeggen dat het verre van wenselijk is weken thuis gescheiden van vriendjes en school.
Mijn tip:quote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef roos94 het volgende:
We hadden het net over je.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef roos94 het volgende:
We stevenen gewoon af op een tweede lockdown.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:34 schreef FalloutVATS het volgende:
Je haalt er dingen bij die eerst niet aan de orde kwamen, en ook die er niets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoor genoeg ellende van anderen om daar over mee te kunnen praten. Trouwens in dit topic ook gewoon. Iemand die haar autistische zoon wekenlang thuis had, ik geef het je te doen als je daarnaast moet thuiswerken.
Nog buiten de effecten die het voor de kinderen zelf heeft waarvan deskundigen ook zeggen dat het verre van wenselijk is weken thuis gescheiden van vriendjes en school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |